Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



jak zachowac archiwum gg?


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Komputery Serwis -> Komputery Software ->jak zachowac archiwum gg? Napisz nowy temat  Temat zablokowany. 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
Konrad3006
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Łopuszna
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 259
Ocena postów: 1
Konrad3006
Poziom 15
Post#1 10 Kwi 2008 19:36  Autor tematu   

jak zachowac archiwum gg?


Witam, mam takie pytanie do szanownych forumowiczów, mianowicie mam sobie gg, mam archiwum i wiele, wiele waznych jak dla mnie rozmow, zbliza sie format, a ja nie moge stracic tego archiwum, swego czasu w windzie 98 widzialem plik archives.dat i on wazyl dosc duzo, zaleznie od ilosci plikow, teraz mam winde XP i nie bardzo widze taki plik, tzn chyba jest ale ma strasznie maly rozmiar, co moge zrobic zeby po instalce nowego systemu miec te rozmowy?

Oczywiscie nie kopujac ich do worda xD


pozdrawiam

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Stanisław2003
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: dolnośląskie
Dołączył: 20 Lut 2003
Posty: 1271
Pomógł: 73
Ocena postów: 5
Stanisław2003
Poziom 21
Post#2 10 Kwi 2008 19:40    

Re: jak zachowac archiwum gg?


Zainstaluj sobie gg tols a po naprawie kompa obrobisz sobie dane z gg po backupie

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Marcin230
Poziom 24
Poziom 24
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 5073
Pomógł: 355
Ocena postów: 70
Marcin230
Poziom 24
Post#3 10 Kwi 2008 20:06    

Re: jak zachowac archiwum gg?


C:\Documents and Settings\NAZWA PROFILU

Skopiuj cały katalog Gadu-Gadu, tam są archiwa wszystkich userów GG łącznie z hasłami, kontaktami i ustawieniami.
Po ponownej instalacji tej samej wersji wystarczy wkleić katalog i masz wszystko jak w starym GG bez ponownej konfiguracji.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Konrad3006
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Łopuszna
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 259
Ocena postów: 1
Konrad3006
Poziom 15
Post#4 10 Kwi 2008 20:06  Autor tematu   

Re: jak zachowac archiwum gg?


Czyli jak sobie juz utworzylem kopie profilu to po backupie tylko wystarczy zainstalowac gg tools i gg i kreatorem kopii zapasowej wczytac profil i wszystko gra?

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Marcin230
Poziom 24
Poziom 24
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 5073
Pomógł: 355
Ocena postów: 70
Marcin230
Poziom 24
Post#5 10 Kwi 2008 20:25    

Re: jak zachowac archiwum gg?


Wszystko zrobisz bez zbędnych programów. Wystarczy "kopiuj" i "wklej".

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
STUG
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Katowice
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 105
Pomógł: 12
STUG
Poziom 12
Post#6 10 Kwi 2008 20:38    

Re: jak zachowac archiwum gg?


To proste : wchodzisz w gg >>> zakładka archiwum >>> znowu zakladka archiwum >>> zapisz >>> zapisz do pliku TXT bądź HTML,to już zależy od Ciebie,pozdrawiam Smile

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Konrad3006
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: Łopuszna
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 259
Ocena postów: 1
Konrad3006
Poziom 15
Post#7 10 Kwi 2008 23:30  Autor tematu   

Re: jak zachowac archiwum gg?


Ołkej, dam rade jakos Smile. Duzo rad bylo wiec napewno cos sie uda.

Dzieki panowie za pomoc, zamykam Smile

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Temat zablokowany.     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Komputery Serwis -> Komputery Software -> jak zachowac archiwum gg?
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Archiwum rar jako plik. Jak mogę teraz otworzyć takie archiwum? (10)
GG nie widzi archiwum. Reinstalacja systemu. Czym otworzyć archiwum? (6)
Uszkodzone archiwum cab. Działający przepis na rozpakowanie archiwum. (1)
GG archiwum. Czy można odzyskać skasowane archiwum? (2)
archiwum - bład crc, uszkodzone archiwum.cab (3)
Archiwum gg. Dwa systemy. Odczytanie archiwum. (2)
Czy pamiec flash moze sie tak zachowac? (3)
Połaczenie archiwum Gadu-Gadu oraz import starego archiwum (6)
Jak odzyskać archiwum GG (3)
Jak odzyskać archiwum gg 7.6? (2)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.053 seconds

elektroda.pl temat RSS