Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Generally -> Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?
Author
Message
veedo
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 19 Sep 2007
Posts: 90
Location: Londyn

Post#1 Post from the author of the topic 19 Mar 2008 21:56   

Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Witam. Zastanawia mnie pod względem prawnym jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu po miesiącu bądź po paru miesiącach? Słyszałem że jest prawo które zezwala po 30 dniach od naprawy,gdy klient nie zgłasza się po odbiór, sprzęt można przejąć,sprzedać czy cokolwiek podobnego. Gdzie indziej mówiono że takowy serwis nie ma prawa bez zezwolenia sprzedać klientowskiego urządzenia, nawet gdy jest w pokwitowaniu zaznaczona regułka podpisana przez klienta np. "Nieodebrany sprzęt po 30 dniach od daty naprawy przechodzi na własność serwisu" ( pod którym zazwyczaj klient się podpisuje, a co świadczy że jest o tym poinformowany i zgadza się z takim układem ) Denerwuje mnie to strasznie, gdzie inwestuje się w daną część a poźniej tak jak w moim przypadku telefon komórkowy leży 3 albo 6 miesięcy naprawiony a klienta jak niebyło tak nie ma. Sprzęt się kurzy i kilka set złotych jest zamrożonych. Może ktoś ten temat już przerabiał to poradzi co można z tym robić, póki co cierpliwie czekam na odbiór sprzętu ale ileż można....

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Mar 2008 21:56   





Back to top
   
rema
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 09 Aug 2007
Posts: 1026
Location: Śląskie

Post#2 19 Mar 2008 22:12   

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Witam. Dobre pytanie. Bo u mnie podobnie.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Mar 2008 22:12   





Back to top
   
szczurek_1990
Poziom 19
Poziom 19


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 761
Location: Wrocław

Post#3 19 Mar 2008 22:23   

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Witam
W niektórych serwisach widziałem informacje że jeżeli po np 30 dniach klient nie odbierze naprawianego sprzętu, to sprzęt przechodzi na własność serwisu. A jeżeli to już będzie własność serwisu to rozumiem że serwis może z tym zrobić co zechce, wyrzucić, spalić, sprzedać. A jak klient dał sprzęt do naprawy to tym samym zgadza się z regulaminem i wie że jego nieodebrany sprzęt po określonym czasie przechodzi na czyjąś własność.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Mar 2008 22:23   





Back to top
   
Samuraj
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 2274
Location: Szczecin

Post#4 19 Mar 2008 22:30   

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Ja mam pieczątkę ze po 30 dniach naliczam za magazynowanie 5 zł za dobę
Najczęściej jak coś leży dłużej jak 2 miesiące to wywożę do magazynu i raz na rok robie wyprzedaż.
Jeśli trafi się taki kwiatek co zapomniał o sprzęcie i przychodzi po pół roku to najczęściej kwota za magazyn + naprawę przewyższa wartość sprzętu.

Helpful message? + -

Back to top
   
veedo
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 19 Sep 2007
Posts: 90
Location: Londyn

Post#5 Post from the author of the topic 20 Mar 2008 09:07   

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


I nie miałeś nigdy problemów że sprzedałeś bez zgody? Wiadomo jacy są klienci, on podpisze, a później jak Pan mógł.

Helpful message? + -

Back to top
   
Samuraj
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 2274
Location: Szczecin

Post#6 20 Mar 2008 10:46   

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


O dziwo nie, ale sprzedaje tak po ok roku czasu.
Wcześniej trzymam w piwnicy sprzęt.
Kiedyś się trafił taki jeden nadgorliwy to jak policzyłem ile ma zapłacić to wyszedł bez słowa.
Pod pieczątką z informacja o zapłacie za magazyn jest miejsce na podpis klienta.
Tak więc nie ma problemu że nie przeczytał, albo że nie wiedział. Chyba każdy wie co podpisuje, a jak nie to już chyba jego problem.

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Generally -> Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?
Page 1 of 1
Similar topics
Wymiana sprzętu na nowy - jak to jest z tą gwarancją ? (14)
Nie lubiany klient jak z nim sobie poradzić :) (26)
Uszkodzenie sprzętu nie z winy użytkownika - jak to możliwe? (5)
Porzucenie sprzętu przez klienta ? Nie chciał odebrać sprzętu przez ponad rok... (1)
Kłopotliwy klient. Jak Wy sobie z takimi radzicie? (16)
Naprawa gwarancyjna gdy gwarant jest w upadłości (9)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.044 seconds

elektroda.pl topic RSS feed