Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Kwi 2008 23:43
    Lete
    Poziom 10  

    Witam jak w temacie chodzi o Vectrę B 2.0 DTL , problem polega na tym, że auto nie daje się uruchomić, pompa wtryskowa nie zasysa paliwa. Można kręcić rozrusznikiem przez kilka minut a auto nawet nie zadymi. Przed awarią miała dziwny objaw, po wyłączeniu zapłonu przez kilka sekund silnik jeszcze pracował. Filtr czysty, zalany paliwem,przewody paliwowe szczelne,brak błędów w silniku i immibilajzerze. Nie mam pojęcia co mogło się w nim zepsuć, proszę o podpowiedź co może dolegać temu autku:?:

  • #2 10 Kwi 2008 23:53
    ROMAN1699
    Poziom 11  

    Steronik w pompie wtryskowej są wadliwe ,możliwa naprawa wymiana pompy

  • #3 10 Kwi 2008 23:58
    Lete
    Poziom 10  

    Jeżeli by ktoś posiadał prosiłbym o udostępnienie schematu elektroniki w tej pompie.

  • #4 11 Kwi 2008 00:16
    adam7009
    Poziom 36  

    Moim zdaniem to usterka mechaniczna nie elektryczna ,bo diagnostyka by wykazała.

  • #5 11 Kwi 2008 00:20
    ROMAN1699
    Poziom 11  

    Na pompie jest modół nie rozbieraly [wymiana pompy konieczna] ale zanim ją wymienisz musisz być na 100% pewien ,operacja nie tania.

  • #6 11 Kwi 2008 00:30
    Lete
    Poziom 10  

    To że nie tanie to już wiem, ale wiem tez że ten moduł na pompie można zregenerować, a za takie pieniądze można zaryzykować tylko tyle że trzeba mieć porządny schemat i dobrego elektronika.

  • #7 11 Kwi 2008 09:24
    adam7009
    Poziom 36  

    Niestety trzeba się liczyc z kosztami ,nie zawsze można samemu wszystko zrobic i wiedza kosztuje,a naprawy we własnym zakresie bez odpowiedniej wiedzy kończą się niepowodzeniem jak tutaj np.http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=981058&highlight=

  • #8 11 Kwi 2008 18:04
    Lete
    Poziom 10  

    Wiem o tym, że to nie jest łatwe, ale ja nie jestem laikiem, a moduł (jeżeli jest uszkodzony) ma naprawiać dobry elektronik. Schemat po prostu pomógłby zlokalizować usterkę.
    A jeżeli moduł jest uszkodzony to czy nie powinno go wykazać na diagnostyce komputerowej, a program nie pokazuje żadnych błędów, immobilajzer też działa prawidłowo (komputer pokazuje ża na włączonym kluczyku wszystko się odblokowuje).
    ja zastanawiam się czy czasami nie siadła pompka zasilająca w pompie wtryskowej i jeżeli ktoś miał taki przypadek to prosiłbym o opisanie objawów.

  • #9 11 Kwi 2008 20:13
    ROMAN1699
    Poziom 11  

    Porządny schemat ma tylko producent , a układ zalany jest jakąś masą. życze powodzenia !!

  • Pomocny post
    #10 12 Kwi 2008 13:49
    Usunięty
  • #11 14 Kwi 2008 22:27
    Lete
    Poziom 10  

    Dziękuje bardzo za porady ta ostatnia miała najwięcej sensu. Faktycznie problem tkwił w wężyku przelewowym, na początku tego nie zauważyłem, ale idąc za radą przyjrzałem się im dokładniej i autko śmiga.

  • #12 30 Paź 2008 18:05
    pawelkkk
    Poziom 1  

    czesc mam problem z odpalaniem mojej veni

    Dodano po 3 [minuty]:

    regenerowalem pompe wtryskowa i dalej mam takie same objawy samochód odpala i gasnie a pózniej nie
    moge go odpalic mechanik rozklada ręce co mam robic
    po kilkugodzinach samochud nawet nie zagada

  • #13 30 Paź 2008 18:33
    gordon1
    Poziom 14  

    Podłaczyc do Techa i bedzie wszystko jasne ,chyba ze wezyki bo tego błedu nie bedzie .

  • #14 29 Lis 2008 02:50
    mech-buli
    Poziom 1  

    taj jak tu powiedzial wyzej kolega,albo to beda wezyki przelewowe,poniewaz sa one podłaczone jak nigdzie do przewodu zasilajacego pompe wtryskowa,badz,co bardzo czesto w oplu siada to uszczelnienie na wezykach przy filtrze paliwa,z tych obu przyczyn paliwo sie cofa do baku i jak jest słabszy akumulator to moze go nie starczyc aby podczas krecenia rozrusznikiem paliwo doszlo do pompy,od tego trzeba bylo zaczac a nie od razu dawac pompe do regeneracji,powodzonka

  • #15 29 Lis 2008 18:58
    m.jarek1
    Poziom 17  

    Witam.Moja astra 2.0 dtl miała podobne objawy.Pomogła wymiana zaworu zwrotnego na pompie wtryskowej i uszczelnienie przewodów na filtrze paliwa.Z własnej praktyki -wymiana filtra paliwa przed pierwszymi przymrozkami ,bez względu na przebieg filtra.Spuszczanie wody nie pomaga.

  • #16 22 Lut 2009 11:27
    waldek_75
    Poziom 9  

    witam
    moja vectra ma problem z odpaleniem a dokładniej to wygląda tak że zawsze rano odpali bez zarzutu popracuje trochęi gaśnie i potem już problemy z uruchomieniem, moim zdaniem tochyba się zapowietrza, proszę o podpowiedź co zrobić?

  • #17 23 Paź 2009 19:38
    pawellubicz1
    Poziom 9  

    Witam wszystkich użytkowników. Mam pytanie jak podłączyc świece żarowe aby zawsze się włączały? Ponieważ jak wiecie w OPLACH włączają sie od +2 stopni. A moja vectra bez nich małe problemy z odpaleniem. Jeszcze prosił bym o koszty z tym związane.

  • #18 23 Paź 2009 20:24
    emeryt2
    Poziom 42  

    Przyjedz do mnie ; za wstawienie opornika i wymianę świec żarowych /moje/ zapłacisz niedrogo - 250zł.
    Myślę jednak , że to nie tylko świece żarowe są winne.

  • #19 24 Paź 2009 20:22
    pawellubicz1
    Poziom 9  

    Dzięki za odpowiedź ale poco wymieniac świece? Po niżej +2 stopni się włączają hociaż i z nimi jak się dłużej nienagrzeją to troszkę ciężko zapalic. Dodam jeszcze że po odpaleniu mocno dymi. To co jeszcze może byc winne.

  • #20 07 Wrz 2010 20:41
    kamciokamil2000
    Poziom 2  

    problem polega na tym, że auto nie daje się uruchomić, pompa wtryskowa nie zasysa paliwa problem ten pojawił się po wymianie filtra paliwa, paliwo jest w filtrze ale pompa nie pociągnie.

  • #21 07 Wrz 2010 21:01
    tzok
    Moderator Samochody

    ...i prawidłowo, że nie pociągnie. Musisz mieć specjalny przyrząd do odpowietrzania układu paliwowego albo wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa (korek od dymionu do wlewu paliwa + pompka do materaca w ten korek). Ewentualnie możesz popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.

  • #22 07 Wrz 2010 21:09
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Kręcąc silnikiem i czekając aż pompa zassie sama paliwo można ja rozwalić, wiec tak jak napisał kolega tzok bez ręcznej pompki się nie obejdzie.

  • #23 08 Wrz 2010 14:58
    kamciokamil2000
    Poziom 2  

    do pompy wtryskowej jest podłączone pięć przewodów czy w którymś z nich powinien być prąd.

  • #25 09 Wrz 2010 15:05
    kamciokamil2000
    Poziom 2  

    jak sprawdzić sterownik pompy wtryskowej czy musi być podłączony pod komputer czy można to sprawdzić w inny sposób.

  • #26 16 Mar 2012 21:44
    m1chalak
    Poziom 9  

    Witam.Mam problem z pompą wtryskową w silniku 2.0 DTL.Po podłączeniu pod komputer wyszedł błąd P1631 STEROWNIK POMPY.Naprawiłem ten sterownik,komputer już nie pokazuje żadnego błędu.Samochód odpaliłem na placu i zaraz przerzucił na ropę.Jeżdżę na ropie do pierwszego zgaszenia samochodu.Zgaszę na 5 sekund i już nie da rady odpalić.Znowu plac i jeździ.Coś jest nie tak.Może ktoś doradzi?Pozdrawiam.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty