Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 03 Gru 2007 21:52
    peugeot407sw
    Poziom 9  

    Peugeot 407 SW. Posiadam wersje z roku 2004 kupiony w salonie bezwypadkowy itd.
    Od poczatku wlacza sie wiatrak dmuchawy i chodzi tak dlugo na 2 biegu ze w koncu rozladowuje akumulator.
    W serwisie przez 3 lata zwodzili mnie ze tak ma byc :-)
    W koncu dowiedzialem sie ze blad tkwi w regeneracji filtra czasteczek, ale niestety mechanik w serwisie nie potrafil mi go zregenerowac. Podlaczal komputer jezdzilismy po 20km trasy i nic. Filtr sie nie regeneruje.

    Zaktualizowalem komputer do nowej wersji, w ktorej wiatrak ma chodzic krocej przez co byc moze mial nie rozladowywac aku, niestety praca na 2 biegu dmuchawy rozladowuje akumulator. Raz w tygodniu zastaje rozladowane auto!!! Dostalem super rade w serwisie: mam od czasu ladowac akumulator w garazu!!!!

    Czy ktos z Panstwa poradził sobie z tą wadą.

    Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger

  • #2 03 Gru 2007 22:22
    DominikD
    Poziom 23  

    Witam.
    Spotkałem się z podobnym problemem w 307 hdi , zero błędów na testerze , wskazania temperatur w normie , a od czasu do czasu załącza sobie wentylator i rozładowuje akumulator. Niestety jeszcze nie ustaliłem przyczyny.

  • #3 08 Gru 2007 11:16
    DominikD
    Poziom 23  

    Wadliwe oprogramowanie sterownika , zmiana softu w serwisie i jest jak ma być. W 307 może to samo u Ciebie.

  • #4 08 Gru 2007 17:28
    peugeot407sw
    Poziom 9  

    DominikD napisał:
    Wadliwe oprogramowanie sterownika , zmiana softu w serwisie i jest jak ma być. W 307 może to samo u Ciebie.


    w nowym sofcie wiatrak ma chodzic 5 min a nie 12 i dzieki temu niby miel nie rozladowywac akumulatora, niestety i te 5 min wystarczy zeby padl

  • #5 08 Gru 2007 20:12
    bartek_j
    Poziom 35  

    to niestety wygląda na to że akumulator nie ma już pojemności wystarczającej -> wymienić akumulator :(

    Można tez próbować jakiegoś "haka" w postaci własnego układu odłączającego wentylator np po 1 min od wyłączenia silnika. Ale z takimi przeróbkami to ostrożnie, bo:
    - jakaś myśl inżynierska (chyba) była żeby tyle pracował
    - takie odłączenia np przekaźnikiem może spowodować że sterownik błąd załapie. To też da sie obejść ale już trudniej.

  • #6 09 Gru 2007 20:44
    aaaa
    Poziom 11  

    Pojemnośc aku po trzech latach jest taka sama jak u sześciolatka.Zalecam wymianę aku na inny.

  • #7 09 Gru 2007 21:32
    carsmot
    Poziom 18  

    Po pierwsze sprawdzic akumulator na dobrym testerze .Prawdopodobnie juz nie trzyma parametrów. Serwisowane w KIM-ie? Rozumiem ze silnik HDI .Jest tam specjalny filtr dopalajacy czasteczki sadzy . Wentylator go chłodzi jeśli przed zatrzymaniem była jazda na wyzszych obrotach filtr dopala te czasteczki i musi byc chłodzony wentylatorem.

  • #8 13 Gru 2007 21:31
    peugeot407sw
    Poziom 9  

    silnik HDI.
    akumulator sprawdzalem w serwisie i stwierdzili ze jest ok.
    moge dla pewnosci go zmienic.

  • #9 13 Mar 2008 18:13
    peugeot407sw
    Poziom 9  

    zmienilem aku - jest poprawa :-) ale i tak mam stres kiedy mi wyje wiatrak a ja parkuje w zlotych tarasach i nie wiem czy bede stal 1h czy cala noc :-(

  • #10 13 Mar 2008 21:13
    zi.ko
    Poziom 25  

    Chodzi o wentylator dmuchawy czy chłodnicy?

  • #11 13 Mar 2008 22:01
    gizmo07
    Poziom 11  

    Dziwna sprawa. Ja tez mam 407 i swojego wiatraka nie slyszalem od lata. A noge mam ciezka. Moze to mi sie całkowicie zepsuł ? ;)

  • #12 15 Mar 2008 08:04
    peugeot407sw
    Poziom 9  

    gizmo07 napisał:
    Dziwna sprawa. Ja tez mam 407 i swojego wiatraka nie slyszalem od lata. A noge mam ciezka. Moze to mi sie całkowicie zepsuł ? ;)

    podjedz do niezaleznego od pegeuota serwisu w celu sprawdzeia czy masz podlaczony wiatrak.
    - poniewaz nie moga rozwiazac problemu to w wielu autach po prostu odlaczyli wiatrak, a niektorym wylaczyli 2 bieg w wiatraku zeby nie obciazac aku po wylaczeniu silnika.

  • #13 19 Lis 2008 10:26
    kieloxpw
    Poziom 8  

    Witam,wszystkich.Widzę,ze problem z elektroniczym sterowaniem wentylatora chlodnicy pojawia sie nagminnie w peugeotach.Jestem posiadaczem peugeota 307 2,0 l benzyna i u mnie wentylator po prostu przestal sie zalaczac pomimo,ze temperatura dochodzi do 100 stopni.Na klimie chłodzi bez zarzutu,po symulacji serwisowym programem(przez DIAG) również dzialaja obydwa biegi bez zarzutu.Pisalem juz o tym na forum i dostalem odp. ze musi byc wymieniony soft (program sterujacy).Auto stoi teraz ciagle nadal w serwisie w Niemczech.W Polsce bylem w kilku serwisach i jakos nie mogli sobie z tym poradzic (moze trafialem na niezbyt roztropnych fachowcow). Tak czy owak musze czekac.Pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci.

  • #14 19 Lis 2008 13:49
    georgesgr
    Poziom 40  

    Witam,
    Nie rozumiem wiec dlaczego facet, ktory symulowal serwisowym programem i stwierdzil, ze trzeba nowy soft, nie zaladowal go od razu. To kosztuje tylko pol godziny roboty.
    Chyba, ze kalkulator nie przyjmuje nowego softu z tego, czy innego powodu, i trzeba go zmienic.
    Nie widze powodu do odwiedzania wielu serwisow.
    Pozdrawiam, Georges

  • #15 24 Lip 2012 23:18
    martinuss77
    Poziom 2  

    Peugeot 407 1.6 hdi. Zalanczal mi sie wentylator na 2 biegu i smigal bez przerwy tak ze musialem odlaczac kleme zeby go wylaczyc. doradzono zeby nabic klime i po nabiciu ustapila usterka ale nie na dlugo.kiedy problem sie powtorzyl za pomoca kolegi doszlismy do przyczyny.Przekaznik ktory znajduje sie w malej czarnej skrzyneczce na chlodnicy ,patrzac od przodu po prawej stronie na chlodnicy. trzeba wymontowac czarny plastik ktory jest przymocowany do zderzaka .odkrecic trzy srubki od strony silnika nastepnie dwie boczne znajdujace sie kolo lamp i wykrecic koreczki zabezpieczajace przed uderzeniem maski a nastepnie odkrecic emblemat peugota. kiedy wyjmiemy z zatrzaskow widac na dole po prawej na chlodnicy skrzyneczke/otwieramy ja i jest przekaznik. szary kolor, pierwszy od gory .wyjmujemy i musimy go wymontowac ze srodka a nastepnie przeczyscic styki papierem sciernym. w moim przypadku to poskutkowalo.chcialem kupic nowy ale jest z tym problem,bardzo ciezko go dostac,12 volt 45 amper.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty