Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.
Autor
Wiadomość
budhead
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 20
Miasto: częstochowa

Post#1 Post autora tematu 24 Mar 2008 10:02   

BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Witam serdecznie wszystkich forumowiczów

Posiadam Bmw E60 silnik 2.2 z roku 2003 i ostatnio zaczął rozładowywać mi się akumulator tzn.do takiego stopnia ze nawet dioda od alarmu nie miga;/
Zauważyłem ze część ktora sie nazywa ADJUSTER UNIT nie odłacza sie wczesniej po ok 30 sek było takie charakterystyczne pukniecie oczywiscie na wylaczonym zaplonie i ADJUSTER UNIT sie wyłączal tzn przestawał wydawać charakterystyczne buczenie.
teraz rozladowywuje mi akumulator do zera .

tu jest ta czesc na fotce pod nr 7
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA31&mospid=47750&btnr=11_2879&hg=11&fg=40

prosze o rade jaka moze byc tego przyczyna ze tak się dzieje?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za jaką kolwiek wskazówke

Temat poprawiłem. [MS]
Powrót do góry
   
bartek_j
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 2644
Miasto: wioska pod Wrocławiem

Post#2 24 Mar 2008 11:43   

Re: ADJUSTER UNIT nie wyłacza sie duży problem BMW E60


en "adjuster unit" to chyba nastawnik przepustnicy. Najwyraźniej sterownik silnika wciąż uważa że jest zapłon włączony... a tam jest zwykła stacyjka czy "bezkluczykowo"?
Powrót do góry
   
budhead
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 20
Miasto: częstochowa

Post#3 Post autora tematu 24 Mar 2008 12:40   

Re: ADJUSTER UNIT nie wyłacza sie duży problem BMW E60


jest zwykła stacyjka zauwazylem ze wogole nie odlacza zasilania komputera tak jak to robil zawsze po kilkudziesieciu sek. po tyl czasie jak otwierałem drzwi to pompa paliwa sie załączała i elektryka silnika się załączała a teraz wszystko chodzi non stop
Powrót do góry
   
bartek_j
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 2644
Miasto: wioska pod Wrocławiem

Post#4 24 Mar 2008 15:17   

Re: ADJUSTER UNIT nie wyłacza sie duży problem BMW E60


trzeba by schemat przeanalizować jak tam idzie dystrybucja zasilania. Może coś zawilgotniało, może się styki przekaźnika skleiły, a może jakieś wyposażenie dodatkowe, np jakieś audio czy nawigacja dokładane tak plusa zamykają ?

Na początek sprawdź jeszcze tą stacyjkę, czy wszystkie obwody sie rozłączają.
Powrót do góry
   
Gość
Poziom 26
Poziom 26





Post#5 24 Mar 2008 15:58   

Re: ADJUSTER UNIT nie wyłacza sie duży problem BMW E60


ma tak bzyczeć jakiś czas po wyłaczeniu zapłonu.
Powrót do góry
   
budhead
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 20
Miasto: częstochowa

Post#6 Post autora tematu 24 Mar 2008 16:25   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


to wiem że ma bzyczeć tylko ostatnio bzyczy cały czas nawet całą noc aż aku wyładuje do zera tak jak by nie odłączał zasilania podczas nieużywania samochodu. ostatnio nic nie było dokładane do elektroniki
Powrót do góry
   
206cc
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 19 Mar 2004
Posty: 262

Post#7 25 Mar 2008 21:25   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


kolego wyciągnij bezpiecznik w bagazniku nad akumulatorem tam jest chyba 40 A z tego co pamiętam(w kazdym bądź razie jest od Navi) i sprawdź. Jestem przekonany ze w tym tkwi problem. Jesli będzie tak jak mówie daj znać to powiem w czym tkwi problem
ps
swoją drogą E60 maiło silnik 2.2 ?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 25 Mar 2008 21:25   





Powrót do góry
   
budhead
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 20
Miasto: częstochowa

Post#8 Post autora tematu 27 Mar 2008 22:58   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Witam
tak jest silnik 2,2 model 520
znalazlem ten bezpiecznik okazał sie być w porządku.
Dodano:
Okazało się ze padł moduł zarządzania energią naprawa od 150 do 500 zł
nowa część ok 1800 zl

Moderowano przez MakroSerwis:
Po pierwsze - po raz ostatni poprawiłem błąd ortograficzny, którego Kolega nie zauważył, pomimo zakreślenia czerwonym kolorem. Po drugie - scaliłem dwa posty, napisane jeden pod drugim. Proszę używać opcji "zmień".

Powrót do góry
   
hades307
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 8

Post#9 07 Lut 2010 13:18   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


mam podobny problem w 3.0l
pobór prądu w stanie spoczynku w granicach 6,8A
dołożyłem akumulator 200Ah i już mi się nie rozładowuje
dążąc jednak do usunięcia awarii
-jak zdiagnozować czy jest to moduł zarządzania energia czy coś innego
-jeżeli problem tkwi w navi to w czym dokładnie

jeżeli to ten moduł to gdzie kolega naprawił za 500zł i na czym polegała jego naprawa
Powrót do góry
   
206cc
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 19 Mar 2004
Posty: 262

Post#10 08 Lut 2010 19:12   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


dołozyłes aku 200ah? Gratuluje pomysłu i oczekiwać na szybką wymiane alternatora
Powrót do góry
   
mabos1
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 269
Miasto: gryfino

Post#11 08 Lut 2010 20:22   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Wowww no ten pomysł z dołożeniem akumulatora super jakąś nagrodę by trzeba było dać za takie rozwiązanie problemu. Nigdy bym nie wpadł na to że tez tak można naprawić komuś auto. Rozwiązanie max na kilka dni bo niestety tak jak już zauważył kolega 206cc alternator nie będzie w stanie doładować ani Twojego fabrycznego akumulatora ani tego dołożonego
Powrót do góry
   
booss
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1
Miasto: katowice

Post#12 19 Lut 2010 19:59   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


witam Panów!!!
widzę, że pan z Częstochowy miał taki problem już 2 lata temu tak więc przede wszystkim do niego zwracam się o pomoc!!!
jeżdżę e60 i od paru miesięcy mam wiecznie problem z rozładowywującym się akumulatorem. muszę mieć auto w pełni sprawne, jeżdźące każdego dnia a okazuje się że moje Bmw potrafi się rozładować do zera 2-3 razy w miesiącu.
byłem już u największych ponoć kozaków od Bmw w okolicach Katowic i nikt nie wie o co chodzi z tą moją furą.
Wymieniłem: power moduł, ibs, przekaźnik silnika, kupiłem nawet nowy akumulator i nic.
Wczoraj facet mi powiedział, że mam zbyt duży pobór prądu który równy jest 0,03- czy jest to możliwe żeby przy takim poborze podczas uspania samochodu rozładowywało akuś do zera?
Jak powinien być prawidłowy pobór w e60 podczas "snu"?
Czy ktoś wie cokolwiek na temat tych "wrednych" bemek?
Ja już jestem zrezygnowany bo szukam wraz z fachowcami sprawcy rzoładunku mojego akumulatora od 6 miesięcy i nadal nic n ie wiadomo!!!
H_E_L_P!!!
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Lut 2010 19:59   





Powrót do góry
   
mj_sup
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 231

Post#13 19 Lut 2010 21:16   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


witam ja miałem to samo w mojej e46 problem z uciekajacym pradem jak okazało sie to miałem słabo doładowany akumulator proponuje sprawdzic ładowanie akumulatora powinno byc ponad 14,2v nie mniej a ja miałem 13,6v do 13,8v max
Był taki okres ze co wieczór pod prostownikiem siedział i jak był naładowany to palił od szczała postał 8 godz i miał juz problem z odpałem poniewaz był słaby akumulator
A przyczyna tego był zbyt słaby styk miedzy masa silnika a karoseria pojazdu
Na poczatek sprawdz sobie ładowanie czy przypadkiem nie masz za niskie
Powrót do góry
   
enduro47
Poziom 12
Poziom 12


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 100
Miasto: Łódź

Post#14 20 Lut 2010 22:07   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Max. pobór prądu to 80mA, ale nie wystarczy sprawdzać poboru przez krótki czas, bo pobór prądu moze występować nawet po uśpieniu przez budzący się sterownik. Proponowałbym sprawdzić czy nie chodzi wentylator dmuchawy, jeśli tak to winny jest regulator dmuchawy.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 20 Lut 2010 22:07   





