Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


  Main Page -> Forum Index -> Generally ->Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu? Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
veedo
Level 12
Location: Londyn
Joined: 19 Sep 2007
Posts: 96
Helped: 1
veedo
Level 12
Post#1 19 Mar 2008 21:56  Topic author   

Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Witam. Zastanawia mnie pod względem prawnym jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu po miesiącu bądź po paru miesiącach? Słyszałem że jest prawo które zezwala po 30 dniach od naprawy,gdy klient nie zgłasza się po odbiór, sprzęt można przejąć,sprzedać czy cokolwiek podobnego. Gdzie indziej mówiono że takowy serwis nie ma prawa bez zezwolenia sprzedać klientowskiego urządzenia, nawet gdy jest w pokwitowaniu zaznaczona regułka podpisana przez klienta np. "Nieodebrany sprzęt po 30 dniach od daty naprawy przechodzi na własność serwisu" ( pod którym zazwyczaj klient się podpisuje, a co świadczy że jest o tym poinformowany i zgadza się z takim układem ) Denerwuje mnie to strasznie, gdzie inwestuje się w daną część a poźniej tak jak w moim przypadku telefon komórkowy leży 3 albo 6 miesięcy naprawiony a klienta jak niebyło tak nie ma. Sprzęt się kurzy i kilka set złotych jest zamrożonych. Może ktoś ten temat już przerabiał to poradzi co można z tym robić, póki co cierpliwie czekam na odbiór sprzętu ale ileż można....

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
rema
Level 27
Location: Śląskie
Joined: 09 Aug 2007
Posts: 1026
Helped: 73
Post rating: 2
rema
Level 27
Post#2 19 Mar 2008 22:12    

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Witam. Dobre pytanie. Bo u mnie podobnie.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Dawid90u
Level 23
Location: Wrocław
Joined: 24 Jan 2006
Posts: 758
Helped: 38
Post rating: 4
Dawid90u
Level 23
Post#3 19 Mar 2008 22:23    

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Witam
W niektórych serwisach widziałem informacje że jeżeli po np 30 dniach klient nie odbierze naprawianego sprzętu, to sprzęt przechodzi na własność serwisu. A jeżeli to już będzie własność serwisu to rozumiem że serwis może z tym zrobić co zechce, wyrzucić, spalić, sprzedać. A jak klient dał sprzęt do naprawy to tym samym zgadza się z regulaminem i wie że jego nieodebrany sprzęt po określonym czasie przechodzi na czyjąś własność.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Samuraj
Level 34
Location: Szczecin
Joined: 08 Oct 2002
Posts: 2565
Helped: 258
Post rating: 121
Samuraj
Level 34
Post#4 19 Mar 2008 22:30    

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


Ja mam pieczątkę ze po 30 dniach naliczam za magazynowanie 5 zł za dobę
Najczęściej jak coś leży dłużej jak 2 miesiące to wywożę do magazynu i raz na rok robie wyprzedaż.
Jeśli trafi się taki kwiatek co zapomniał o sprzęcie i przychodzi po pół roku to najczęściej kwota za magazyn + naprawę przewyższa wartość sprzętu.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
veedo
Level 12
Location: Londyn
Joined: 19 Sep 2007
Posts: 96
Helped: 1
veedo
Level 12
Post#5 20 Mar 2008 09:07  Topic author   

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


I nie miałeś nigdy problemów że sprzedałeś bez zgody? Wiadomo jacy są klienci, on podpisze, a później jak Pan mógł.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Samuraj
Level 34
Location: Szczecin
Joined: 08 Oct 2002
Posts: 2565
Helped: 258
Post rating: 121
Samuraj
Level 34
Post#6 20 Mar 2008 10:46    

Re: Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?


O dziwo nie, ale sprzedaje tak po ok roku czasu.
Wcześniej trzymam w piwnicy sprzęt.
Kiedyś się trafił taki jeden nadgorliwy to jak policzyłem ile ma zapłacić to wyszedł bez słowa.
Pod pieczątką z informacja o zapłacie za magazyn jest miejsce na podpis klienta.
Tak więc nie ma problemu że nie przeczytał, albo że nie wiedział. Chyba każdy wie co podpisuje, a jak nie to już chyba jego problem.

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  Reply to topic     Main Page -> Forum Index -> Generally -> Jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?
Page 1 of 1

Similar topics to jak to jest gdy klient nie odbiera naprawionego sprzętu?

Wymiana sprzętu na nowy - jak to jest z tą gwarancją ? (14)
Nie lubiany klient jak z nim sobie poradzić :) (26)
Uszkodzenie sprzętu nie z winy użytkownika - jak to możliwe? (5)
Porzucenie sprzętu przez klienta ? Nie chciał odebrać sprzętu przez ponad rok... (1)
Kłopotliwy klient. Jak Wy sobie z takimi radzicie? (16)
Naprawa gwarancyjna gdy gwarant jest w upadłości (9)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.076 seconds