Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 15 Kwi 2008 00:04
    kwarki
    Poziom 16  

    Zawsze pisze sie tylko o odzyskiwaniu utraconych danych.

    Chodzi mi o przypadek w ktorym partycja gdzies ginie np. po nieudanym uzyciu partition magica. Dlugo juz szukam jakiegos dobrego i wmiare prostego rozwiazania (najlepiej uzywajac darmowych narzedzi).

    Mozna odzyskac dane uzywajac np. Ontrack easy recovery. Ale czy jest jakis sposob na naprawe tej partycji? np naprawe tablicy alokacji plikow, przywrocenie dysku do stanu sprzed tragedii?

  • #2 15 Kwi 2008 13:44
    kwarki
    Poziom 16  

    Sprobuje, zobacze.

  • #3 15 Kwi 2008 14:41
    kwarki
    Poziom 16  

    Wlasnie dlatego skasowalem... Czlowiek czasami za szybko chce cos zrobic i przez to jest nieuwazny. W pierwszej chwili nie zauwazylem pliku readme w wersji angielskiej...

    Wypowiedzia o "bardziej cywilizowanym jezyku" nie chcialem nikogo urazic. Jelsi tak sie stalo. Przepraszam.

  • #4 15 Kwi 2008 14:49
    WEMiF
    Poziom 2  

    Miałem podobnie...
    najlepiej to zrobić... w ten sam sposób jak zepsułeś...
    W programie partiton magic jest opcja odtwórz parytcje ... zaznaczasz obszar i dajesz nie pamiętam dokładnie zaczynało sie na "Un..." ;)
    Jeśli to nie pomoże... bo mi pomogło tylko częściowo....
    Ja zrobiłem potem następujący manewr.
    Z formatowałem cały dysk!!!
    a następnie za pomocą programu Easyrecovery Professional odzyskałem wszystko co było na dyskach w nie naruszonym stanie partycji i plików...

    pozostaje życzyć powodzenia ;)

    Moderowany przez Przemcio:


    Rozumiem, że Kolega proponuje Autorowi zakup oprogramowania za kilkaset złotych.
    Proszę zapoznać się z Regulaminem Forum punkty 2 i 12.

  • #5 15 Kwi 2008 15:00
    kwarki
    Poziom 16  

    Wlascicielka laptopa zabrala sie za przerabianie partycji myslac ze wystarczy jej pradu w baterii... Mylila sie...

    Odzyskalem najwazniejsze rzeczy wlasnie Ontrackiem nawet bez formatowania. Mozna w nim odzyskiwac z dysku na ktorym nie ma partycji jesli sie wie jaki system plikow byl poprzednio.

    Chcialem tylko wiedziec na przyszlosc czy istnieje mozliwosc nie tyle odzyskania danych co przywrocenia dysku do poprzedniego stanu.

  • #7 15 Kwi 2008 18:07
    kwarki
    Poziom 16  

    Jeszcze raz podkresle ze nie chodzi mi o odzyskiwanie danych, odzyskiwanie plikow itd.

    To nie jest problem.

    Chodzi mi o mozliwosc przywrocenia windowsa do poprzedniego stanu.
    Jesli mam skonfigurowanego windowsa z zainstalowanym potrzebnym mi oprogramowaniem.
    (czesto sa tez robione backupy).

    To zrobienie formatu i spedzenie pozniej kilku godzin na instalacji windowsa, sterownikow i oprogramowania, pozniej kopiowanie z powrotem danych z backupow to nie jest rozwiazanie problemu.

    Znacznie prosciej byloby przywrocic partycje do stanu z przed awarii.

    Pytanie brzmi czy jest taka mozliwosc i jakie oprogramowanie bedzie do tego najlepsze?
    I czy da sie to zrobic oprogramowaniem darmowym.
    (ewentualnie w cenie do ok.50 euro)

    Dziekuje za porady dotyczace odzyskiwania danych z takiego dysku ale nie o to tutaj chodzi.

  • #8 15 Kwi 2008 22:07
    kwarki
    Poziom 16  

    Czy ten program wspolpracuje z napedami na USB? czy np mozna kopiowac z uszkodzonego dysku na dysk USB czy pendrive'a? Lub podlaczyc uszkodzony dysk poprzez USB do komputera na ktorym uruchamiamy MHDD?

    Zajmuje sie glownie laptopami i taka mozliwosc bylaby bardzo pomocna. Do swojego laptopa moge podlaczyc dwa dyski SATA wiec to nie problem. gorzej z odzyskiwaniem z dysku IDE.

  • #9 16 Kwi 2008 19:17
    adam998
    Poziom 25  

    Witam mam podobny problem HP Compaq nx6310, niestety nie wiem kiedy to nastapilo a mianowicie, posiadam dwie partycje c: z windowsem oraz d: gdzie przechowuje dane, chcialem wejsc na dysk d a tu wyskoczyl komunikat "dysk nie jest sformatowany czy chcesz sformatowac go teraz"oczywiscie zrobilem nie poniewaz moze jest jeszcze mozliwosc odzyskania tych danych. Gdy wejde we wlasciwosc dysku d to pokazuje system plikow RAW i 0 bajtow zajetych i wolnych....co to moglo sie stac z tym dyskiem?
    dzieki za pomoc

  • #10 17 Kwi 2008 07:27
    adam998
    Poziom 25  

    kolego okzo wiem wiem czytalem link od kolegi w innym temacie gdzie umiescilem rowniez moj post....ale to bardzo zaawansowana instrukcja niestety nie jestem az tak biegly w tym segmecie obslugi komputera....prosilbym o bardziej prosta instrukcje albo napisane po "chlopsku" jak odzyskac te dane....
    Pozdrawiam

  • #11 17 Kwi 2008 10:06
    adam998
    Poziom 25  

    witam
    rozumie ze postepowac zgodnie z obrazkami, rozumie ze jakims programem mam to robic

    Dodano po 52 [minuty]:

    wlasnie sciaglem program partition magic 8

  • #12 17 Kwi 2008 10:09
    Usunięty
  • #13 17 Kwi 2008 10:16
    adam998
    Poziom 25  

    kolego prosze o wyrozumialosc....jedno pytanie odpalamy DMDE skad to i gdzie odpalic?

  • #14 17 Kwi 2008 10:16
    msthhk
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    adam998 napisał:
    wlasnie sciaglem program partition magic 8

    Ty chyba faktycznie musisz poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem. Kto tutaj pisał o PM8? Kto tu Ci kazał ściągać cokolwiek innego niż napisane? Jeżeli sam wiesz lepiej, co chcesz zrobić z dyskiem, to po co w ogóle zadawać na forum pytania? Żeby zabrać komuś czas?

  • #15 17 Kwi 2008 10:21
    adam998
    Poziom 25  

    msthhk napisał:
    adam998 napisał:
    wlasnie sciaglem program partition magic 8

    Ty chyba faktycznie musisz poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem. Kto tutaj pisał o PM8? Kto tu Ci kazał ściągać cokolwiek innego niż napisane? Jeżeli sam wiesz lepiej, co chcesz zrobić z dyskiem, to po co w ogóle zadawać na forum pytania? Żeby zabrać komuś czas?


    kolego najpierw kolego okzo dodal instrukcje w postaci wklejonych obrazow bez podpisu pod spodem wiec otwarlem jeden i pisalo Partition wyszukalem w google i znalazlem taki program narzedziowy do dyskow wiec pomyslalem ze to moze o to chodzi...........
    ale nie wazne pomozcie..........