Powrót do góry
   
michal cwojda
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 26 Mar 2004
Posty: 32

Post#15 08 Mar 2010 23:00   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


WITAM
Sprobujcie zakodowac MPM jescze raz w moim przypadku na 10 razy 6 pomoglo.Pozdrawiam

Dodano po 3 [minuty]:

aha w autach wyposazonych w ibs nalezy zarejestrowac w sterowniku zmiane bateri.!!
Powrót do góry
   
chapter322
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 18

Post#16 30 Kwi 2010 23:20   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


U mnie jest podobny problem. Zostawiając auto na noc na drugi dzien nie ma mozliwosci odpalenia auta - rozladowany akumulator.
czy ktos znalazl przyczyne ?
Powrót do góry
   
wienio
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 15 Cze 2004
Posty: 164
Miasto: Oświęcim

Post#17 05 Maj 2010 23:46   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Długotrwała diagnostyka poboru prądu i eliminacja kolejnych potencjalnych źródeł poboru prądu pozwoli znaleźć powód rozladowywania akumulatora , nie ma tu szybkich metod a 5 z pozoru takich samych przypadków za każdym razem pokazywało inną przyczynę .

elektronika BMW
Powrót do góry
   
chapter322
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 18

Post#18 08 Maj 2010 22:38   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Zdjagnozowalem problem u siebie a mianowicie wiazka kabli ktora idzie w rurce od klapy bagaznika wyrobila sie i kable na zagieciu poprzecieraly sie co powodowalo zwarcie i ciaglą prace zamka bagaznika. To bylo przyczyna wyladowania aku.
Powrót do góry
   
london2004
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 416
Miasto: BBI London

Post#19 12 Gru 2010 10:00   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Od czego zaczac by usunac usterke?

Chodzi tu o e60,rozladowuje akumulator do zera.

Bledy sa w wielu sterownikach a dotycza CAN LOW ERROR.
Powrót do góry
   
kris292
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2
Miasto: Poznań

Post#20 16 Wrz 2011 11:38   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Proponuję sprawdzić również rozrusznik... W moim przypadku był uszkodzony ( lakier na zwojach miedzianych się pokruszył od starości lub temp. kiepskiej jakości lakier ochronny ) powodując przebicie do masy obudowy rozrusznika i automatycznie rozładowywanie baterii.
Męczyłem się z tym problemem około 4 mieś. Ta awaria nie powodowała zapisywania błędów w ECU ponieważ rozrusznik jest na stałe podłączony z aku., bez żadnego bezpiecznika. Najlepszy sposób naładować aku., i przy pozostawieniu na noc odłączać kabel, zasilający rozrusznik, troszkę to kłopotliwe, ale da się. Jest to wada rozruszników DENSO montowanych w BMW E60. Proponuje przy zakupie nowego sugerować się BOSCH.
Powrót do góry
   
1078231
Gość





Post#21 16 Wrz 2011 15:47   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


O czym ty piszesz?
Powrót do góry
   
kris292
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2
Miasto: Poznań

Post#22 16 Wrz 2011 16:32   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Piszę o tym dlaczego może również się rozładowywać aku. Ja miałem taką przypadłość..., walczyłem z tym długo, i dużo mechaników nie potrafiło sobie z tym poradzić. Też wymieniali mi IBS, moduł zarządzania energią, i nic. ciągle to samo, aku padał. Aż do momentu gdy przestał w ogóle kręcić, i po rozebraniu go okazało się co go bolało. Po wymianie rozrusznika wszystko wróciło do normy.
Powrót do góry
   
1078231
Gość





Post#23 16 Wrz 2011 17:19   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Przecież rozrusznik jest załączany stykami w elektromagnesie.
Powrót do góry
   
traker_LKW
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 3
Miasto: słupsk

Post#24 26 Lis 2011 23:14   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


[quote="206cc"]kolego wyciągnij bezpiecznik w bagazniku nad akumulatorem tam jest chyba 40 A z tego co pamiętam(w kazdym bądź razie jest od Navi) i sprawdź. Jestem przekonany ze w tym tkwi problem. Jesli będzie tak jak mówie daj znać to powiem w czym tkwi problem
ps

Jesteś moja ostatnia nadzieją odnośnie rozładowywania aq e60.

Podłączyłem amperomierz i czasami ( zaznaczam czasami ...) pobiera po zresetowaniu ( czyli odłączeniu klemy i podłączeniu ponownie ) 12A dalej po 5sek. 2A dalej po 60sek 0.2A i jak zaśnie po ok. 30 minutach 0.08A.

Ale nie zawsze jest tak pięknie bo czasami po zresetowaniu pobiera 12A po 5 sek. 2 A i momentalnie rośnie do 6A i tak zostaje, przez co rozładowuje aq. Zauważyłem , że w momencie jak rośnie do 6A to coś słychać w DVD NAVI.... to jest chyba to o czym pisałeś na forum i , że masz rozwiązanie.

Wymieniłem : AQ, alternator, jeża ( masakra ile musiałem rozebrać) i dalej co jakiś czas pobiera 6A i tak zostaje. Postanowiłem odłączać wszystko i okazało się , że jak duża kostka z światłowodami zostawała odłączona od NAVI to pobór jest prawidłowy, czyli 12A, 2A, 0.2A i ostatecznie 0.08A.

Navi jest profesjonal, TV i radio. BMW e60 530D z 2005r

Nie mam już pomysłów a słuchając wywodów mechaników brak mi sił....

Napisałeś w swoim poscie, że domyślasz sie co może być powodem w NAVI, że pobiera 6A. POMOŻESZ?
Powrót do góry
   
kidu22
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 3350
Miasto: Zawada Mazurska

Post#25 27 Lis 2011 13:48   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


traker_LKW gdzie ty jeździsz że kolesie nie potrafia zdjagnozowac poboru pradu 6A !!!

Chyba po jakis klonowanych inpa norach.
Powrót do góry
   
traker_LKW
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 3
Miasto: słupsk

Post#26 27 Lis 2011 16:55   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


kidu22 napisał:
traker_LKW gdzie ty jeździsz że kolesie nie potrafia zdjagnozowac poboru pradu 6A !!!

Chyba po jakis klonowanych inpa norach.


Najpierw w autoryzowanym serwisie!
ale usterka nie występowała regularnie i nie można było jej ustalić bo często było wszystko ok. i miałem nadzieje , że to już zostało naprawione - oni z resztą też...

Teraz jestem pewien, że tych 6A dodatkowo pobiera moduł NAVI i nie mogę odnaleźć kogoś kto już ten problem przerabiał....

podobno rozładowywanie powoduje wiele życzy np. :
- zepsuty AQ
- niesprawny regulator napięcia lub cały alternator
- "JEŻ"
- NAVI ( cały moduł razem z CD, DVD i innymi razem spiętymi... ale co dokładnie - nie wiem i to jest mój problem ?)
- przepustnice silnika
- zamki w drzwiach i klapach
- inteligentna klema
Powrót do góry
   
max619
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 1

Post#27 30 Lis 2011 23:20   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Najpierw w autoryzowanym serwisie!
ale usterka nie występowała regularnie i nie można było jej ustalić bo często było wszystko ok. i miałem nadzieje , że to już zostało naprawione - oni z resztą też...

Teraz jestem pewien, że tych 6A dodatkowo pobiera moduł NAVI i nie mogę odnaleźć kogoś kto już ten problem przerabiał....

podobno rozładowywanie powoduje wiele życzy np. :
- zepsuty AQ
- niesprawny regulator napięcia lub cały alternator
- "JEŻ"
- NAVI ( cały moduł razem z CD, DVD i innymi razem spiętymi... ale co dokładnie - nie wiem i to jest mój problem ?)
- przepustnice silnika
- zamki w drzwiach i klapach
- inteligentna klema[/quote]




mam ten sam problem w e60 walczę z poborem rzędu 6A zaczynam powoli rozkładać ręce jednak za wszelka cenę mam zamiar rozgryźć co może powodować ta usterkę...
wiem ze 1.7A idzie na przekaźnik główny pod maskę z którego rozchodzi sie na skrzynkę pięciu bezpieczników i ładnie sie rozprowadza poboru nie powoduje jeden bezpiecznik (jak wyjmę wszystkie to spada pobór o moje 1.7A ale włącza sie jakaś pompka od spodu i nie wiem co to jest dmucha jakimś powietrzem ale nie miałem możliwości zajrzenia pod niego)
co nie zmienia faktu ze nadal mam 4.3A za dużo zaobserwowałem ze mimo uśpienia w samochodzie dalej żyją światło wody kiedy odepnę światłowód z modułu który jest za schowkiem kilka krotnie to musi zanotować jakiś błąd i odcina światłowody wtedy spada mi mniej wiecej3.5-4A ale nie wiem co zarządza światłowodami??
kts pokazuje same śmieci odnośnie napięcia ale w sterowniku silnika (edc16.1.5) jest jeden błąd stały brak komunikacji can z inteligentnym modułem klemy a w samym module nie ma żadnych błędów to narazie wszystko czym moge sie podzielić jutro mecze dalej i liczę ze i pomożecie...
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 30 Lis 2011 23:20   





Powrót do góry
   
traker_LKW
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 3
Miasto: słupsk

Post#28 05 Gru 2011 14:47   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


poszukuje schematu "kostki" doprowadzającej światłowody i inne do zespolonego NAVI BMW E60 530 D 2005r - MOŻE BYĆ BLOKOWY SCHEMAT. tak jak pisałem wcześniej "zespolony moduł navi" pobiera po restarcie 6A i tak zostaje przez długi czas co rozładowuje aq. jak wyjmę tą kostkę ( złącze ) to pobór spada i jest prawidłowy wiec chce po kolei odłączać przewody ( z tego złącza) i dojść do tego który dokładnie element odpowiada za taki pobór. Bez schematu nie dam rady a sadzę że przyczyną będzie raczej blokująca się mechanika napędów NAVI, lub CD i dlatego to 6A jest pulsujace +- 1A (tak jak by napęd był zblokowany w jakiejś pozycji i silniczek dlatego cały czas pracuje ( jednak mechanicznie działa poprawnie)
jezeli ktos ma taki schemat, będę wdzieczny
Powrót do góry
   
kidu22
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 3350
Miasto: Zawada Mazurska

Post#29 05 Gru 2011 16:22   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Zdjagnozuj moduł , dlaczego jest aktywny.
Powrót do góry
   
Michale60
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2
Miasto: Knurów/ Gliwice

Post#30 09 Sty 2013 22:27   

Re: BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.


Witam Szanownych Forumowiczów

Posiadam Bmw E 60 2003 r. 3.0 D. Problemem jest duży pobór prądu po zamknięciu auta (w granicach 6- 7A ) a co za tym idzie rozładowywanie akumulatora. Zrobiłem tak jak napisał kolega 206cc i pobór prądu spadł zdecydowanie do granicy 0.03A. Moje pytanie jest następujące: co jest powodem tego poboru prądu i co trzeba naprawić albo wymienić aby wszystko chodziło tak jak ma być. Dodam ze po postoju ok 5 godzin płyta wyjęta z DVD jest gorąca. Także siedząc kiedyś w aucie ok 2 godzin specjalnie je zamknąłem z pilota i wysłuchałem że cały czas coś pracuje w konsoli środkowej ( nie wiem co, CD, DVD, panel klimy) i podejżewam ze jest to ze sobą powiązane.

pozdrawiam Michał
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> BMW E60 ADJUSTER UNIT nie wyłacza się.
Strona 1 z 1
Podobne tematy
E60 - Autocom nie komunikuje bmw e60 (2)
BMW E60 - BMW E60 KOSTKA LAMPY TYLNEJ (1)
bmw e60 530d - Gaśnie podczas jazdy nie odpala aż jej się odwidzi (4)
BMW E60 525D - Bmw e60 525d czy audi a6 c6 2.7tdi max 2006 (5)
BMW E60 3.0TDI - e60 3.0d Powyzej 3tys obrotów brak mocy (6)
BMW E60 3.0d rozrusznik nie kręci (16)
BMW E60 nie działają światła cofania (2)
Bmw E60 - nie włącza sie rozrusznik (3)
BMW E60- nie działają tylne kierunkowskazy. (3)
BMW E60 nie dział regulacja fotela kierowcy (1)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.061 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony