X

router tenda tei6608s (help!!!)

07 Nov 2007 15:08 DZdzikb
  • #1 07 Nov 2007 15:08
    dzikb
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    mam problem zwiazany z routerem tenda tei6608s, a mianowicie chce podlaczyc dwa komputery za jego pomoca aby na kazdym z nich byl dostep do internetu niezaleznie od siebie tzn aby jeden nie musial byc wlaczony zeby na drugim net dzialal no wiec wpialem w gniazdo WAN kabel z modemu arris cm550m (posiadam internet z chello 2mb/s) a do dwoch gniazd LAN wpialem kable sieciowe od dwoch kompow ktore chce polaczyc z intenetem potem zgodnie z instrukcja skonfigurowalem router wchodzac na jego IP okreslajac typ adresu IP mojego lacza internetowego (staly) podajac nr IP nr maski i bramki, w oknie na pierwszej stronie ustawien routera pojawil sie napis ''connected'' niestety internet na zadnym kompie nie dziala jestem raczej laikem w tych sprawach i prosze o pomoc dodam jeszcze ze po podlaczeniu wszystkiego obydwa komputery widza sie w otoczeniu sieciowym tzn moge przesylac miedzy nimi pliki lampki na routerze swieca jak powinny pojecia nie mam co robic:/

Post był raportowany.
    (help!!!) – ozdobnik ? -->REGULAMIN pkt 11.1 i 11.2.
    Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->REGULAMIN pkt 15. [hefid]
  • #2 07 Nov 2007 19:34
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    Jesteś też laikiem w sprawach ortografii i interpunkcji ??
    Powyższą "sieczkę" bardzo ciężko jest czytać.

Na początek podaj wynik polecenia ipconfig /all z komputera podłączonego do modemu i routera.
    Następnie podaj co dokładnie ustawiłeś na routerze - adresy Ip na obu interfejsach.
  • #3 08 Nov 2007 22:50
    dzikb
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)