Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Parametry kąta wtrysku i dawka paliwa TDi i SDi

medio 22 Lut 2008 12:41 85019 33
  • #1 22 Lut 2008 12:41
    medio
    Poziom 8  

    Witam.
    Jak w temacie szukam parametrów wtrysku i dawki paliwa w silnikach TDi i SDi.
    Jak i również szukam pomocy w ustawianiu tego za pomocą VAG'a.
    Pozdrawiam

  • #2 22 Lut 2008 20:33
    mark200
    Poziom 13  

    w wagu logujesz sie i wszystko masz w blokach, w tej chwili nie pamietam który parametr w którym bloku, ale łatwo się z orientować.Wartości fabryczne to zazwyczaj 32768, ale zbyt dużo nie można tam zmienić. Login w 4cylindrowych 12233

  • #3 23 Lut 2008 00:12
    tb_momek
    Poziom 8  

    W Vag-com możesz tylko przyspieszyc lub opóźnic początek wtrysku, natomiast ustawienie kąta wtrysku tylko poprzez przestawienie pompy wtryskowej.
    Ustawienie kąta wtrysku sprawdza się w Select nastepnie Engine i wybiera się
    Basic Settings tam wybiera się blok 000 i w pozycji 2 jest podany kąt wtrysku.
    Np w silniku AFN powinien on się wachac 49-54.
    Ewentualne sprawdzenie lub ustawienie kąta wtrysku TYLKO na rozgrzanym silniku!!!
    To wszystko dotyczy TDI

  • #4 08 Paź 2008 10:15
    tstaniszewski
    Poziom 9  

    Witam, a może wiesz czy w silniku SDI kąt wtrysku też wynosi 49-54?

  • #5 08 Paź 2008 10:39
    janusz2008
    Poziom 33  

    Każdy silnik ma swój kod i początek wtrysku.Jeśli twój SDI to AGP to na jałowych obrotach 37-88.

  • #6 08 Paź 2008 23:12
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Zapytam się przy okazji tematu 1.9 TDI seat tolego 2001 r w KTS wyprzedzenie zapłonu wynosi na wolnych obrotach około 36 czy to dobrze ?

  • #7 09 Paź 2008 09:40
    janusz2008
    Poziom 33  

    Jeśli chcesz wiedzieć dokładnie podaj kod silnika.

  • #8 09 Paź 2008 10:08
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Dowiem się wieczorkiem bo to autko znajomego , a wiesz może jaki parametr ma pokazywać kts przy silniku 1.9tdi 1Z glf III

  • #9 09 Paź 2008 11:44
    janusz2008
    Poziom 33  

    Kąt wtrysku 0-88, dawka paliwa 11-45, na jałowych obrotach.

  • #10 09 Paź 2008 13:04
    yaaro
    Poziom 33  

    mysle ze ciezko bedzie zapalić przy tak ustawionej dawce

    chyba od 3 do 7 sa fabryczne ustawienia

  • #11 09 Paź 2008 13:33
    janusz2008
    Poziom 33  

    11-45, takie wartości będą pokazane np. VAG co odpowiada 2,2-9 mg/skok.

  • #12 09 Paź 2008 13:58
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Panowie mogę to sprawdzić kts nie ma to różnicy no nie .
    Znaczy się mam vaga ale nie wiem jak to podpatrzeć co wpisać i gdzie :(



    A ten drugi motor to 1.9tdi 90km oznaczenie silnika ALH to jest golf IV takie samo pytanie jaki ma być kąt wyprzedzenia zapłonu ?
    Bo po wymianie rozrządu autko osłabło troszkę podejrzewam że nie ustawili zapłonu .
    I dlatego chciał bym wiedzieć jakie mają być te parametry aby to sprawdzić i jak coś to zmienić na kole pompy .

    Znalazłem jeszcze teraz w takim programie do tego silnika :
    Ustawienie rozrządu na pompie wtryskowej(statyczne) 2 stopnie - 3 stopnie
    a dynamiczne 8-14
    co wy na to ?



    Dziękuje z góry za pomoc

  • #14 09 Paź 2008 15:10
    janusz2008
    Poziom 33  

    Musisz mieć pełną wersję/legal./ 01>08>000> 2okno. Dla ALH-12-75. Dawka 11-45 tj.2,2-9mg/skok.

  • #15 10 Paź 2008 00:29
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Jeszcze chciał bym się dowiedzieć gdzie trzeba wejść aby zobaczyć tą dawkę ?
    Ta sekwencja 01>08>000>2 okno do sprawdzenia kąta będzie taka sama w seacie toledo z silnikiem 1.9 tdi AGR ?

  • #17 10 Paź 2008 09:34
    Kursaxx
    Poziom 15  

    dziękuje serdecznie Panu za pomoc

  • #18 10 Paź 2008 16:24
    janusz2008
    Poziom 33  

    SEAT TOLEDO 1,9TDI silnik AGR, ma te same ustawienia co GOLF4 z silnikiem ALH.

  • #19 31 Paź 2008 08:39
    yaaro
    Poziom 33  

    janusz2008 napisał:
    11-45, takie wartości będą pokazane np. VAG co odpowiada 2,2-9 mg/skok.


    Dożyłem się ktsa i musze podważyć te stwierdzenie, sprawdziłem na swoim aucie i vag, launch i kts 540 pokazują identyczne wartości dawki. Pomiarów dokonałem na swoim aucie.

  • #20 21 Sie 2009 14:29
    mflash
    Poziom 9  

    A ja mam pytanko do kolegi z forum: janusz2008

    Otóż to zamierzam samodzielnie wymienić sobie cały rozrząd w moim vw golf4, wiem ze po takiej wymianie należy ustawić kąt wtrysku. mam program na kompa VCDS oraz kabelek VIAKENa, podłączałem juz do swojego autka ten kabelek i robiłem test czy nie posiada jakichkolwiek błędów lecz kąta wtrysku nie ustawiałem. Zauważyłem ze kolega janusz2008 dobrze się orientuje w temacie diagnostyki dlatego zwracam się z prośbą o kilka wskazówek i rad, od czego zacząć w co wejść aby mieć możliwość ustawienia kąta wtrysku.

    Czy muszę miec do tego programu (VCDS) licencję czy wystarczy taki program tylko ściągnięty ze strony www.adako.pl

  • #21 21 Sie 2009 14:51
    janusz2008
    Poziom 33  

    Musisz zacząć od blokad przy wymianie rozrządu, a po wymianie VCDS-em sprawdzić początek wtrysku. Będzie zależny od temp. silnika. Jeśli zrobisz to dobrze i był dobry nie będziesz musiał ustawiać.

  • #22 21 Sie 2009 15:10
    mflash
    Poziom 9  

    Na początku dziękuje za expresową odpowiedz.

    tak też mi znajomy mówił ze dezeli zblokuje dobrze pompę to nie będę musiał ustawiać kąta wtrysku.
    a możesz mi podpowiedzieć gdzie w tym programie szukać funkcji ustawiania kąta wtrysku.?

  • #24 21 Sie 2009 17:15
    janusz2008
    Poziom 33  

    Kol. nie wiem w jakim jesteś wieku, ale długa droga edukacji przed tobą. W silnikach z pompą rozdziel. początek sprawdzisz w grupie 000-blok 2. A ustawiać trzeba na rozrządzie.

  • #25 21 Sie 2009 22:11
    pepescodafun
    Poziom 1  

    Koledzy mam taki problem, moja octavia z silnikem AGR ciezko pali , musze ze 3 - 4 s pokrecic . z tego co sie z orientowale to kąt wtrysku jaki mam to 81 stopni. Czy moge to zminic w Vagu czy na rozrządzie tylko i jaki powinien być kąt dla agr

  • #26 22 Sie 2009 18:14
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    mflash napisał:
    Czy muszę miec do tego programu (VCDS) licencję czy wystarczy taki program tylko ściągnięty ze strony www.adako.pl
    Dostęp do:
    janusz2008 napisał:
    W silnikach z pompą rozdziel. początek sprawdzisz w grupie 000-blok 2. A ustawiać trzeba na rozrządzie.
    grupy 000 będziesz miał, jeśli posiadasz w pełni zarejestrowaną wersję VCDS.

  • #27 23 Sie 2009 00:39
    zipek135
    Poziom 10  

    A czy 58-61 w afn'ie jest do zaakceptowania ( lekko przyspieszony)

  • #28 23 Sie 2009 10:16
    Usunięty
  • #29 23 Sie 2009 19:41
    cordoba_2004
    Poziom 27  

    gdzie w 3 11 można znaleźć funkcję tdi timing ? tam gdzie on rysuje ten wykres kolorowy ?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME