FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

LED Sekwencja "Knight Rider"

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Download, Articles -> LED Sekwencja "Knight Rider"
Author
Poziom 19
Poziom 19

Post#1 Post from the author of the topic 01 Jan 2004 23:15   

Działanie układu przypomina efekt występujący w serialu "Nieustraszony". Linijka LED została tam zamontowana na przedzie czarnego samochodu. Zastosowań może być oczywiście o wiele więcej.

Schemat ideowy
Back to top

kubagert
Poziom 14
Poziom 14

Post#2 02 Jan 2004 20:43   

Re: LED Sekwencja "Knight Rider"

Kiedys jak bylem o wiele mlodszy zmintowalem sobie taki układzik.
Moze nie bylo to najlepsze rozwiazanie, poniewaz zwarte sa wyjścia demultipleksera, ale tez dzialalo. :D

Pozdrawiam
kubagert
Back to top

Michał 88
Poziom 6
Poziom 6

Post#3 04 Jan 2004 00:09   

Witam, mam tu schemat takiego urządzenia z większą liczbą diod, jestem początkującym elektronikiem i mam problem z zaprojektowaniem płytki, byłbym wdzięczny jeżeli by ktoś mi pomógł, poniżej zamieszczam schemat
Web Page Name

pomóżcie mi
Back to top

skywalker
Poziom 19
Poziom 19

Post#4 07 Jan 2004 01:01   

Witam
Jak daja to i ja sie podłaczam (jeśli mozna)
a i ciekwaostka niechce robic reklmy ale w A*T był taki kit
przystawka do zegara analogowego wachadlo ....
i to tak właśnie działało....
http://ep.pnet.ws/archiwum/1998/08/49_50.pdf O I i jest pewnie maja jeszcze cos takiego ale nie mam pojecia byly jakies muzycne biegajace swiatelka czy cos ...
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 07 Jan 2004 01:01   

Back to top

marqusb2
Poziom 8
Poziom 8

Post#5 07 Jan 2004 01:10   

to cos na układziku cd 4047
Back to top

mmgryc
Poziom 19
Poziom 19

Post#6 12 Jan 2004 19:30   

Wiecie patrząc na projekt odSKYWALKERA niewarto oglądać tej płytki którą zaprojektowałem, wejdzcie na linka. U mnie układy są identycznie rozmieszczone tylko kształt i wymiary są nieco mniejsze.
Back to top

JaceK1And
Guest