X

Scenic 1.9 dti 98r(F9Q 734) -ciężko pali

robsons10 13 Apr 2008 20:12
  • #1 13 Apr 2008 20:12
    robsons10
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Problem wszystkim znany jednak brak konkretnego rozwiązania.Auto po dłuższym postoju cięzko pali.Wymienione świece bo były spalone wszystkie,wymienione filtry,komputer nic nie pokazuje.Auto jak już zapali to pali na dotyk.Ostatnio przypadkowo zatankowałem na shelu (v-power)
    i ku mojemu zdziwieniu scenic palił elegancko -zapalał odrazu.Euforia jednak trwała do momentu dotankowania na statoil.Może ktoś ma jakieś sugestie bo chyba moja renie nie jest aż tak wybredna.
    Dzięki za sugestie i pozdrawiam.
  • #2 13 Apr 2008 22:48
    tkoziol

    Level 19  
    Helpful post? (0)
    spróbuj przed odpaleniem napompowac paliwo pompka powinna byc tam jak nie na filtrze to gdzies na przewodzie
  • #3 13 Apr 2008 22:50
    marrrk
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    witam. moze jakas nieszczelnosc w ukladzie paliwowym .
  • #4 14 Apr 2008 16:35
    robsons10
    Level 16  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam ponownie.Cofanie paliwa raczej wykluczone bo i pompka (gruszka) przy filtrze paliwa jest twarda,a próby podpompowania nic nie pomagały.Poza tym gdyby był upływ to bez znaczenia na jakość paliwa.Może jeszcze jakieś podpowiedzi?Auto super jęździ, mało pali,dynamika ok.Tylko to zapalanie.
  • #5 14 Apr 2008 21:11
    marrrk
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    moze cos z instalacja . posprawdzalbym na Twoim miejscu polaczenia masowe.
  • #6 14 Apr 2008 22:29
    tkoziol

    Level 19  
    Helpful post? (0)
    sprawdz luzy zaworowe
  • #7 15 Apr 2008 19:49
    andrzej00000
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    miałem podobny przypadek i wina była we wtryskach delikatnie przepuszczały co powodowało cofanie paliwa w rurkach regeneracja wtrysków załatwiła sprawę
  • #8 15 Apr 2008 21:20
    robsons10
    Level 16  
    Topic author Helpful post? (0)
    W przyszłym tygodniu jestem umówiony na sprawdzenie wtrysków.Zauwarzyłem jeszcze pęcherzyki powietrza w układzie paliwowym,ale najbardziej widac je właśnie rano po dłuższum postoju-być może jakaś nieszczelność.Ajaki koszt był regeneracji wtryskiwaczy?Czy to była wymiana końcówek i regulacja?
    Dzięki za podpowiedzi.
  • #9 15 Apr 2008 22:20
    triomax
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    kolego spróbował bym zamontowania zaworków zwrotnych zarówno na zasilaniu jak i na nadmiarze to koszt 30 zł a zazwyczaj pomaga radze zrobić to przed wykręceniem wtrysków szkoda kasy pozdrowionka .
  • #10 15 Apr 2008 22:39
    robsons10
    Level 16  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak właśnie zamierzam zrobić jednak myślę ,że wystarczy zrobić zawór na zasilaniu i chyba zmienie cały filtr paliwa taki bez tych dziwnych złączek obrotowych bo wydaje mi się ,że to one są przyczyną.Dzięki i pozdrawiam.
  • #11 15 Apr 2008 22:40
    daro020
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    a moze masz zle załozona gumke pod filtrem
  • #12 15 Apr 2008 22:50
    triomax
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    norma jak norma ale zaworki załatwią koledze sprawę sprawdzone

    Dodano po 3 [minuty]:

    a jeszcze jedna błaha rzecz przewody nadmiarowe szczelne?
  • #13 22 Apr 2008 16:56
    robsons10
    Level 16  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam ponownie wszystkich zainteresowanych tym tematem.Sprawa wygłąda tak :w moim scenicu wyeliminowałem całkowicie filtr paliwa i wszystkie z nim związane złaczki jak również gruszkę do podpompowania .Przewód paliwowy ze zbiornika podłączyłem bezpośrednio do pompy pomijając resztę.Efekt:renia pali jak nowa na dotyk.Sprawdzenie wtryskiwaczy wykazało,że można by wymienić końcówki.Jednak chyba zdążę z ta inwestycją .Oczywiście,że nie zamierzam tak jęździć włożę chyba filtr od jakiegoś vw, który ma bezpośrednio wyjście na przewody paliwowe ( taki bez podstawy) i myślę że to załatwi sprawę.Nie dajcie się naciągać oszustom,którzy wumieniają po kolei wszystko i każą sobie słono za to płacic .Wystarczy trochę chęci i można coś wywnioskować samemu.Mam nadzieję,że komuś pomoże ten post.Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam wszystkich.
    ROBSON.
  • #14 22 Apr 2008 21:51
    triomax
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    kolego zamontuj filtr z powrotem i zamontuj zaworki tak jak radze i będzie ok.
  Search 4 million + Products
Browse Products