  • #17 17 Kwi 2008 10:37
    adam998
    Poziom 25  

    ok juz odpalilem DMDE ale w pierwszym oknie jest tylko

    phycical Driver 0

  • #18 17 Kwi 2008 10:38
    Usunięty
  • #19 17 Kwi 2008 10:41
    adam998
    Poziom 25  

    okzo napisał:
    kolega masz laptopa , ile masz dysków fizycznych ?
    Nie wiem co kolega chce osiagnac takimi wypowiedziami, czy to jakiś żart w stylu ontrack $ chip :) .


    kolego mam laptopa mam dwa dyski C: i D:

  • #21 17 Kwi 2008 10:45
    Usunięty
  • #22 17 Kwi 2008 10:46
    adam998
    Poziom 25  

    smiejecie sie zemnie a ja mam powazny problem :D tak jeden fizyczny podzielony na 2 logiczne :D mozna ten program zrobic po eng bo w tej ver. rosyjskiej czy chebrajskiej nic nie idzie sie polapac nawet gdzie jest YES :D

  • #23 17 Kwi 2008 10:54
    Usunięty
  • #24 17 Kwi 2008 10:57
    adam998
    Poziom 25  

    okzo napisał:
    Kolego właśnie, na ile ja zauważyłem , tu próbują koledze pomoc , opisali już to po chłopsku klik klik klik. Tylko z tego jak kolega zachowuje się to raczej kolega próbuje śmiać się z nas, ale jak widać to wychodzi tak samo jak i pomoc O&C ;).


    naprawde nie robie sobie z nikogo smiechu staram sie ale to dlamnie narazie ciemna magia tak program odpalilem

  • #25 17 Kwi 2008 11:01
    msthhk
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    Masz tam plik DMDEENG.BAT, co jak sama nazwa wskazuje, oznacza DMDE ENGLISH. Widzę, że opierasz się z całych sił, żeby cokolwiek samemu zrobić. Może ja jestem z innego pokolenia, może nie było forów internetowych jak ja dorastałem, dzięki temu umiem sobie radzić. Ale czy Ty, jakby Ci zabrali internet, umiałbyś cokolwiek zrobić sam, czy pisałbyś listy do ludzi z prośbą o pomoc? Masz już wszystko napisane - okzo więcej czasu poświęcił na Twój problem, niż Ty sam....

  • #26 17 Kwi 2008 11:29
    adam998
    Poziom 25  

    "wybieramy nasz uszkodzony dysk logiczny" - wybralem
    ale co zrobic z tym oknem co wybralem uszkodzony dysk ...bo jezeli mam otwarte to okno to nie moge wejsc w editor, a gdy zamke to okno z wybranym dyskiem to wchodze w editor ale boot sector jest nie aktywne ?

  • #27 17 Kwi 2008 12:06
    adam998
    Poziom 25  

    ch.....raaaaaaaaa nie mam takiego okna....jak dojsc do tego File"$MFT" :cry::cry::cry:

  • #28 17 Kwi 2008 13:01
    adam998
    Poziom 25  

    tak udalo sie ale po wcisnieciu boot sectors nic sie nie dzieje...
    jest taka mozliwosc zeby kolego wszedl na moj pulpit i to zrobil....
    bo chyba przyjdzie mi sformatowac dysk to bylaby rozpacz :cry::cry::cry::cry:

  • #29 17 Kwi 2008 13:42
    Usunięty
  • #30 17 Kwi 2008 20:46
    adam998
    Poziom 25  

    Witam
    Kolego okzo niestety nie jestem w stanie wyjasnic jak to sie stalo i szczerze mowiac nawet nie wiem kiedy moglo to nastapic....prosze mi wierzyc nic nie ukrywam i gdybym cos wiedzial to naprawde bym powiedzial zeby naprowadzic na jakis trop, bo to mi bardzo zalezy na odzyskaniu tych danych....nigdy nie uzywalem zadnych programow dyskowych i nigdy nie grzebalem w partycjach poprostu nie znam sie na tym, jedyne co potrafie zrobic to podzielic dysk fizyczny na partycje przy pomocy dyskietki startowej i narzedzia wbudowanego w Windows XP i Vista.
    Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty