Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Inne Serwis ->Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka Napisz nowy temat  Temat zablokowany. 
Autor
Schowaj lewą kolumnę
Pokaż lewą kolumnę Wiadomość
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#1 19 Mar 2008 17:46  Autor tematu   

Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


Witam
Mam do was pytanie odnośnie Myjki Ciśnieniowej Bosh Aquatak 110
Ten model nie ma wbudowanego zbiornika ani zanego wezyka który mógłby zasysac płyn do pompy -chciałbym rozwiazać ten problem poniewz mycie czego kolwiek bez takiego dozownika jest uciazliwe

Czy wystarczy ze zmienie tylko pompe na nowa która bedzie miała wejście na weżyk z płynem?

Jak widać niżej pompa po prawej stronie ma wejscie na płyn?
-czy wystarczy tylko zmiana takiej pompy czy bede potrzebował cos wiecej?

Załączniki:

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
neo_dc
Poziom 31
Miasto: Tczew
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 2149
Pomógł: 169
Ocena postów: 16
neo_dc
Poziom 31
Post#2 20 Mar 2008 08:26    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


A może po prostu dorobisz taki krociec jak przy pompie po prawej ? Sama pompa wygląda na identyczną...

Pomocny post? + +1
Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#3 20 Mar 2008 10:02  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


tez nad tym myslalem, lecz jest jeden problem... poniewaz gdy pompa chodzi i dochodzi do niej woda to w tedy zasyca z tego wezyka płyn, ale gdy pompa stanie w tedy woda ma opor i zaczyna isc woda przez wezyk (zamias zasysac w tedy pcha w niego) i trzeba bylo by zasotsowac tam jakis zawor automatyczny ktory by byl jedno strony a z tego co wiem to nie da sie kupic takich malych zaworkow :cry:

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
neo_dc
Poziom 31
Miasto: Tczew
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 2149
Pomógł: 169
Ocena postów: 16
neo_dc
Poziom 31
Post#4 20 Mar 2008 10:44    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


a zwykly zaworek zwrotny, stosowane są np. w samochodach ? Trzeba by spytać w motoryzacyjnym albo w jakimś hydraulicznym sklepie

http://allegro.pl/search.php?string=zaw%C3%B3r+zwrotny

coś w ten deseń ?

Lub może elektrozawór równolegle z zasilaniem pompki ?

Pomocny post? + -1
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#5 20 Mar 2008 11:48  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


hmm powiem Ci ze moze byc to dobre tylko czy to cisnienie ktore bedzie zasysac bedzie w stanie zwolnic ten zawor?

np: http://allegro.pl/item330485793 zawor zwrotny paliwa fi 10 najtaniej .html

http://allegro.pl/item329456015 zawor zwrotny bezpieczenstwa www aquatika pl.html

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
neo_dc
Poziom 31
Miasto: Tczew
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 2149
Pomógł: 169
Ocena postów: 16
neo_dc
Poziom 31
Post#6 20 Mar 2008 11:52    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


Myślę, że powinno dać radę, w układzie paliwowym nie ma jakichś wielkich ciśnień. Na próbę najpierw najlepiej pojechać do motoryzacyjnego i sprawdzic organoleptycznie :) lub kupić jeden czy dwa tanie zaworki i je wypróbować, ewentualnie zapytać sprzedawcę na aukcji :)

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#7 20 Mar 2008 13:25  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


pojade w najblizszym czasie do sklepu i kupie takie zaworki paliwowe- postaram sie pozniej napisac jakie byly tego efekty :D
Z góry dzieki za pomoc

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
lidmar
Poziom 24
Miasto: Siedlce
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 879
Pomógł: 29
Ocena postów: 5
lidmar
Poziom 24
Post#8 20 Mar 2008 23:47    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


moze sie myle ale przeciez nawet jak pompa pracuje to w wężu zasilajacym jest cisnienie.

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#9 21 Mar 2008 11:56  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


zgadza sie- tylko czy te cisnienie da rade zassac płyn w wezyku ktory bedzie?!

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
lidmar
Poziom 24
Miasto: Siedlce
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 879
Pomógł: 29
Ocena postów: 5
lidmar
Poziom 24
Post#10 21 Mar 2008 15:16    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


nie wiem czy sie dobrze rozumiemy. chodzi mi o to ze nawet jak pompa pracuje to w wezu zasilającym jest cisnienie ktore spowoduje wpychanie wody do zbiorniczka z plynem

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#11 21 Mar 2008 16:55  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


Dla tego tak jak wczesniej rozmawialem z kolega trzeba zasosowac taki zawór: http://allegro.pl/item330485793 zawor zwrotny paliwa fi 10 najtaniej .html
Który nie dopusci do tego aby zostala wtłoczona woda do zbiornika z plynem gdy np pompa nie chodzi a cisnienie jest w wezu!

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
lidmar
Poziom 24
Miasto: Siedlce
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 879
Pomógł: 29
Ocena postów: 5
lidmar
Poziom 24
Post#12 21 Mar 2008 17:49    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


a jak pompa chodzi to nie ma cisnienia ? przeciez wydajnisc sieci wodociągowej jest wieksza niż zapotrzebowanie pompy na wodę.

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#13 22 Mar 2008 09:21  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


JEST!!! dla tego caly czas Ci pisze ze zostanie zasosowany zawor zeby nie byla wtloczona woda do zbiornika z plynem!

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
lidmar
Poziom 24
Miasto: Siedlce
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 879
Pomógł: 29
Ocena postów: 5
lidmar
Poziom 24
Post#14 22 Mar 2008 09:38    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


tobie chodzi o zastosowanie zaworu zwrotnego po to że by w momencie zatrzymania pompy woda nie byla wpychana do zbiorniczka z plynem a mi chodzi o to że moim zdniem czy pompa pracuje czy tez nie to w wezu zasilającym jest caly czas cisnienie i bedzie wpychac wode no a jak sie astosuje ten zaworek to on caly czas bedzie zwrotnie zamkniety.

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
neo_dc
Poziom 31
Miasto: Tczew
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 2149
Pomógł: 169
Ocena postów: 16
neo_dc
Poziom 31
Post#15 22 Mar 2008 10:56    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


No i teoretycznie działa, według tego co autor napisał o działaniu pompy to podczas pracy wytwarza się podciśnienie zasysające płyn, a gdy wyłączy pompę po prostu woda cofa mu się do zbiornika z płynem. Zaworek zwrotny w takim wypadku powinien załatwić sprawę.

Chyba, że źle zrozumiałem zasadę działania :)

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#16 23 Mar 2008 11:27  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


Dobrze zrozumiales :) po swietach sprobuje to zastosowac w praktyce :)

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
mipix
Poziom 28
Miasto: Kluczbork
Dołączył: 19 Mar 2003
Posty: 1412
Pomógł: 106
Ocena postów: 39
mipix
Poziom 28
Post#17 24 Gru 2008 16:02    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


Witam

Mam myjkę Bosch Aquatek 115 plus - nowa i już zepsuta - nie działa w niej hamulec na silniku.
Z tego co mi wiadomo to po zwolnieniu spustu silnik powinien zatrzymać się natychmiast.

W związku z tym pytanie do autora tematu. Jak jest rozwiązany hamulec na silniku? Czy da się do niego dojść bez rozbierania silnika na części pierwsze? Czy warto w tym grzebać samemu czy oddać do serwisu ?

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
msjokerek
Poziom 13
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 112
Ocena postów: 3
msjokerek
Poziom 13
Post#18 25 Gru 2008 16:32  Autor tematu   

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


moja odpowiedz bedzie prosta- skoro jest to nowa myjka to zapewne masz na nia gwarancjie a wiec oddaj do serivisu :)

Pomocny post? + -1
Powrót do góry
ton-ten
Poziom 9
Miasto: Mysłowice
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 19
ton-ten
Poziom 9
Post#19 24 Mar 2009 16:23    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


Witam

Czy ma ktoś dostęp do części do Bosch -a ... mam 10 i pękł w niej plastykowy wałek przy sprężynie ... potrzebuję taki ...

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
skick
Poziom 7
Miasto: Starachowice
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 6
skick
Poziom 7
Post#20 01 Maj 2009 11:07    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


hi!
nie chciałbym sie wcinać i mylić watku i z góry przepraszam-ale jesli ktos rozbierał to moze chociaz na priv podpowie ...

myjka AQUATAK 10 -brat popsuł hamulec chyba-tzn zakrecił wąż z wodą i uruchomił myjke pózniej nie puszczajac wody, myjka chwile działała , a potem dostałą zajeszybkich obrotów (wiadomo woda sie skonczyła w pompie) , teraz sprawa wygląda tak, że gdy podłacze myjke to od razu zaczyna pracować-bez uruchamiania spustem w lancy-

-czy to sie da zareklamować?
-czy moze to pierdoła i wystarczy wymienic jakiś drobiazg -jesli ktos rozbierał prosze o podpowiedź
z góry dzieki !!

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
tomkar24
Poziom 2
Miasto: lubawa/iława
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 3
tomkar24
Poziom 2
Post#21 12 Wrz 2009 10:13    

Re: Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka


jeśli chodziła bez wody to reklamacji nie uznają
a co do wymiany części to mogła zostać uszkodzona głowica również i pewnie koszt naprawy będzie przybliżony do nowej myjki

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Temat zablokowany.     Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Inne Serwis -> Myjka Ciśnieniowa Bosch Aquatak 110 -naprawa / przeróbka
Strona 1 z 1
Podobne tematy
myjka ciśnieniowa Bosch aqyatak 110 (2)
myjka Bosch Aquatak 160 Pro X (2)
Myjka ciśnienieniowa Bosch Aquatak 115 plus (4)
myjka cisnieniowa Bosch AQUATAK 10 popsuty hamulec (2)
Myjka Bosch Aquatak 100 - nieszczelny pistolet (1)
Myjka ciśnieniowa Nilfisk Alto C-110.3 - włącza i wyłącza się. (5)
Myjka ciśnieniowa bosch silnik cały czas pracuje (3)
Myjka ciśnieniowa a pompa wody - Myjka ciśnieniowa i pompa wody ze studni. (6)
Jaka myjka ciśnieniowa? (4)
Myjka ciśnieniowa do 200 zł (8)


Przełącz wygląd na komórki Przełącz wygląd na komputery desktop

Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Redaktorzy || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.316 seconds

elektroda.pl temat RSS