Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 22 Lut 2008 12:41
    medio
    Poziom 7  

    Witam.
    Jak w temacie szukam parametrów wtrysku i dawki paliwa w silnikach TDi i SDi.
    Jak i również szukam pomocy w ustawianiu tego za pomocą VAG'a.
    Pozdrawiam

  • #2 22 Lut 2008 20:33
    mark200
    Poziom 13  

    w wagu logujesz sie i wszystko masz w blokach, w tej chwili nie pamietam który parametr w którym bloku, ale łatwo się z orientować.Wartości fabryczne to zazwyczaj 32768, ale zbyt dużo nie można tam zmienić. Login w 4cylindrowych 12233

  • #3 23 Lut 2008 00:12
    tb_momek
    Poziom 8  

    W Vag-com możesz tylko przyspieszyc lub opóźnic początek wtrysku, natomiast ustawienie kąta wtrysku tylko poprzez przestawienie pompy wtryskowej.
    Ustawienie kąta wtrysku sprawdza się w Select nastepnie Engine i wybiera się
    Basic Settings tam wybiera się blok 000 i w pozycji 2 jest podany kąt wtrysku.
    Np w silniku AFN powinien on się wachac 49-54.
    Ewentualne sprawdzenie lub ustawienie kąta wtrysku TYLKO na rozgrzanym silniku!!!
    To wszystko dotyczy TDI

  • #4 08 Paź 2008 10:15
    tstaniszewski
    Poziom 9  

    Witam, a może wiesz czy w silniku SDI kąt wtrysku też wynosi 49-54?

  • #5 08 Paź 2008 10:39
    janusz2008
    Poziom 33  

    Każdy silnik ma swój kod i początek wtrysku.Jeśli twój SDI to AGP to na jałowych obrotach 37-88.

  • #6 08 Paź 2008 23:12
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Zapytam się przy okazji tematu 1.9 TDI seat tolego 2001 r w KTS wyprzedzenie zapłonu wynosi na wolnych obrotach około 36 czy to dobrze ?

  • #7 09 Paź 2008 09:40
    janusz2008
    Poziom 33  

    Jeśli chcesz wiedzieć dokładnie podaj kod silnika.

  • #8 09 Paź 2008 10:08
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Dowiem się wieczorkiem bo to autko znajomego , a wiesz może jaki parametr ma pokazywać kts przy silniku 1.9tdi 1Z glf III

  • #9 09 Paź 2008 11:44
    janusz2008
    Poziom 33  

    Kąt wtrysku 0-88, dawka paliwa 11-45, na jałowych obrotach.

  • #10 09 Paź 2008 13:04
    yaaro
    Poziom 33  

    mysle ze ciezko bedzie zapalić przy tak ustawionej dawce

    chyba od 3 do 7 sa fabryczne ustawienia

  • #11 09 Paź 2008 13:33
    janusz2008
    Poziom 33  

    11-45, takie wartości będą pokazane np. VAG co odpowiada 2,2-9 mg/skok.

  • #12 09 Paź 2008 13:58
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Panowie mogę to sprawdzić kts nie ma to różnicy no nie .
    Znaczy się mam vaga ale nie wiem jak to podpatrzeć co wpisać i gdzie :(



    A ten drugi motor to 1.9tdi 90km oznaczenie silnika ALH to jest golf IV takie samo pytanie jaki ma być kąt wyprzedzenia zapłonu ?
    Bo po wymianie rozrządu autko osłabło troszkę podejrzewam że nie ustawili zapłonu .
    I dlatego chciał bym wiedzieć jakie mają być te parametry aby to sprawdzić i jak coś to zmienić na kole pompy .

    Znalazłem jeszcze teraz w takim programie do tego silnika :
    Ustawienie rozrządu na pompie wtryskowej(statyczne) 2 stopnie - 3 stopnie
    a dynamiczne 8-14
    co wy na to ?



    Dziękuje z góry za pomoc

  • #14 09 Paź 2008 15:10
    janusz2008
    Poziom 33  

    Musisz mieć pełną wersję/legal./ 01>08>000> 2okno. Dla ALH-12-75. Dawka 11-45 tj.2,2-9mg/skok.

  • #15 10 Paź 2008 00:29
    Kursaxx
    Poziom 15  

    Jeszcze chciał bym się dowiedzieć gdzie trzeba wejść aby zobaczyć tą dawkę ?
    Ta sekwencja 01>08>000>2 okno do sprawdzenia kąta będzie taka sama w seacie toledo z silnikiem 1.9 tdi AGR ?

  • #17 10 Paź 2008 09:34
    Kursaxx
    Poziom 15  

    dziękuje serdecznie Panu za pomoc

  • #18 10 Paź 2008 16:24
    janusz2008
    Poziom 33  

    SEAT TOLEDO 1,9TDI silnik AGR, ma te same ustawienia co GOLF4 z silnikiem ALH.

  • #19 31 Paź 2008 08:39
    yaaro
    Poziom 33  

    janusz2008 napisał:
    11-45, takie wartości będą pokazane np. VAG co odpowiada 2,2-9 mg/skok.


    Dożyłem się ktsa i musze podważyć te stwierdzenie, sprawdziłem na swoim aucie i vag, launch i kts 540 pokazują identyczne wartości dawki. Pomiarów dokonałem na swoim aucie.

  • #20 21 Sie 2009 14:29
    mflash
    Poziom 9  

    A ja mam pytanko do kolegi z forum: janusz2008

    Otóż to zamierzam samodzielnie wymienić sobie cały rozrząd w moim vw golf4, wiem ze po takiej wymianie należy ustawić kąt wtrysku. mam program na kompa VCDS oraz kabelek VIAKENa, podłączałem juz do swojego autka ten kabelek i robiłem test czy nie posiada jakichkolwiek błędów lecz kąta wtrysku nie ustawiałem. Zauważyłem ze kolega janusz2008 dobrze się orientuje w temacie diagnostyki dlatego zwracam się z prośbą o kilka wskazówek i rad, od czego zacząć w co wejść aby mieć możliwość ustawienia kąta wtrysku.

    Czy muszę miec do tego programu (VCDS) licencję czy wystarczy taki program tylko ściągnięty ze strony www.adako.pl

  • #21 21 Sie 2009 14:51
    janusz2008
    Poziom 33  

    Musisz zacząć od blokad przy wymianie rozrządu, a po wymianie VCDS-em sprawdzić początek wtrysku. Będzie zależny od temp. silnika. Jeśli zrobisz to dobrze i był dobry nie będziesz musiał ustawiać.

  • #22 21 Sie 2009 15:10
    mflash
    Poziom 9  

    Na początku dziękuje za expresową odpowiedz.

    tak też mi znajomy mówił ze dezeli zblokuje dobrze pompę to nie będę musiał ustawiać kąta wtrysku.
    a możesz mi podpowiedzieć gdzie w tym programie szukać funkcji ustawiania kąta wtrysku.?

  • #23 21 Sie 2009 16:41
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    mflash napisał:
    tak też mi znajomy mówił ze dezeli zblokuje dobrze pompę to nie będę musiał ustawiać kąta wtrysku.

    Wałek też się blokuje. Na ogół nie ma potrzeby kręcenia pompą ale jeśli masz blokady to zrobisz to pewnie.

  • #24 21 Sie 2009 17:15
    janusz2008
    Poziom 33  

    Kol. nie wiem w jakim jesteś wieku, ale długa droga edukacji przed tobą. W silnikach z pompą rozdziel. początek sprawdzisz w grupie 000-blok 2. A ustawiać trzeba na rozrządzie.

  • #25 21 Sie 2009 22:11
    pepescodafun
    Poziom 1  

    Koledzy mam taki problem, moja octavia z silnikem AGR ciezko pali , musze ze 3 - 4 s pokrecic . z tego co sie z orientowale to kąt wtrysku jaki mam to 81 stopni. Czy moge to zminic w Vagu czy na rozrządzie tylko i jaki powinien być kąt dla agr

  • #26 22 Sie 2009 18:14
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    mflash napisał:
    Czy muszę miec do tego programu (VCDS) licencję czy wystarczy taki program tylko ściągnięty ze strony www.adako.pl
    Dostęp do:
    janusz2008 napisał:
    W silnikach z pompą rozdziel. początek sprawdzisz w grupie 000-blok 2. A ustawiać trzeba na rozrządzie.
    grupy 000 będziesz miał, jeśli posiadasz w pełni zarejestrowaną wersję VCDS.

  • #27 23 Sie 2009 00:39
    zipek135
    Poziom 10  

    A czy 58-61 w afn'ie jest do zaakceptowania ( lekko przyspieszony)

  • #28 23 Sie 2009 10:16
    Usunięty
  • #29 23 Sie 2009 19:41
    cordoba_2004
    Poziom 27  

    gdzie w 3 11 można znaleźć funkcję tdi timing ? tam gdzie on rysuje ten wykres kolorowy ?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty