Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Nierówna praca silnika PEUGEOT 106

motocyklista 06 Lis 2007 20:29
  • #1 06 Lis 2007 20:29
    motocyklista
    Poziom 14  

    Witam
    Kto z was mi powie jak zdiagnozować czujnik podciśnienia 2 pin?. Borykam się z nierówna praca silnika w PEUGEOCIE 106 1.1 z 92r.zastosowany jest w nim system BOSCH Podejrzewam czujnik najdziwniejsze ze silnik pracuje jak chce( gubi obroty wskazówka obrotomierza pływa ) czy to na pewno może być ten czujnik ???? bardzo dziwna sprawa . silniczek krokowy został wymieniony wiec uznaje go za sprawny .Na zimnym silnik strasznie przebiera przy dodawaniu gazu dopiero jak się rozgrzewa zanikają te objawy zauważyłem jeszcze gdy zdejmę wtyczkę od czujnika temperatury silnika która daje sygnał do komputera nie zmienia to żadnego faktu silnik pracuje tak samo może to ten czujnik wszystko kaleczy ??? proszę o wypowiedzi z góry dziękuje .

  • #2 06 Lis 2007 20:36
    Usunięty
  • #3 06 Lis 2007 20:57
    motocyklista
    Poziom 14  

    A no trzeba
    A ten czujnik podciśnienia od elektrozaworu odpowietrzenia zbiornika paliwa.
    Ma wpływ na nierówna prace silnika ?? gdzie mam szukać usterki ?????

  • #4 07 Lis 2007 15:34
    motocyklista
    Poziom 14  

    Czekam na wypowiedzi ??????????????

  • #5 07 Lis 2007 17:07
    Usunięty
  • #6 07 Lis 2007 18:45
    motocyklista
    Poziom 14  

    podejrzewam czujnik temperatury cieczy chłodzącej odpowiedzialny za sterowanie pracą silnika na zimnym jak i gorącym silniku pomiar omomierzem wykazał przerwę. Najdziwniejsze w tym ze kontrolka diagnostyki nie świeci po zdjęciu wtyczki zapala się lecz praca silnika bez zmian stawiam na ten czujnik tylko mam problem z dostaniem nowego jest to dwu pin. Zielony . fi 14 . jeśli ktoś ma namiary na taki czujnik proszę o wypowiedz

  • #7 07 Lis 2007 23:54
    Mario.M
    Poziom 19  

    Ten silniczek krokowy wymieniłeś na nowy ? Nie wiem czy to akurat w tym silniku ale w tych silniczkach krokowych jest styk biegu jałowego który często się psuje i jest podobny objaw jak opisujesz.

  • #8 07 Lis 2007 23:58
    Usunięty
  • #9 08 Lis 2007 00:01
    Mario.M
    Poziom 19  

    Inaczej, silnik regulujący prędkość na biegu jałowym, do krokowych on sie nie zalicza. Po prostu przyzwyczajenie do tych silników krokowych.

  • #11 08 Lis 2007 21:12
    motocyklista
    Poziom 14  

    zrobiłem pomiar ciśnienia w cylindrach i na pierwszym 6 MPS na 2 –4 niecałe 4 MPS
    rozebrałem głowice i zrobiłem pomiar na szczelność benzyna okazało się ze na 2-4 benzyna w krótkim czasie przeszła przez zawory a w 1 było prawie ok. .Jutro dostaje się do zaworów mam nadzieje ze nie mam wypalonych gniazd zaworowych może wystarczy je tylko dotrzeć .
    To chyba przez zawory ten silnik tak kaleko pracował .

  • #12 08 Lis 2007 21:49
    Mario.M
    Poziom 19  

    Najpierw jedz do warsztatu żeby go podłączyć pod komputer chociaż, dopiero później zabieraj sie za rozbieranie silnika.

  • #13 09 Lis 2007 20:33
    motocyklista
    Poziom 14  

    Mario.M już wiem co jest grane niema ciśnienia na cylindrach zawory tak na zdrowy rozum jak by cos było uszkodzonego zapalała by się pomarańczowa lampka diagnostyki , wiem jak sprawdzić błędy po prostu jak na cylindrze jest mniej niż 4 atmosfery wszystko mówi za siebie zawory wypalone

  • #14 09 Lis 2007 20:55
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Fajnie by było jak by zapalała się pomarańczowa lampka diagnostyki przy niektórych profilach,
    ale to tylko marzenia!!!

  • #15 14 Lis 2007 20:16
    motocyklista
    Poziom 14  

    Dzięki za wypowiedzi problem rozwiązany niby prymitywna konstrukcja ale .... cóż to tylko maszyna !! weryfikacja nieszczelne zawory demontaż silnika , zakup używanego silnika efekt końcowy samochodzik żyje i to jeszcze jak koszta 300 zł robocizna własnym zakresie :D:D:D

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty