Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Gru 2003 18:35
    M_M_el
    Poziom 10  

    Witam
    Mam taki problem,mam tuner pionieer 1330 ktory ulegl uszkodzeniu(tesciowa zalala podlewajac kwiatki) jest on nie do odratowania.Mam okazje tanio kupic 1430,teraz pytanko:czy po wlozeniu tej karty do innego niz orginalny tunera moge skasowac ja czy bedzie wszystko chodzic???
    pozdrawiam

  • #2 10 Gru 2003 18:37
    TadeuszZ
    Poziom 21  

    Będzie chodzić [ a może nawet więcej ?]
    Pozdrawiam
    TadeuszZ

  • #3 10 Gru 2003 19:21
    M_M_el
    Poziom 10  

    Dzieki za odpowiedz,ale nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy,ja mam legalna karte abonencka i chodzi mi o to czy jej nie uszkodze???

  • #4 10 Gru 2003 19:23
    TadeuszZ
    Poziom 21  

    Jak najbardziej legalną kartę możesz używać w innych tunerach np. 1430, o jakim mówiłeś i jej nie uszkodzisz, ani nic z nią się nie stanie.
    TadeuszZ

  • #5 10 Gru 2003 20:09
    Pfikusny
    Poziom 18  

    Legalna kart mozesz wlozyc do dowolnego tunerka Cyfry i nie bedzie problemow.
    Pionki wszystkie beda ok..
    Jesli chcesz sprawdzic inne tunerki beda dzialaly mozesz sprawdzic na stronie Cyfry - tam jst wykaz inchh tunerow.

  • #6 10 Gru 2003 20:26
    erel
    Poziom 19  

    A nie prościej wymienić u dystrubutora ?
    Kupując "lewy" tuner stajesz się paserem

  • #7 10 Gru 2003 21:08
    SANDRA
    Poziom 20  

    Zgadza się erel tylko wtedy nie dostanie 1430! HI hi. Kumasz o co chodzi.

    Jaro

    P.S. Poza tym może mieć kartę dokupioną osobno zgodnie z dzisiejszymi możliwościami zakupu w/w w Cyfrze+ .

  • #8 10 Gru 2003 21:15
    erel
    Poziom 19  

    Kumam , a jakże :lol:
    Tylko skoro miał 1330 to na co mu 1430.Z jego postów wnioskuję , że daleku mu to "tych spraw " choć mogę się mylić.
    Najlepsze rozwiązanie to "zorganizować" 14 a ten zepsuty i tak wymienić u dystybutora .Od przybytku głowa nie boli :P

  • #9 12 Gru 2003 09:04
    M_M_el
    Poziom 10  

    spoko,z ta wymiana to bede myslal.Na razie mam jeszcze pytanko:przelozylem karte do 14 i tak:sila sygnalu okazala sie o 1 stopien wieksza niz w 13,baaaardzo wolno znajdywal kanaly pokazal na poczatku 110 i tak zostalo,w 13 znalazl 646.Nie poznajdywal takich kanalow jak mtv,viva czy cartoon i pare innych.Czy w tym wypadku to wina soft??

  • #10 12 Gru 2003 09:27
    majesterek
    Poziom 12  

    Raczej to wina anteny, 1430 jest o niebo lepsze od 1330, tak ze musi byc tylko lepiej a nie gozej, moze ten tuner jest uszkodzony, albo ma jakies kiepskie oprogramowanie

  • #11 12 Gru 2003 11:57
    TadeuszZ
    Poziom 21  

    Z natury konstrukcji 1430 faktycznie jest wolny. Powinieneś wgrać nowe oprogramowanie i listę kanałów i będzie dobrze. A do wolnego przełączania kanałów można się przyzwyczaić.
    Pozdrawiam
    TadeuszZ

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty