Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Zawór EGR Vectra 2,0 DTI

Grzechu L. 09 Kwi 2008 02:00
  • #1 09 Kwi 2008 02:00
    Grzechu L.
    Poziom 23  

    Mam Vectrę jak w tytule. Gdy się rozgrzeje i zatrzymam auto włącza się kontrolka elektroniki silnika. Po ruszeniu i przejściu obrotów powyzej 1700 kontrolka gasnie. Serwis wyczytał uszkodzenie zaworu EGR i chcieli go wymienić.
    Na moje jest sprawny, tylko nie jest sterowany. czy ktoś już się z tym borykał??

  • #2 09 Kwi 2008 08:27
    Usunięty
  • #3 09 Kwi 2008 09:05
    adam7009
    Poziom 36  

    A pompka podciśnienia?,skoro na wolnych to może mała wydajnośc.

  • #4 09 Kwi 2008 22:23
    tkoziol

    Poziom 19  

    zdwjmij sobie kolektor ssacy i poczysc to wszystko włacznie z recwlkulatorem jak zdejmiesz to zobaczysz co tam jest

  • #5 14 Kwi 2008 21:03
    Grzechu L.
    Poziom 23  

    Dorwałem się do zaworu, jest idealnie nowy! Pewnie poprzedni właściciel dał się naciągnąć!
    Dokonałem pomiaru językiem (!), przed elektrozaworem ciśnienie jest dużo większe, niż za nim.
    Prawdopodobie to on. Spróbuję go wyczyścić, o efektach powiadomię.
    Dzięki za dotychczasowe rady!

  • #6 23 Paź 2008 08:27
    Grzechu L.
    Poziom 23  

    Wszystko bez efektu, poprostu przyzwyczaiłem się....

  • #7 23 Paź 2008 12:44
    Seban123
    Poziom 11  

    Jaki kolor ma wtyczka do elektrozaworu.
    Powinna miec czarny.Taki sam kolor jak plastikowy przewod podcisnieniowy miedzy elektrozaworem a zaworem egr.
    Jak sie zamieni przewody albo kostki dzieje sie cos podobnego.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty