Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Domyślny klient poczty

jaroslawk 16 Kwi 2008 20:42
  • #1 16 Kwi 2008 20:42
    jaroslawk
    Poziom 21  

    Witam,
    Jak i gdzie mogę ustawić domyślny klient poczty. W IE, w opcjach internetowych, zakładka programy mam ustawiony Outlook Express. Jeżeli mam jakiś link e-mail na stronie internetowej i klikam w niego to uruchamia mi się Word z opcja wysłania e-mail.

    System:
    Windows XP Professional (oryginalny z HP)
    Office 2007 Basic

    Pozdrawiam
    Jarek

  • #2 16 Kwi 2008 20:50
    WojtasJD
    VIP Zasłużony dla elektroda

    W swoim systemie masz coś takiego (zdaje się że potrzebny jest SP):
    -> Start -> Określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne -> ... (Niestandardowa >> [Wybierz domyślny program poczty e-mail])
    ?

    -
    -> Start -> Uruchom -> control.exe appwiz.cpl,,3 [Enter]

  • #3 16 Kwi 2008 20:51
    spinnaker
    Poziom 32  

    Sprawdź co jest ustawione w rejestrze pod kluczem:

    HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Clients\Mail

  • #4 18 Kwi 2008 14:41
    jaktotakto
    Poziom 12  

    Może spróbuj zobaczyć w jakim formacie tworzysz wiadomości oraz co jest domyślnym edytorem html.
    OE: Narzędzia -> Opcje -> Wysyłanie, jeśli jest ustawiony format wysyłania poczty na html, to zmień na Zwykły tekst i sprawdź czy się powtórzy problem IE: Narzędzia -> Opcje internetowe -> Programy, sprawdź czy w przeglądarce nie ma ustawionego domyślnego edytora html na Word [stąd może otwiera się Word jeśli w kroku powyższym był ustawiony html].
    Pozdrawiam.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty