Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CREATIVE ZEN STONE MP3

Nazwa elementu CREATIVE ZEN STONE MP3
Cena za szt. 110.00 do 110.00 PLN
Ilość ofert 1
16882

CREATIVE ZEN STONE MP3

1 110,00 PLN 100% sprawny. na gwarancji 1 rok od paŸdziernika 2007. słuchawki. kabel USB w zestawie. instr obsługi. opakowanie
    20 Sty 2008 17:30
16882

CREATIVE ZEN STONE MP3

Ilość: 1 110,00 PLN 100% sprawny. na gwarancji 1 rok od paŸdziernika 2007. słuchawki. kabel USB w zestawie. instr obsługi. opakowanie
Szymon Adamkiewicz     20 Sty 2008 17:30
16882

CREATIVE ZEN STONE MP3

110,00 PLN   /   Ilość: 1
100% sprawny. na gwarancji 1 rok od paŸdziernika 2007. słuchawki. kabel USB w zestawie. instr obsługi. opakowanie
Szymon Adamkiewicz     20 Sty 2008 17:30

Tematy na forum dotyczące: CREATIVE ZEN STONE MP3

  • Creative Zen Stone 1GB/Yarvik- - Odzyskanie danych

    ...Witam serdecznie zgłaszam się do was o pomoc w sprawie odtwarzaczy mp3. Jeśli temat jest w nieodpowiednim dziale proszę o przeniesienie a nie usunięcię. Mianowicie przechodzę do sedna, posiadam dwa odtwarzacze mp3, 1.Creative Zen Stone 1gb i drugi to mp3 firmy yarvik. Problem polega na tym że po podłączeniu...

    Naprawa HDD i odzysk danych Anonymous   17 Paź 2015 13:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 315
  • Creative Zen Stone pomocy program

    mam mp3 creative zen stone potrzebuje programu Creative Media Lite ale nie mogę go pobrać z tej str http://uk.creative.com/getstarted/zenstoneplus/ po wybraniu języka i kliknięciu w Download Now nic sie nie dzieje strona sie niby ładuje a potem nic czy można pobrać ten program z innej strony ?

    Odtwarzacze cyfrowe hybriss   15 Lut 2011 15:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń : 2016
  • Creative zen stone ładuje do 22%

    ...Witam, mam pewien problem z odtwarzaczem mp3 Zen Stone firmy Creative. Po podłączeniu do komputera normalnie uruchamia się program Creative media lite. Zaczyna normalnie ładować, ale przy 22% się zatrzymuje i dalej nie ładuje. Dioda która też wskazuje orientacyjny stan ładowania też miga ciągle jeden...

    Odtwarzacze cyfrowe Quatz   14 Sie 2010 17:16 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń : 732
  • Creative Zen Stone zacina się i nie odbiera przez komputer!

    ...Hej:) Mam problem: Miałam około 1.5 GB zajętej pamięci (odtwarzacz ZEN STONE PLUS 2GB). Jednego dnia mp3 nie chciało się włączyć: pojawiło się tylko logo CREATIVE i się zacięło. Przy pomocy ładowarki jakoś go włączyłam i działał dalej. Lecz kiedy podłączyłam go do komputera pojawiła się notka : "Plik...

    Odtwarzacze cyfrowe mela256   06 Sie 2010 15:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń : 1054
  • MP3 Creative ZEN Stone Plus - zalany

    ...Jeśli chodzi o otwieranie to nie jest taka prosta sprawa, a przynajmniej w ten sposób żeby obudowa nadawała się później do ponownego założenia. A to z tego względu że jest klejona i nie ma innego wyjścia jak tylko ją "rozerwać" w miejscu klejenia pomiędzy dolną i górną częścią. Ja dokonałem...

    Odtwarzacze cyfrowe KuBaN   21 Lip 2009 23:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 4773
  • Creative ZEN STONE 1GB - błąd podczas formatowania.

    ...Witam Mam problem Otóż mam mp3 Creativa Zone Stone 1Gb i pewnego dnia gdy go podłączyłem go do komputera on zażądał abym go sformatował, wyskoczył taki błąd gdy chciałem wejść na to mp3 w moim komputerze. Ja tą mp3 sformatowałem ale gdy doszło do kończenia procesu formatowania wyskoczył błąd że formatowania...

    Odtwarzacze cyfrowe andrzej5825   15 Cze 2009 07:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń : 1749
  • Creative Zen Stone + ładowarka Apple

    ... gory prosze o wybaczenie ewentualnych bledow. chcialbym zastosowac ladowarke apple'a do ladowania mp3 creative zen stone, ale nie jestem pewien, czy jest to mozliwe, poniewaz dedykowana ladowarka creative'a ma maksymalny prad ladowania 500mah, a apple'a 1000mah. czy podlaczenie moze spowodowac uszkodzen...

    Odtwarzacze cyfrowe macrianus   09 Cze 2009 12:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń : 1716
  • Creative Zen Stone POMOCY!!!

    ... komp wykrywal go lecz podczas przesylania pliku komp się zawieszal . Ze strony creative sciagnalem juz aktualizacje i jeszcze gorzej bo teraz to nawet komp juz go nie wykrywa! Wcześniej przez program ze strony creative zrobilem formata i klapa! POMOCY!!!! [color=red]Proszę uzupełnić tytuł postu or...

    Odtwarzacze cyfrowe TomaszF   23 Lut 2009 15:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń : 843
  • Mp3 Creative ZEN Stone Plus 2GB - natychmiast się wyłącza

    ...Witam! Mam problem z Mp3 Creative ZEN Stone Plus 2GB. Odtwarzacz po włączeniu pokazuje logo Creative, ZEN i tatychmiast wyłącza się. Napięcie baterii 4,25V (choć na obudowie baterii jest napisane 3.7V) - czyżby ktoś ją przeładował i włącza się jakieś zabezpieczenie? Ewentualnie, jeśli to nie jest...

    Odtwarzacze cyfrowe MES Mariusz   26 Lip 2008 13:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń : 3887
  • Creative ZEN Stone Plus

    Mam do was pytanko Co sądzicie o odtwarzaczu Mp3 Creative ZEN Stone Plus Zamierzam kupić to Mp3 i chce sie upewnić czy jest to dobry wybór. Jeśli macie jakieś przeżycia związane z tym odtwarzaczem to napiszcie

    Estrada Co Kupić remix1   26 Mar 2008 18:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń : 600
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME