FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Protel czy Eagle, jaki program lepszy dla początkującego?

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> PCB Designing -> Protel czy Eagle, jaki program lepszy dla początkującego?
Author
Poziom 16
Poziom 16

Post#1 Post from the author of the topic 18 Dec 2003 13:50   

Protel czy Eagle, jaki program lepszy dla początkującego?

Witam jestem początkującym elektronikiem. Mam zainstalowane programy: Eagle 3.55r3, Protel99SE i Protel DXP.
Którego programu warto się uczyć na samym początku?
Który jest łatwiejszy dla początkującego?

Proszę o odp.
Pozdrawiam
Back to top

boulli
Poziom 13
Poziom 13

Post#2 18 Dec 2003 14:41   

Re: Protel czy Eagle, jaki program lepszy dla początkującego

Jak dla początkującego to chyba zdecydowanie Eagle. Protel to potężny kombajn. Sporą zaletą Eagle jest możliwość legalnego korzystania z programu nieodpłatnie (oczywiście o nieco ograniczonych możliwościach). Od Protela mnie odrzuca jakoś, zwłaszcza po próbach zrobienia dość czaso- i pracochłonnego projektu na nielegalnej wersji (czy ktoś ma inną ? :lol: ), która po kilkunastu dniach wyłożyła się definitywnie.
Pobierz sobie więc z www.cadsoft.de najnowszą wersję Eagle (jest już 4.1), ewentualnie manuala czy tutorialka i do roboty. Pozdro
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 18 Dec 2003 14:41   

Back to top

adi-niunio
Poziom 19
Poziom 19

Post#3 18 Dec 2003 19:56   

zdecydowanie Eagle. Protel to wyższa szkoła jazdy ( żeby zacząć to trzeba by przestudiować kurs z EdW, albo książke PROTEL od podstaw (albo krok po kroku) dokłądnie nie pamiętam, ale można kupić www.avt.com.pl
Back to top

jacur
Poziom 21
Poziom 21

Post#4 18 Dec 2003 22:44