Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Zawor EGR 1.4 16V VW Zasada dzialania.

london2004 12 Kwi 2008 00:38
  • #1 12 Kwi 2008 00:38
    london2004
    Poziom 19  

    Zawor EGR 1.4 16V VW Zasada dzialania.

    Zawor posiada zlacze elektryczne 4 piny i metalowy krociec Do niczego nie podlaczony na ktorym jest podcisnienie kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach.

  • #2 12 Kwi 2008 13:45
    Usunięty
  • #3 12 Kwi 2008 14:43
    london2004
    Poziom 19  

    No wlasnie, do czego jest rurka na ktorej jest podcisnienie?

  • #4 13 Kwi 2008 00:34
    diodaelektroda
    Poziom 13  

    Podciśnienie otwiera zawór, a elektromagnes steruje tym podcisnieniem, jaby jego dopływem i tyle.

  • #5 13 Kwi 2008 02:34
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    diodaelektroda napisał:
    Podciśnienie otwiera zawór, a elektromagnes steruje tym podcisnieniem, jaby jego dopływem i tyle.


    No to kolega wytłumaczył...odkąd to podciśnienie coś otwiera w EGR????

  • #6 13 Kwi 2008 11:10
    london2004
    Poziom 19  

    Niby proste bo w srodku elektromagnes i potencjometr ale do czego ma sluzyc krociec metalowy???

  • #8 14 Kwi 2008 22:25
    london2004
    Poziom 19  

    Ten zawor nie ma miecha wiec nie jest sterowany podcisnieniem ,nie wiadomo dalej do czego sluzy krociec podcisnieniowy na ktorym wystepuje podcisnienie takie jak w kolektorze ssacym.

  • #9 24 Lis 2008 21:43
    london2004
    Poziom 19  

    Czy nikt nie zna dzialania tego urzadzenia?

  • #10 31 Gru 2008 01:04
    przemkis
    Poziom 11  

    hm, nie wiem moze jak bym mial auto przed soba to jakos lepiej bym to widzial. Jesli jest krociec to powinien byc podlaczony. Moze jest tak ze w zaleznosci od wielkosci podcisnienia mierzonego przez zawor egr (lub czujnik przy/w nim) sterownik podejmuje decyzje o odpowiednim otwarciu/zamknieciu elektromagnesu i ma odrazu informacje o aktualnej pozycji ktora mozna potem odczytac i analizowac vagiem. Ogolnie to egr nie powinien sie otwierac przy przyspieszaniu wtedy silnik potrzebuje duzo wiecej tlenu wiec po co mu spaliny. To tylko domysly jesli jest tak jak pisze to zawor powinien byc sterowany podcisnieniem (poprzez elektromagnes) z kolektora ssacego,bo jesli pojazd przyspiesza to potrzebuje wiecej powietrza wiec podcisnienie w kolektorze rosnie-> wieksze idzie na egr i sterownik wie zeby nie uruchamiac elektromagnesu. Jak mamy stala predkosc cisnienie w kolek maleje-> sterownik wie ze moze otworzyc egr i wysyla komende do elektromagnesu

    Jesli sie myle prosze o lagodna kare ;) a przedewszysytkim jakies wskazowki

  • #11 06 Cze 2009 20:15
    wesol_20
    Poziom 2  

    Trochę bez sensu doprowadzać do zaworu EGR podciśnienia z kolektora żeby sterownik miał informcję, skoro w kolektorze ssącym jest czujnik ciśnienia, który w zupełności (wg mnie) by wystarczył.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty