Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 06 Mar 2008 23:00
    1Paluch1
    Poziom 20  

    Witam dzis mam nietypowe Pytanie.

    Jakie Auto Dostawcze wybrać Waszym zdaniem najlepiej pod wzgledem małej awaryjności, nie rdzewienia , bardzo ładownym , w miare szybkim.

    Chodzi o to zamierzam zacząć jeździć zagranice po towar typu Estradowy, Djski, Car Audio i RTV.

    Pytanie jakie wybrać Samochód

    Wstepnie myślałem o:
    WV LT 35 Max
    Mercedes Sprinter Max
    może jeszcze Iveco Max


    Liczyłem około 30tys i rocznik powyzej 2000r
    Ale doradzcie mi może coś co waszym zdaniem bedzie lepsze ??

    Chodzi o duzą ładowność również .
    Nie wiem ile m3 pomieści sprinter Max i LT Max :/

  • #2 07 Mar 2008 10:16
    ob
    Poziom 18  

    Każdy w sumie jest tak samo dobry ;) Przy wyborze używanego dostawczaka warto kierować się raczej stanem (zakładając przebieg minimum 50 tyś rocznie)

    ile m3 wejdzie to można zobaczyć na stronie producentów (pewnie co prawda nowsze modele już są, ale pojemność znacznie nie zmieniła się zapewne)

    Za 30 tyś i w takim roczniku to tylko złom będzie ew. ładnie wyglądający złom.

    Aha jeszcze może zerknij na nadwozia typu kontener, wg. mnie bardziej praktyczne będzie miał prawie 20m3

  • #3 07 Mar 2008 10:41
    SQ9MEM
    Poziom 28  

    Napiszę na podstawie doświadczeń znajomych: LT-ek to przestarzała konstrukcja, Sprinter to Sprinter - masa elektroniki, która lubi się bardzo często sypać. Ja ze swojej strony poleciłbym Iveco - jeździ tym bardzo wielu znajomych kurierów i są bardzo zadowoleni.

  • #4 07 Mar 2008 13:32
    1Paluch1
    Poziom 20  

    No tak zbieram informacje i właśnie nie wiem dlaczego ale odradzają mi Iveco

    Lepiej sprintera lub LTka gdzie znów sprinter jest droższy.

    A co sądzicie o Transicie ?? Max??

    Przypomne chodzi tu o dalekie trasy zagraniczne przedewszystkim i oczywiście jazda w miescie też ale bardziej nastawiam sie na wyjazdy zagraniczne czyli długie podróże.

  • #5 07 Mar 2008 21:27
    miniu1
    Poziom 19  

    Lt i sprinter to w zasadzie to samo. Iveco - porządna maszyna - na ramie (nie wiem, czy LT/sprinter są na ramie...). Opinia subiektywna - moja własna.

  • #6 07 Mar 2008 22:50
    1Paluch1
    Poziom 20  

    No podobno są chociaż pewien nie ejstem .
    Iveco podobno na dłuższe trasy jest do kitu tak słyszałem ale nadal czekam na wasze wypowiedzi.

    A pytanie ejszcze czy wiecie gdzie można szukać takich aut , zakupic albo polecacie kogoś gdzie tanio jest ???

  • #7 07 Mar 2008 23:55
    tomus2k
    Poziom 22  

    Za 30tys to w takim roczniku to tylko jakiegoś topielca albo 8 ślada :-)
    w tym roczniku masz CDi lub TD tak więc jak zakładasz ciągłe trasy umiarkowane obciązenia to CDI ( szybszy , mocniejszy ,ale nie lubi złego paliwa i przeciązeń) TD mocny muł którego przeładujesz nawet 2 krotnie
    Co do Iveco to fajne samochodziki ale skomplikowane zawieszenie ( które się często uszkadza ) Iveco ma też ramę teową to znaczy że punkt załadunku jest wyższy a co za tym idzie jeśli załadunek ma być ręczny to jest o wiele ciężej (wyżej) Za to rama jest łatwa w konserwacji bo nie posiada elementów zamkniętych w których solony syf się zbiera. LT i sprinter ma też ramę ale w formie profilu U
    Blachy jak i LT i Sprintera i Iveco są słabiutkie i już w tym roczniku trzeba uważać aby sita nie kupić. Szczególnie jak za 30tys.
    Pamiętaj nikt nie sprzedaje za bezcen dostawczaka z tych trzech marek bo jak go już ma to jest z niego zadowolony aż go zajeździ.

  • #8 08 Mar 2008 08:38
    prez8s
    Poziom 33  

    A myslałes o Ducato ? Mimo ze fiat, to busy ma naprawde dobre a i czesci taniocha.

  • #9 08 Mar 2008 09:42
    Kagetora
    Poziom 16  

    Odradzam stanowczo Forda. Samochody tragedia, naprawiam flotę tego pod kątem elektrycznym, najczęściej sypiące się draństwo.
    Ducato to niezły pomysł. Może kultura pracy nie ta a silnik z muzeum 2.5TD, ale trwałe i bez bezsensownych fajerwerków (typu drogie zwiasy tylnych drzwi, Obrysówki na kabinie tylko z oryginału itp.)

  • #10 08 Mar 2008 10:15
    prez8s
    Poziom 33  

    Kagetora napisał:
    Odradzam stanowczo Forda. Samochody tragedia, naprawiam flotę tego pod kątem elektrycznym, najczęściej sypiące się draństwo.
    Ducato to niezły pomysł. Może kultura pracy nie ta a silnik z muzeum 2.5TD, ale trwałe i bez bezsensownych fajerwerków (typu drogie zwiasy tylnych drzwi, Obrysówki na kabinie tylko z oryginału itp.)


    No a do tego prawie wszystko mozna zrobic samemu, silnik nie skomplikowany, jak sie ma troche wprawy to ewentualne usterki latwo mozna naprawiac samemu.

  • #11 08 Mar 2008 13:31
    1Paluch1
    Poziom 20  

    Tylko ze wydaje mi sie że Fiat Ducato Maxi ma małą ładowność znaczy sie przestrzeń ładunkową .

    Paka Mała jest a w LTku i Sprinterze już coś wiecej wejdzie :)

    Cały czas jestem zagubiony dziekuje za wypowiedzi moze jeszcze ktos mi coś doradzi ??

    To powiem tak potrzebuje czegoś na zagraniczne wyjazdy najlepiej dużą przestrzeń ładun kową im wiecej tym lepiej wiem że potem sa ograniczenia do około 1,5 tony ładownosci ale przestrzeń dla mnie też jes bardzo ważna.

  • #12 08 Mar 2008 14:30
    ob
    Poziom 18  

    Bierz kontener jak chcesz przestrzeń.
    Wejdzie 8 palet + to co z góry naukładasz. W blaszaku tego nie dokonasz, bo do nich wchodzi 5.

    A chyba liczysz się z tym że większość towaru przecież będzie na paletach i nie będzie czasu na rozrywanie tych palet i ładowanie ręczne ?

  • #13 08 Mar 2008 22:18
    1Paluch1
    Poziom 20  

    Trudno dokłądnie określić jak to bedzie wyglądało z tym towarem.

    Kolejna kwestia dowiedziałem sie że LT max ma ładownosć jakieś 1tone prawda to ???

    Jest też kolejna opcja czy warto brać np Renault Master lub Opel Movano ???

    Jesli tak to najlepiej z jakim silnikiem ???

    Chodzi mi o maxa od 2000roku

  • #14 08 Mar 2008 23:04
    ob
    Poziom 18  

    A jakiej ładowności oczekujesz od auta które samo waży 2 tony ?
    Chyba oczywiste że DMC nie może przekroczyć 3,5 tony.
    Poza tym jak ma pojedyncze koła z tyłu to więcej niż tą tonę nie pociągniesz bezpiecznie.

  • #15 09 Mar 2008 08:03
    1Paluch1
    Poziom 20  

    No rozumiem ale z tym Towarem u mnie bedzie różnie bywało.

    A co z tym Masterem/Movano jaki najlepiej silnik brac???

  • #16 09 Mar 2008 23:00
    1Paluch1
    Poziom 20  

    OK postawiłem na Movano z 2,8DTI 2000r

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty