Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PAL006A

Nazwa elementu PAL006A
Cena za szt. 15.00 do 15.00 PLN
Ilość ofert 1
PAL006A

PAL006A

1 15,00 PLN PIONEER MOSFET WYLUT
    04 Mar 2014 18:57
110432 PAL006A

PAL006A

Ilość: 1 15,00 PLN PIONEER MOSFET WYLUT
Svir69     04 Mar 2014 18:57
PAL006A

PAL006A

15,00 PLN   /   Ilość: 1
PIONEER MOSFET WYLUT
Svir69     04 Mar 2014 18:57

Tematy na forum dotyczące: PAL006A

  • Oryginalny Subwoofer Honda CRV 2007 nie działa

    Odkręciłem radiator i odczytałem nazwę końcówki mocy, jest to PAL006A. Tu pojawia się problem bo nie mogę znaleźć nigdzie datasheeta do niej. Google nie pomaga. Na forum wyczytałem że można zamiast tego zastosować TDA7560. Nowy PAL006A znalazłem za 48zł, a TDA7560 jest ponad polowe tańszy.

    Radia Samochodowe Początkujący 1boro5   18 Sty 2015 15:37 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń : 3078
  • Jaka moc końcówki Pioneer Pal006A?

    Witam, Jaka jest moc końcóki mocy Pioneer Pal006A??? Proszę o szybką odpowiedź

    Radia Samochodowe Serwis Jarosław_1988   26 Sty 2007 20:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 2760
  • Pioneer DEH P945R jaka końcówka mocy

    Witaj prawdopodobnie PAL006A lub PAL007A(roznia sie moca PAL006A jest slabszy),mozesz wstawic TDA7386 ale nie bedzie funkcji auto anteny. Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis coderadio   23 Maj 2005 22:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń : 1088
  • PAL006A Pionieer KEH-P 6020R -koncowka

    Yeah gobio is write: PAL005A = TDA7385 PAL006A = TDA7560 PAL007A = TDA7560

    Radia Samochodowe Serwis tsuko   26 Kwi 2005 23:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń : 3129
  • PAL006A Pionieer KEH-P 6020R -koncowka

    ...TDA7384 i TDA7386 to nie są idealne odpowiedniki PAL006A. Aplikacja wprawdzie taka sama ale brak jest sterowania elektryczną anteną (pin 25) oraz mniejsza moc wyjściowa. Za PAL006A możesz wstawić PAL007A lub PAL005A(trochę mniejsza moc). Oba zamienniki są wykonane w technologi MOSFET. Możesz też zastosować...

    Radia Samochodowe Serwis gobio   26 Kwi 2005 22:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń : 3129
  • PAL006A Pionieer KEH-P 6020R -koncowka

    Witam Owszem TDA 7386 bedzie gral , tylko brak bedzie sterowania auto anteny, jak klient ma antene elektryczna lub wzmacniacz i wykorzystuje auto antene do sterowania to bedzie problem. pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis coderadio   26 Kwi 2005 21:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń : 3129
  • PAL006A Pionieer KEH-P 6020R -koncowka

    zamiennikiem PAL006 jest TDA7386 ale jest on niewiele tańszy od oryginału

    Radia Samochodowe Serwis robson@   26 Kwi 2005 21:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń : 3129
  • PAL006A Pionieer KEH-P 6020R -koncowka

    jakie zamienniki za ten PAL mozna wstawic? najlepiej tansze bo klient nie zaplaci zbyt wiele. dzieki

    Radia Samochodowe Serwis sumi   26 Kwi 2005 20:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń : 3129
  • PAL006A Pionieer KEH-P 6020R -koncowka

    Prawdopodobnie uszkodzony. Porównaj z TDA7386. Pozdr Yano

    Radia Samochodowe Serwis Yano_X   26 Kwi 2005 13:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń : 3129
  • PAL006A Pionieer KEH-P 6020R -koncowka

    napiecia na wyjściu koncowek to ok 2V. no dokladnie to na jednej 1,8 a reszta 2V. oczywiście cisza w glosniku. nie grzeje sie . czyto uszkodzony scalak? nie moge go znależć w ofertach . pewnie drogi. niemamtez aplikacji. moze jest czyms zalokowany? dzieki.

    Radia Samochodowe Serwis sumi   26 Kwi 2005 12:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń : 3129