Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny a`la GREGOR na STX & TONSIL

GREGOR:-) 22 Lis 2007 22:31 9096 31
  • Witam!!! po dwóch miesiącach zmagań udało mnie się wreszcie ukończyc moje pierwsze w życiu kolumny!! Oto kilka informacji na ich temat:

WYMIARY - 22 cm x 115 cm x 40 cm - wykonane z płyty wiórowej 18 mm

PRZETWORNIKI:
    1. 2 x Tonsil GDN 30/100 - regenerowane
    2. 4x STX GDM 17/80 - nowe
    3. 2 x Tonsil GDWK 11/100 - regenerowane

ZWROTNICE - kompletnie nie znam się na tym, ale zamieszczam poniżej ich zdjęcie, na którym są widoczne wszystkie oznaczenia. Zakupiłem je we Wrocławskiej firmie SALTO, która je wykonała. Jedyną modyfikacją jest dodatkowy filtr niskich tonów, który wlutowałem własnoręcznie po konsultacji z gościem, który je wykonał ;-) Oryginalnie był 4,7 a ja dodałem 10 :D

Całośc oklejona fornirem czereśnia i pomalowana trzema warstwami półmatowego lakieru do parkietów.

Średnie i wysokie tony pracują w osobnej dobrze wygłuszonej komorze o pojemności ok 12 litrów!

Komora basowa ma pojemnośc ok 60 litrów i jest zestrojona na ok 37 Hz bass refleksem o średnicy 10,5 cm (rura PCV) i długości 23,3 cm.

Koszt:
    1. GDN - 2 x 100 zł
    2. GDM - 4 x 35 zł
    3. GDWK - 2 x 50 zł
    4. zwrotnice - 2 x 30 zł
    5. płyta wiórowa - miałem (stare meble):D
    6. fornir - 100 zł
    7. wygłuszenie - 50 zł
    8. klej do forniru - 30 zł
    9. lakier, kapon, pędzle - ok 40 zł
    10. wkręty, silikon, papier ścierny, rura PCV - ok 25 zł
    11. terminale - 15 zł
    13. kable - ok 40 zł
    14. szpachla - 20 zł
    RAZEM ok 820 zł