Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi 80 b4 tdi,problem z rozruchem ,białe spaliny,

23 Kwi 2008 20:14 7563 9
  • Poziom 2  
    Cześć witam wszystkich .Posiadam audi 80 b4 1.9 tdi 92 rok,przebieg 249 tyś mam problem z którym nie moge sie uporac od kiedy go kupiłem.Rano kiedy jest chłodno pali od kopa ,po południu kiedy jest troche cieplej,musze go pilować dłuzsza chwile zeby odpalił.Po odpaleniu nierówno chodzi,spaliny od samego początku sa koloru białego,jade wszystko ok,stane na światłach potrafi zgasnać .Byłem u podobno dobrych pompiarzy,podpieli go pod kompa,kat wtrysku ok,dawka ok,stwierdzili ze wszystko jest ok.Ale jak może być ok,jak trudno go odpalic ,spaliny sa koloru białego i śmierdzą nienaturalnym zapachem,a pozatym potrafi zgasnac stoiac na światłach przed skrzyzowaniem.Pompa jest ok ,ponieważ uszczelniałem ja bo miała wycieki,pompiarz powiedział że jest w dobrym stanie.Zauważyłem ze jest dośc mułowaty,jakos cienko się rozpędza,no może jak dostanie temperatury 70 stopni ,to idzie lepiej.Poradzcie mi do jakiego fachowca sie udać,który bedzie miał jakies pojecie o tym,a nie będzie patrzył na komputer i mówił że wszystko jest ok,jak nie jest.Może ktos z was miał ten sam problem i może mi doradzi jak się z tym uporac ,bo normalnie rece mi juz opadaja ,czy w naszym kraju nie ma juz naprawde jakis fachowców którzy mi konkretnie powiedzą jaka jest tego przyczyna. Pozdrawiam wszystkich, z gory dziekuje za wszystkie madre rady i porady

  • Poziom 17  
    A brałeś pod uwagę zużyty silnik:?? Na samym początku należy sprawdzić kompresję. Biały dym może świadczyć o spalaniu oleju lub glikolu. Jestem pewien, że każdy mechanik potrafiący wystawić fakturę upora się z tym bez problemu.
  • Poziom 12  
    bialy kolor spalin swiadczy o obecnosci wody w komorze spalania, moze byc np uszkodzona uszczelka pod glowica, a ubywa ci płyn chlodniczy????jak nie odpala na cieplym silniku to moze byc równiez czujnik temperatury cieczy, ale najpierw to sprawdz kąt początku wtrysku powinien byc w granicy 48-51 wartośc liczbowa
  • Poziom 2  
    Cześć dzięki za odzew,kompresji nie sprawdzałem rano pali mi od kopa więc chyba nie tutaj tkwi przyczyna,silnik nie bierze oleju,jechalem nim 185 kmh,mechanik mówił mi że wszystko jest z silnikiem ok.Uszczelka pod głowicą wporzadku,płyn chłodniczy mi nie ubywa.Kąt wtrysku sprawdzalem u pompiarzy nie stwierdzili żadnych nieprawidłowośći.Czytam w niektórych opiniach użytkowników,że może to byc przyczyna ,przepływomierza powietrza,lub kostki od pompy wtryskowej,tylko ponoc przy wymianie przepływomierza,trzeba równiez wymienić pompe wtryskowa i komputer sterujacy,rzekomo te części współgraja ze soba i przy wymianie jednej z tych czesci,należy wymienić pozostałe.
  • Poziom 2  
    Pompa niedano była uszczelniana,pompiarz powiedział że wszystko z nia jest w porzadku ,jest w dobrym stanie
  • Poziom 30  
    sokrates76 napisał:
    Cześć dzięki za odzew,kompresji nie sprawdzałem rano pali mi od kopa więc chyba nie tutaj tkwi przyczyna,silnik nie bierze oleju,jechalem nim 185 kmh,mechanik mówił mi że wszystko jest z silnikiem ok.Uszczelka pod głowicą wporzadku,płyn chłodniczy mi nie ubywa.Kąt wtrysku sprawdzalem u pompiarzy nie stwierdzili żadnych nieprawidłowośći.Czytam w niektórych opiniach użytkowników,że może to byc przyczyna ,przepływomierza powietrza,lub kostki od pompy wtryskowej,tylko ponoc przy wymianie przepływomierza,trzeba równiez wymienić pompe wtryskowa i komputer sterujacy,rzekomo te części współgraja ze soba i przy wymianie jednej z tych czesci,należy wymienić pozostałe.

    Kto Ci taką teorie zdradził że jak przepływomierz to pompę trzeba wymienić,bo lepiej wymienić cały silnik.
  • Poziom 2  
    Jeśli masz pompę z nastawnikiem to jest on uszkodzony.
  • Poziom 16  
    Sprawdź początek wtrysku. Jeżeli to (TDI), bo wygląda że ktoś ustawił źle początek wtrysku. Zresztą temat wielokrotnie przerabiany na forum!