FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Szukam osoby, która wykona mały wyświetlacz na matrycach LED

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Advertisements and Business Electronics -> Szukam osoby, która wykona mały wyświetlacz na matrycach LED
Author
Poziom 7
Poziom 7

Post#1 Post from the author of the topic 28 Mar 2008 20:32   

Witam.
Poszukuję kogoś, kto wykona dla mnie projekt małego wyświetlacza z matryc LED. Chodzi o to, żeby wyświetlacz składał się z 4-5 takich matryc i za pomocą kilku przycisków można było wprowadzić dowolny tekst, liczbę lub jakiś znaczek (uśmiech, serce, strzałkę itp.). Jeśli tekst zmieściłby się na wyświetlaczu to żeby był stały, a jeśli byłby za długi, to żeby przesuwał się np. z lewej do prawej strony. Chciałbym żeby cały układ był możliwie jak najmniejszy i jak najtańszy. Jestem początkującym elektronikiem-hobbystą i nie mam jeszcze zbyt dużej wiedzy. Można by powiedzieć, że moja wiedza jest bardzo znikoma. Kiedyś widziałem taki fajny mały wyświetlacz na koszulce... Jestem ciekawy jak takie coś można zrobić. Jeśli jest ktoś, kto podjąłby się zrobienia czegoś takiego lub może ma jakiś podobny projekt, proszę pisać. Ze względu na to, iż jestem początkującym, chciałbym, aby do projektu dołączyć spis elementów, schemat płytki wraz z rozmieszczeniem elementów, program do mikrokontrolera i jakieś porady co do konstrukcji. jednym słowem mówiąc, wszystko co będzie potrzebne do skonstruowania takiego wyświetlacza. żebym był w stanie sam coś takiego złożyć. mam nadzieję, że znajdzie się ktoś taki, kto coś takiego dla mnie wykona.
Pozdrawiam.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 28 Mar 2008 20:32   

Back to top

Balu
Poziom 24
Poziom 24

Post#2 28 Mar 2008 22:21   

Re: Szukam osoby, która wykona mały wyświetlacz na matrycach

Obawiam się, ze cena będzie nieakceptowalna dla Ciebie niestety...
Takie rzeczy to za minimum 500....1000zł...
Back to top