X

VW GOLF 3,pompka paliwowa

robson00 19 Dec 2007 09:42
  • #1 19 Dec 2007 09:42
    robson00
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam.Mam problem z odpaleniem mojego Golfa3 93rok 1,8 benzyna bo niepodaje paliwa myslałem że to pompka wiec ja wymieniłem,a sie okazało że prąd niedochodzi do pompki,bezpieczniki sprawdziłem są dobre,może przekaznik jest wadliwy ale niewiem gdzie sie on znajduje.Jeśli ktoś wie coś na ten temat to prosze o jakieś wskazówki
  • Helpful post
    #2 19 Dec 2007 10:56
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    Nr. 12
    VW GOLF 3,pompka paliwowa
  • #3 19 Dec 2007 11:36
    robson00
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzieki za podpowiedż dam znać jak bede próbował
  • #4 19 Dec 2007 15:58
    tomserwis1
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Przepraszam że poprawie ale nie spotkałem golfa 3 żęby miał bezpiecznik pompki na 12 jest 18nr.Pozatym sprawdz czy nie masz fabrycznego alarmu taka mała dioda w drzwiach kierowcy. Pozdrawiam Tomek
  • #5 19 Dec 2007 16:50
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    A ktoś pytał o bezpiecznik?
    Czytaj uważnie
  • #6 19 Dec 2007 19:06
    jokerro
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    kolego moze sterownik pompki ci wysiadl,tez jest to czesta przyczyna niedochodzacego pradu do pompy
  • #7 19 Dec 2007 21:00
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    Co takiego?
    W sumie i tak dobrze że nie krokowy jest temu winien
  • #8 19 Dec 2007 21:18
    barbiq
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    sprawdz dobrze cala wiazke elektryczna od bezpiecznikow w dol do pompki,moze jest tylko przewod przerwany!
  • #9 20 Dec 2007 08:25
    robson00
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzięki Goldwinger za pomoc to był walnięty przekażnik
  • #10 22 Dec 2007 01:37
    ARTURG14
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    Ztym# krokowym #było dobre uśmiałem sie .Jesteś OK
  • #11 29 Oct 2009 19:20
    jazdant
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Panowie Golf 3 mi nie odpala kręci ale nie chce odpalic:( o co chodzi?? kumpel mnie zaciągnął to odpalił a gdy go zgasilem to juz nie chciał odpalic. Co się dzieje???

    Dodano po 40 [sekundy]:

    GOLF 3 1.4 benzyna 1994r.
  • #12 24 Feb 2010 20:14
    Wendi
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    witam mialem podobny problem z golfem. to ze nie odpala z kluczyka a przy zaciagnieciu moze byc uszkodzona kostka stacyjki .jak bedziesz próbował odpalac poruszaj kluczykiem w stacyjce w momencie odpalania mi to pomagalo.
  Search 4 million + Products
Browse Products