Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Monitoring w domu?

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Zabezpieczenia Stacjonarne -> Monitoring w domu?
Autor
Wiadomość
Usunięty

Post#1 Post autora tematu 09 Lut 2008 00:46   

Monitoring w domu?

witam,

Mam problem muszę zrobić monitoring do okoła domu a nie bardzo się na tym znam. Posiadam 4 kamery i chciał bym je podłączyć pod monitor od komputera tak aby obraz na nim był podzielony na cztery. Znalazłem na allegro konwertery VGA oraz jakieś dzielniki obrazu tak myślę że jak podłącze kamery do tego dzielnika a potem do jego wyjścia ten konwerter VGA i do niego monitor to będzie mi to działać. Ale jestem zielony jeśli chodzi o monitoring i nie wiem czy aby napewno zadziała??? A jeśli ktoś odpowie na moje pytanie to jeszcze ile by to mogło kosztować oczywiście bez kamer bo mam.

Mam jeszcze pytanie w opisie tego dzielnika pisało że ma 25 klatek na sekundę czy to nie jest zbyt mało czy będzie płynny obraz???

Proszę poprawić tytuł - regulamin pkt 11.2. [norbert]
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 09 Lut 2008 00:46   

Powrót do góry

Miły88
Poziom 10
Poziom 10

Miasto: Zagórzany | Kraków

Post#2 09 Lut 2008 02:59   

Re: Monitoring w domu????

Witam

Moja propozycja to komputer z karta DVR i bezpośrednio do tego kamery. Takie karty widziałem na allegro za ok 70zl (sa rowniez drozsze)

http://www.***************
http://www.***************

sa tam dobre opisy wraz ze zdjęciami jak to zrobić i jak to wygląda.