Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Tanie drukowanie, czyli drukarki laserowe po renowacji

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Drukarki, ksero Serwis -> Drukarki, ksero Regeneracja -> Tanie drukowanie, czyli drukarki laserowe po renowacji
Autor
Wiadomość
daroslav15
Poziom 15
Poziom 15

Miasto: Rio de Świebodzineiro / Poznań

Post#1 Post autora tematu 21 Kwi 2008 22:50   

Tanie drukowanie, czyli drukarki laserowe po renowacji

Witam. Chcę kupić sobię drukarkę, z racji tego, że interesuje się elektroniką(wow!:)) rozgądam się za drukarką laserową. Wiadomo jakie ceny osiągają takowe drukarki, ja jestem zwykłym uczniakiem o średniej grubości portfela ;).

Podstawowe zadania jakie stawiałbym przed moją drukarką:

-wydruk mozaik do płytek pcb,
-drukowanie na folii termotransferowej, jakiś etykiet
-zwykłe drukowanie tekstu pisanego

I tak... Na allegro jest pełno tanich drukarek laserowych. Co koledzy myślicie o takim rozwiązaniu jak np tu:
HP 6P+PEŁEN toner+KABLE+3m GW

Cena przystępna, pełen toner, okablowanie, gwarancja 3 miesiące. Drukarki to pewnie jakiś sprzęt który był w biurach, urzędach, etc, na aukcji napisali, że po renowacji i czyszczeniu. Nie mam doświadczenia z drukarkami, nie wiem jak takie urządzenie sprawowałoby się.

Więc teraz pytania:
-cena niska, wszystko ładnie wygląda, ale czy sprzęt nie rozleci mi się po tych 3 miesiącach?
-jak wygląda sprawa z regeneracją tonera, na aukcji informują, że takowy kosztuje ok. 40, prawda, czy zwykły wałek?