Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Ford Focus -centralny zamek

Kopi serwis 08 Lis 2007 20:16
  • #1 08 Lis 2007 20:16
    Kopi serwis
    Poziom 17  

    Witam,
    Auto jak w temacie, przyciski na pilocie nie działają, bateria nowa,co to może być??dioda??
    Do tego od jakiegoś czasu przy zamykaniy kluczykiem różnie reagował zamek, raz zamykał wszystkie , raz nie, od strony pasażera zamykał dobrze a teraz różnie,jakby powoli ,,padał"
    Prosze o sugestie.
    Pozdrawiam

  • #2 08 Lis 2007 22:03
    thomas__1
    Poziom 22  

    Jeżeli pilot jest na podczerwień to sprawdź aparatem cyfrowym czy dioda coś emituje.
    Może pilot się rozkodował...

  • #3 08 Lis 2007 22:14
    Aleksander_01
    Poziom 39  

    thomas__1 napisał:
    Jeżeli pilot jest na podczerwień to sprawdź aparatem cyfrowym czy dioda coś emituje.
    Może pilot się rozkodował...


    Komorką też można, oczywiście z aparatem foto.

  • #4 08 Lis 2007 22:47
    Usunięty
  • #5 09 Lis 2007 21:31
    Raczek_6
    Poziom 15  

    U taty w Focusie padł switch w zamku w drzwiach kierowcy a później w drzwiach pasażera. Centralny wariował, otwierał i zamykał zamki po czym po kilku, kilkunastu razach było OK. Odłączyłem mase do switcha w jednych i drugich drzwiach i jest OK.

    Ważne ! Po wymianie baterii trzeba czasami wkodować pilota.

    A sterownik centralnego jest pod schowkiem od strony pasażera.

  • #6 10 Lis 2007 13:37
    kangurek123
    Poziom 18  

    Witam

    Co do c.zamka to problem w 95% przypadków tkwi w switchu c.zamka w drzwiach kierowcy.

    Co do pilota to jeśli nie jest on uszkodzony to konieczne jest zaprogramowanie . Procedury są podane na forum "alarmy" lub mozesz je znaleźć na forum użytkowników forda

    pozdrawiam

  • #7 21 Maj 2008 10:02
    SaYruS1
    Poziom 23  

    Witam

    Ja mam taki problem że centralny zamek wogóle przestał działać ani pikot w kluczyku nie działa ani jak się przekręci w drzwiach, nawet bagażnika nie można otworzyć od środka, bezpieczniki sprawdzałem, kumpel mi doradzał żeby odłączyć akumulator to wtedy się zresetuje ale jeszcze tego nie robiłem. Co robić? Może ktoś wie gdzie znajduje się puszka od centralnego zamka co tym wszystkim steruje?

  • #8 21 Maj 2008 10:54
    kangurek123
    Poziom 18  

    Witam

    Coś mi się wydaje ,że źle sprawdzałeś te bezpieczniki bo od centralnego jest poza można powiedzieć główną puszką tylko nad nią . jest widoczny jak puszkę opuścisz .

    pozdrawiam

  • #9 25 Maj 2008 20:51
    cwirek25
    Poziom 2  

    Witam, pozwolicie ze sie podlacze. ford focus modul komfortu dokladnie taki jak na fotce, mam sterowanie w aucie z pilota dolaczoneg do kluczyka a chcialbym miec w kluczu jak jest w oryginale. Czy moglbym wykozystac do tego celu ten modol? Moze ktos wie jak czytac symbole na module co oznaczaja i jaki dokladnie model kluczyka pasuje do tego modulu?

    Ford Focus -centralny zamek


    Ford Focus -centralny zamek

  • #10 01 Lis 2009 15:52
    wolly1987
    Poziom 8  

    Mam tylko pytanie za co odpowiedzialny jest switch w CZ i jak i gdzie go zlokalizowac aby odłaczyc. Pytam bo mi tez Centralny gdy zamykam to otwiera zaraz wszystkie drzwi??

  • #11 01 Lis 2009 17:24
    wloc
    Spec od samochodów

    Mikrowyłącznik w siłowniku zamka trzeba wszystko rozebrać i wyjąć siłownik na zewnątrz

  • #12 05 Lis 2009 15:26
    wolly1987
    Poziom 8  

    Czyli zamek trzeba rozłożyc na czesci?? Myslałem ze wystarczy przeciąć którys kabelek bo kolega na górze pisał ze odłaczył mase od switcha.

  • #13 05 Lis 2009 16:11
    krisi3
    Poziom 20  

    Kolega kangurek123 morze mieć rację miałem podobny problem ,w serwisie powiedział elektryk że moduł siedzi ale nie dałem za wygraną znalazłem właśnie te bezpieczniki i teraz jest ok.

  • #14 29 Mar 2010 16:44
    lisekx
    Poziom 14  

    Dzisiaj mi także pilot odmówił posłuszeństwa, rano działał normalnie, a teraz nagle przestał. Bateria nowa, wymieniona tydzień temu, wiec raczej się nie rozkodował. Centralny działa normalnie otwierając kluczykiem. Ponowne zaprogramować się nie da, gdyż słychać tylko dźwięk po przekręceniu stacyjki, ale pilot już nie odpowiada. Gdzie szukać przyczyny najpierw ? Czy to może być wina spalonego bezpiecznika, jeśli tak to który to jest ?

    P.S. Po rozebraniu pilota i wciśnięciu któregoś z przycisków dioda powinna się zaświecić ?

  • #15 06 Gru 2010 21:07
    przemek17_17
    Poziom 1  

    To gdzie jest ten bezbiecznik od centalnego zamka???

  • #16 06 Gru 2010 22:33
    klucznikAK
    Poziom 12  

    »bezpiecznik od centralnego zamka znajduje sie za puszka bezpiecznikow musisz ja odkrecic,i na tylach jej znajduje sie jeden bezpiecznik 15A,

  • #17 23 Gru 2010 23:30
    Runo
    Poziom 9  

    Witam, a ja mam taki problem od jakiegoś czasu mój centralny lekko wariował, tzn np po 5 minutach jazdy jakby jeszcze raz otwierał otwarty samochód. (nigdy nie otworzył zamkniętego ot tak). I teraz od kilku dni przestał działać centralny z pilota i z kluczyka, jeszcze ostatnio zadziałał bagażnik z pilota ale już przestął, dodam jeszcze że jak chcę zamknąć auto od środka (to dopuki jeszcze działał centralny) mogłem zamknąć auto tylko od strony pasażera, ale ostatnimi czasy też nie zawsze to działało.

    Focus to rocznik 99 kombi, jakiś rok temu podmieniono mi w warsztacie jakiś moduł odpowiedzialny za otwieranie szyb z kluczyka (miałem i otwieranie i domykanie ) teraz po podpięciu pod komputer wykrywa tylko domykanie.


    Nie chcę jechać do elektryka bo wymieni mi bezpiecznik a powie że rozebrał 3/4 auta.

  • #18 24 Gru 2010 09:43
    Andiv
    Poziom 32  

    Runo napisał:

    Nie chcę jechać do elektryka bo wymieni mi bezpiecznik a powie że rozebrał 3/4 auta.


    Jak sam jesteś tępy i nie potrafisz znaleźć tego bezpiecznika to co ja ci na to poradze. Pakujesz się na forum elektryków i takie teksty ? Już masz napomagane, zapewniam.

  • #19 24 Gru 2010 09:49
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    To sobie sam napraw, widząc Twoje nastawienie i zerową wiedzę.
    Elektryk, który po tobie będzie auto naprawiał zapewne UCZCIWIE skasuje za swoją pracę.

  • #20 24 Gru 2010 21:42
    Runo
    Poziom 9  

    czy wy się nie zapominacie ? tekst w stylu "jesteś tępy" możesz mówić do swojej żony lub dzieci,


    otóż dzisiaj po przejechaniu ok 50km centralny zadziałał ( otworzył auto podczas jazdy) Więc bardzo dziwnie musiałby być przepalony bezpiecznik. Może inaczej, powiedzcie mi jaki przepalony bezpiecznik działa po jakimś czasie potem nie działa znowu, albo jaki tępy bezpiecznik raz zamyka wszystkie drzwi a raz tylko jedne.

  • #21 25 Gru 2010 00:49
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    A kto zaczął pisać o bezpieczniku? Zacytować? I miarkuj troszkę jeśli zwracasz się do bardziej doświadczonych użytkowników.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Cytat z Twojego raportu :"Czuję się obrażony, obelgi w stylu jesteś tępy ?"
    My też jako elektrycy czujemy się obrażeni stwierdzeniem:
    "Nie chcę jechać do elektryka bo wymieni mi bezpiecznik a powie że rozebrał 3/4 auta."

    Zastanów się na przyszłość co piszesz.

  • #22 25 Gru 2010 12:28
    Runo
    Poziom 9  

    nie powiedziałem że jesteście tępi !! Jeżeli jestes elektrykiem i tak nie robisz to chwała Ci za to. różne sytuacje miałem, dlatego wolę zapytać bo jak widać mój problem z bezpiecznikami jest dość dziwny, skoro raz on działa a raz nie działa.

    Nie wiem natomiast dlaczego taka niechęć do nowego użytkownika, w tym temacie 6 użytkowników zapytało o problem z zamkiem i umiejscowienie sterownika kilku o bezpiecznik, i jakoś oni nie spotkali się z określeniem jesteś tępy. po prawej stronie również mam listę z podobnymi tematami gdzie jest 10 tematów na temat Centralnego Zamka w focusie, tam też nikt nie usłyszał że jest tępy.

  • #23 25 Gru 2010 20:18
    andiRT
    Poziom 17  

    wloc napisał:
    Mikrowyłącznik w siłowniku zamka trzeba wszystko rozebrać i wyjąć siłownik na zewnątrz
    >Tak jak pisał kolega powtórz to z dwoma przednimi drzwiami.Powinno Ci to wystarczyć za podpowiedz.

  • #24 26 Gru 2010 21:07
    krisi3
    Poziom 20  

    A dla czego kolega Pawel wawa wykasował mój post z pozdrowieniami?Przecież nikomu nie uchybiłem. Wiem!!! takie prawo moderatora,ale tak śledząc temat to sam do niego nic nie wniosłeś więc powinieneś się wstydzić swojej postawy jako człowiek o tak dużym doświadczeniu w tym temacie powinieneś zabłysnąć wiedzą a nie wykorzystywać przywileje moderatora.SZACUN.

  • #25 27 Gru 2010 19:39
    Runo
    Poziom 9  

    Ty jesteś z Warszawy, i może tam robicie dobrze, byłem u elektryka w Nysie, autem kolegi ( Fiat Brava) bo się dławił i nie miał mocy, 15 minut szukał elektryk jak podpiąć komputer, potem stwierdził że to chyba sonda lambda, po 10 minutach zaproponowałem (JA) odpięcie sondy, auto zaczęło reagować, elektryk poprosił 50zł.

    Więc uwierz że nie chciałem urazić dobrych Elektryków ale mam możliwość podjechania jedynie do tego. Czego wolałbym uniknąć.

    Czy istnieje możliwość że np opuściłem szybę naleciało w drzwi śniegu i to powoduje teraz problemy ?

    Jak znajdę tylko czas to porozbieram tapicerki

  • #26 28 Gru 2010 09:27
    Eltragon
    Poziom 1  

    Panowie! Potrzebuję pomocy dot. centralnego zamka w Ford Focus kombi 1.8 TDDi, bez zamykania z pilota, tylko z kluczyka. Jak otwieram po mroźnej nocy drzwi od strony kierowcy za pomocą kluczyka, to nie słychać działania silniczka (nieraz słychać, zwłaszcza jak cieplej i wtedy otwierają nie normalnie wszystkie drzwi z centralnego) , W sobotę200.12.2010 nie mogłem zdjąć centralnego zamka i dałem sobie spokój-byłem w garażu u mechanika, wiec nie u siebie, nie chciałem więcej juz płacić, bo był słaby ten gość w tych sprawach. A sam lubię dłubać, czasem działam sobie, nie mam 2 lewych rak, a jak pracę zakończą sie powodzeniem, to jaka radość wtedy z pracy). Jak nie jest duży mróz to zamyka sie (centralny od strony kierowcy) jak i wszystkie pozostałe zamki, jak jest mróz, ledwo odtworzę jedynie drzwi kierowcy, prawie chce się ukręcić kluczyk (ostatnio nie zamykam wogóle samochodu, bo potem są problemy z jego otworzeniem) pozostałe nie otwierają sie, jedynie od środka, jak sie pociągnie za dźwignie Lock. Dziś chciałem, wyjąć zamek, spróbować go nasmarować. Zdjąłem tapicerkę, osłonę zamka (bębenka) i dalej słabo!!, bo przeszkadza mi ten drut, co łączy bębenek z zamkiem. Nie wiedziałem, jak to odpiąć. Na zamek popsikałem WD, złożyłem, ale troszkę ciężko chodzi zamykanie z kluczyka (Nie z pilota). Wczoraj (27.12.2010) sam na spokojnie wyjąłem ten zamek. Podłączenia elektryczne są ok, kostka zasilająca nie zaśniedziała, napsikałem WD-40 do zamka przez otworki oraz takiego smaru w spreju (temperatura pracy od – 30oC do 300oC). Działoło lepiej, wszystko chodziło lekko. Dziś rano po mroźnej nocy (parkuje niestety pod chmurką) znowu dupa. Ledwo odtworzyłem drzwi kierowcy, centralny nie otworzył pozostałych . Proszę o pomoc jak to naprawić, bez drogiego serwisu i w miarę pewną diagnozę. Pozdrawiam. Zbigniew

  • #27 28 Gru 2010 09:40
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Moim zdaniem, problem jest czysto mechaniczny, zamki należało by dokładnie umyć z resztek smarów i mazideł, którymi zostały poczęstowane, a później nasmarować właściwym smarem do tego celu. Zamek musi "chodzić" lekko. W przeciwnym razie siłowniki albo szybko się zniszczą albo w ogóle nie zadziałają.

  • #28 07 Sty 2011 12:40
    Marekzenio
    Poziom 20  

    Witam.
    Kolego Eltragon
    Zainteresuj się czerwonymi gumkami w zamku, szczególnie tym od kierowcy.
    Materiał z jakiego wykonana jest ta gumka pod wpływem mrozu traci swoje właściwości i przez to nie działa ci zamek.
    Mam to samo.

    Code:
    http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=32548&highlight=czerwona+gumka

    Niestety aby poprawnie wyświetlić zawartość posta musowo się zalogować.

    A co do autora tematu
    Spotkałem się z taką usterką jak opisujesz w fordzie mondeo.
    Pomaga ponowne zaprogramowanie pilota.
    Może wykop bo post jest z 2007 , ale może komuś się jeszcze przyda


    Code:
    Dla leniwych:
    

    Kodowanie pilota do centralnego:

    1. Wkładamy klucz z pilotem do zakodowania do stacyjki.
    2. Przekręcamy do 4 razy z pozycji 0 do II i z powrotem.
    3. Po usłyszeniu sygnału (PIK) wciskamy dowolny przycisk pilota na kluczyku w stacyjce).
    4. Ponowne (PIK) kluczyk zaprogramowany.

  • #29 11 Sty 2011 15:09
    buli1
    Poziom 22  

    Po jakim czasie ma być ponowne PIK.. bo u mnie nic. a dioda nie chce ciągle mruga a powinna świecić.

  • #30 11 Sty 2011 18:08
    Marekzenio
    Poziom 20  

    Wystarczy wpisać w google, dawno to robiłem i to koledze więc nie pamiętam.
    Być może zależne to jest od rocznika auta.

    Code:
    http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=3412
    
    http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=164
    http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=51128

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty