Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Sty 2008 22:24
    parafa8
    Poziom 2  

    Witam. Mam następujący problem z ABS'em. Po uruchomieniu auta kontrolka ABS gaśnie. Podczas jazdy wszystko działa pod warunkiem nie przekraczania 60 km/h. Jak tylko przekroczę tę prędkość to słychać pracę jakiegoś przekaźnika i po ok. 30 s zapala się kontrolka ABS. jeżeli nacisnę pedał hamulca i zmniejszę prędkość poniżej 60 to wszystko wraca do normy, natomiast jeśli wyhamuję silnikiem (bez używania hamulca), to kontrolka się zapali. Czujniki mają właściwą rezystancję, pierścienie są czyste i nie zauważyłem żadnych uszkodzeń, odległości czujników od pierścieni są ok. Proszę o wszelką pomoc.

  • #2 11 Sty 2008 13:38
    cardiag
    Poziom 30  

    odczytaj błędy i sprawdź, w tym roczniku mozna to zrobic bez diagnoskopu. Tam czesto siadały same pompy.

  • #3 11 Sty 2008 15:35
    marcin_wr
    Poziom 16  

    Sprawdź czy masz taki sam rozmiar opon na przedniej i tylnej osi.

  • #4 11 Sty 2008 19:37
    parafa8
    Poziom 2  

    Wyświetla mi błąd nr 34. Opony też podejrzewałem, bo zimówki miałem już mocno zjechane, i dwa dni temu zmieniłem cały komplet na nowy - kupiony

    tu

    . Odłączyłem akumulator, aby wykasować błąd i nic nie pomogło.

  • #5 11 Sty 2008 19:43
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Problem z tyłu.
    trzeba by zobaczyć sygnał z poszczególnych czujników podczas jazdy

  • #6 11 Sty 2008 20:10
    parafa8
    Poziom 2  

    Nie robiłem prób podczas jazdy. Jedynie zmierzyłem rezystancję czujników. Lewy ma 1049 Ω, a prawy 1237 Ω. Według AutoDaty powinny mieścić się w zakresie 1000 do 1600 Ω. Czyli według omomierza jest ok.

  • #7 04 Kwi 2008 07:10
    wstef
    Poziom 11  

    Poniżej lista kodow dla accorda.

    Ja bym jednak wcześniej wymienił czujnik - za duża moim zdaniem różnica rezystancji lewego w stosunku do prawego.

    A co z tylnymi czujnikami ? Mierzyłeś ? Może tam tkwi problem.

    To może generować błędne działanie modulatora - ja miałem takie zjawisko w preludzie, tyle, że przy około 20 km/h.


    11 Open circuit in right hand front wheel speed sensor
    12 Short circuit in right hand front wheel speed sensor
    13 Open circuit in left hand front wheel speed sensor
    14 Short circuit in left hand front wheel speed sensor
    15 Open circuit right hand rear wheel speed sensor
    16 Short circuit right hand rear wheel speed sensor
    17 Open circuit left hand rear wheel speed sensor
    18 Short circuit left hand rear wheel speed sensor
    21 Damage to rotor teeth
    31 Right hand front inlet, hydraulic modulator solenoid valve
    32 Right hand front outlet, hydraulic modulator solenoid valve
    33 Left hand front inlet, hydraulic modulator solenoid valve
    34 Left hand front outlet, hydraulic modulator solenoid valve
    35 Right hand rear inlet, hydraulic modulator solenoid valve
    36 Right hand rear outlet, hydraulic modulator solenoid valve
    37 Left hand rear inlet, hydraulic modulator solenoid valve
    38 Left hand rear outlet, hydraulic modulator solenoid valve
    51 The pump motor is locked
    52 The pump motor is inoperative
    53 The pump motor is constantly on
    54 Inoperative relay
    61 Low supply voltage
    81 The combination control module or relay

  • #8 05 Kwi 2008 08:55
    parafa8
    Poziom 2  

    Już po kłopocie. Dzięki Wszystkim, za rady. Problem tkwił w pierścieniu (wykwity rdzy pod pierścieniem spowodowały jego deformację). Łożysko tej piasty też nie było już w najlepszej formie, wiec do końca nie wiem co było główną przyczyną powstawania błędu. Po wymianie piasty jest wszystko ok.

  • #9 20 Mar 2009 17:02
    diabeel
    Poziom 17  

    a ja mam taki problem tylko ze w hondzie concerto:
    absy wyłączaja sie powyzej 10km/h

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty