Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głowica w.cz. Elemis 5511STP a Elemis Westa 401 ?

26 Kwi 2008 16:53 1588 4
  • Poziom 25  
    Witam !
    Prawdopodobnie mam problem z głowicą w Elemis 5511STP - momentami rozstraja się dźwięk, słabnie wtedy i słychać mocny głośny szum. Powymieniałem elektrolity w okolicach p.cz, filtry FCM foni, wszystkie BC w ścieżce dźwięku ale problem nadal pozostał.
    Mam głowicę od Westy401 i moje pytanie jest takie czy podejdzie do tego typu TV ?
    Jeszcze jedna ciekawostka:
    -jak zaczyna dźwięk wariować - wyciągam wtyk antenowy i po włożeniu jakiś czas działa prawidłowo.
    Nie jestem elektronikiem tylko amatorem i po przeczytaniu postów na elektrodzie nasunęła mi się taka właśnie diagnoza.
    Dzięki za pomoc.
  • Poziom 25  
    Oho - chyba za duży problem rzuciłem.
    Poszperałem trochę i chyba nie podejdzie ta głowica - ale proszę o potwierdzenie moich przypuszczeń.
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Ta głowica Ci nie podejdzie. Nasuwa się pytanie czy masz ją uszkodzoną. Możesz mieć uszkodzenie w Arcz i będzie tak samo się zachowywać. Proponuję na początek wymienić T10 w programatorze, jak nie pomoże to następnym krokiem będzie wymiana filterka który stoi przy TDA8305-ten od ARCZ. Sprawdź jeszcze stabilność napięcia warikapowego-UL1550. Dopiero po tych czynnościach można się zabrać za wymianę głowicy, osobiście stawiam na uszkodzenie w obwodach ARCZ.
    Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Bez przesady. Może Koledzy nie pamiętają już Westy, której egzemplarz - nawiasem mówiąc - od kilku lat stoi w gablocie w Muzeum Techniki.