Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator
Autor
Wiadomość
peugeot407sw
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 5
Miasto: Wrocław

Post#1 Post autora tematu 03 Gru 2007 22:52   

Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Peugeot 407 SW. Posiadam wersje z roku 2004 kupiony w salonie bezwypadkowy itd.
Od poczatku wlacza sie wiatrak dmuchawy i chodzi tak dlugo na 2 biegu ze w koncu rozladowuje akumulator.
W serwisie przez 3 lata zwodzili mnie ze tak ma byc :-)
W koncu dowiedzialem sie ze blad tkwi w regeneracji filtra czasteczek, ale niestety mechanik w serwisie nie potrafil mi go zregenerowac. Podlaczal komputer jezdzilismy po 20km trasy i nic. Filtr sie nie regeneruje.

Zaktualizowalem komputer do nowej wersji, w ktorej wiatrak ma chodzic krocej przez co byc moze mial nie rozladowywac aku, niestety praca na 2 biegu dmuchawy rozladowuje akumulator. Raz w tygodniu zastaje rozladowane auto!!! Dostalem super rade w serwisie: mam od czasu ladowac akumulator w garazu!!!!

Czy ktos z Panstwa poradził sobie z tą wadą.

Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Powrót do góry
   
DominikD
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 738
Miasto: Lublin

Post#2 03 Gru 2007 23:22   

Re: Peugeot 407 SW


Witam.
Spotkałem się z podobnym problemem w 307 hdi , zero błędów na testerze , wskazania temperatur w normie , a od czasu do czasu załącza sobie wentylator i rozładowuje akumulator. Niestety jeszcze nie ustaliłem przyczyny.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 03 Gru 2007 23:22   





Powrót do góry
   
DominikD
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 738
Miasto: Lublin

Post#3 08 Gru 2007 12:16   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Wadliwe oprogramowanie sterownika , zmiana softu w serwisie i jest jak ma być. W 307 może to samo u Ciebie.
Powrót do góry
   
peugeot407sw
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 5
Miasto: Wrocław

Post#4 Post autora tematu 08 Gru 2007 18:28   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


DominikD napisał:
Wadliwe oprogramowanie sterownika , zmiana softu w serwisie i jest jak ma być. W 307 może to samo u Ciebie.


w nowym sofcie wiatrak ma chodzic 5 min a nie 12 i dzieki temu niby miel nie rozladowywac akumulatora, niestety i te 5 min wystarczy zeby padl
Powrót do góry
   
bartek_j
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 2645
Miasto: wioska pod Wrocławiem

Post#5 08 Gru 2007 21:12   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


to niestety wygląda na to że akumulator nie ma już pojemności wystarczającej -> wymienić akumulator :(

Można tez próbować jakiegoś "haka" w postaci własnego układu odłączającego wentylator np po 1 min od wyłączenia silnika. Ale z takimi przeróbkami to ostrożnie, bo:
- jakaś myśl inżynierska (chyba) była żeby tyle pracował
- takie odłączenia np przekaźnikiem może spowodować że sterownik błąd załapie. To też da sie obejść ale już trudniej.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 08 Gru 2007 21:12   





Powrót do góry
   
aaaa
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 29

Post#6 09 Gru 2007 21:44   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Pojemnośc aku po trzech latach jest taka sama jak u sześciolatka.Zalecam wymianę aku na inny.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Gru 2007 21:44   





Powrót do góry
   
carsmot
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 301
Miasto: Wrocław

Post#7 09 Gru 2007 22:32   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Po pierwsze sprawdzic akumulator na dobrym testerze .Prawdopodobnie juz nie trzyma parametrów. Serwisowane w KIM-ie? Rozumiem ze silnik HDI .Jest tam specjalny filtr dopalajacy czasteczki sadzy . Wentylator go chłodzi jeśli przed zatrzymaniem była jazda na wyzszych obrotach filtr dopala te czasteczki i musi byc chłodzony wentylatorem.
Powrót do góry
   
peugeot407sw
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 5
Miasto: Wrocław

Post#8 Post autora tematu 13 Gru 2007 22:31   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


silnik HDI.
akumulator sprawdzalem w serwisie i stwierdzili ze jest ok.
moge dla pewnosci go zmienic.
Powrót do góry
   
peugeot407sw
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 5
Miasto: Wrocław

Post#9 Post autora tematu 13 Mar 2008 19:13   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


zmienilem aku - jest poprawa :-) ale i tak mam stres kiedy mi wyje wiatrak a ja parkuje w zlotych tarasach i nie wiem czy bede stal 1h czy cala noc :-(
Powrót do góry
   
zi.ko
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 584
Miasto: Kraków

Post#10 13 Mar 2008 22:13   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Chodzi o wentylator dmuchawy czy chłodnicy?
Powrót do góry
   
gizmo07
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 65

Post#11 13 Mar 2008 23:01   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Dziwna sprawa. Ja tez mam 407 i swojego wiatraka nie slyszalem od lata. A noge mam ciezka. Moze to mi sie całkowicie zepsuł ? ;)
Powrót do góry
   
peugeot407sw
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 5
Miasto: Wrocław

Post#12 Post autora tematu 15 Mar 2008 09:04   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


gizmo07 napisał:
Dziwna sprawa. Ja tez mam 407 i swojego wiatraka nie slyszalem od lata. A noge mam ciezka. Moze to mi sie całkowicie zepsuł ? ;)

podjedz do niezaleznego od pegeuota serwisu w celu sprawdzeia czy masz podlaczony wiatrak.
- poniewaz nie moga rozwiazac problemu to w wielu autach po prostu odlaczyli wiatrak, a niektorym wylaczyli 2 bieg w wiatraku zeby nie obciazac aku po wylaczeniu silnika.
Powrót do góry
   
kieloxpw
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 7
Miasto: Lubin

Post#13 19 Lis 2008 11:26   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Witam,wszystkich.Widzę,ze problem z elektroniczym sterowaniem wentylatora chlodnicy pojawia sie nagminnie w peugeotach.Jestem posiadaczem peugeota 307 2,0 l benzyna i u mnie wentylator po prostu przestal sie zalaczac pomimo,ze temperatura dochodzi do 100 stopni.Na klimie chłodzi bez zarzutu,po symulacji serwisowym programem(przez DIAG) również dzialaja obydwa biegi bez zarzutu.Pisalem juz o tym na forum i dostalem odp. ze musi byc wymieniony soft (program sterujacy).Auto stoi teraz ciagle nadal w serwisie w Niemczech.W Polsce bylem w kilku serwisach i jakos nie mogli sobie z tym poradzic (moze trafialem na niezbyt roztropnych fachowcow). Tak czy owak musze czekac.Pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Lis 2008 11:26   





Powrót do góry
   
georgesgr
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 3584

Post#14 19 Lis 2008 14:49   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Witam,
Nie rozumiem wiec dlaczego facet, ktory symulowal serwisowym programem i stwierdzil, ze trzeba nowy soft, nie zaladowal go od razu. To kosztuje tylko pol godziny roboty.
Chyba, ze kalkulator nie przyjmuje nowego softu z tego, czy innego powodu, i trzeba go zmienic.
Nie widze powodu do odwiedzania wielu serwisow.
Pozdrawiam, Georges
Powrót do góry
   
martinuss77
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 2
Miasto: debica

Post#15 24 Lip 2012 23:18   

Re: Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator


Peugeot 407 1.6 hdi. Zalanczal mi sie wentylator na 2 biegu i smigal bez przerwy tak ze musialem odlaczac kleme zeby go wylaczyc. doradzono zeby nabic klime i po nabiciu ustapila usterka ale nie na dlugo.kiedy problem sie powtorzyl za pomoca kolegi doszlismy do przyczyny.Przekaznik ktory znajduje sie w malej czarnej skrzyneczce na chlodnicy ,patrzac od przodu po prawej stronie na chlodnicy. trzeba wymontowac czarny plastik ktory jest przymocowany do zderzaka .odkrecic trzy srubki od strony silnika nastepnie dwie boczne znajdujace sie kolo lamp i wykrecic koreczki zabezpieczajace przed uderzeniem maski a nastepnie odkrecic emblemat peugota. kiedy wyjmiemy z zatrzaskow widac na dole po prawej na chlodnicy skrzyneczke/otwieramy ja i jest przekaznik. szary kolor, pierwszy od gory .wyjmujemy i musimy go wymontowac ze srodka a nastepnie przeczyscic styki papierem sciernym. w moim przypadku to poskutkowalo.chcialem kupic nowy ale jest z tym problem,bardzo ciezko go dostac,12 volt 45 amper.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator
Strona 1 z 1
Podobne tematy
peugeot 407 pilot rozładowuje baterie. (2)
Akumulator peugeot 407 2.0, 68ah (1)
peugeot 407 hdi wentylator chłodnicy (8)
Peugeot 407 SW 1.6 HDi - włączający się wentylator (2)
Peugeot 407 sw,2.0 hdi,2005 - Kolejny wentylator uszkodzony. (2)
Peugeot 407 3.0 V6 - Wentylator chłodnicy nie działa na I biegu (6)
peugeot 206 1.4HDI - Akumulator się rozładowuje z niewiadomych przyczyn (2)
Peugeot 407 Coupe wentylator chłodnicy po zapłonie się włącza (12)
PEUGEOT 407 2,2 16V - 30 Lip 2012 21:22 Peugeot 407 2,2 16 v - turbo dziura (1)
Peugeot 407 - Gdzie znajduje się czujnik przyspieszenia poprzecznego w 407? (1)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.064 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony