Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 22 Gru 2007 20:18
    zływnuczek
    Poziom 2  

Od razu zaznaczam, że jestem kompletnym laikie. Na prośbę babci kupiłem jej w podróży radioodtwarzacz medion. Kasety i płyty czyta bez problemu ale ma niesamowicie kiepski odbiór stacji radiowych. Na automatycznym szukaniu nie znlazł żadnej gdyż wszystkie miały za słaby sygnał. Okręcałem antenkę kablem, przywiązywałem do kaloryfera, ściągnąłem z niego izolację, ale sygnał był trochę lepszy tylko gdy za ten kabel trzymałem. Jak mogę wzmocnić sygnał? Pomóżcie mi bo babcia jest strasznie zawiedziona. Bardzo proszę.

• #2 22 Gru 2007 21:08
    atrix55
    Poziom 18  

Zobacz czy na tylnej części sprzętu ,nie ma dodatkowego wejścia antenowego . Ratuje sprawę jeszcze antena samochodowa ze wzmaczniaczem ( 12V zasilanie )

• #3 22 Gru 2007 21:37
    zływnuczek
    Poziom 2  

nie z tyłu nie ma dodatkowego wejścia do anteny

• #4 23 Gru 2007 07:36
    Q22Q
    Poziom 9  

Witam, Może spróbuj to zrobić tak: rozkręć obudowę radia podepnij jeden z kabli do masy drugi zaś do anteny (antenę teleskopową odkręć), oba wyprowadzenia przylutuj (przyczep) do wejścia pokojowej anteny radiowej. Sygnał powinien być o wiele lepszy.

Pozdrawiam Grzegorz

• #5 23 Gru 2007 08:58
    Renegat_pol
    Poziom 20  

Q22Q napisał:
    Witam, Może spróbuj to zrobić tak: rozkręć obudowę radia podepnij jeden z kabli do masy drugi zaś do anteny (antenę teleskopową odkręć), oba wyprowadzenia przylutuj........