Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Głowica w.cz. Elemis 5511STP a Elemis Westa 401 ?

26 Apr 2008 16:53 1639 4
  • Level 25  
    Witam !
    Prawdopodobnie mam problem z głowicą w Elemis 5511STP - momentami rozstraja się dźwięk, słabnie wtedy i słychać mocny głośny szum. Powymieniałem elektrolity w okolicach p.cz, filtry FCM foni, wszystkie BC w ścieżce dźwięku ale problem nadal pozostał.
    Mam głowicę od Westy401 i moje pytanie jest takie czy podejdzie do tego typu TV ?
    Jeszcze jedna ciekawostka:
    -jak zaczyna dźwięk wariować - wyciągam wtyk antenowy i po włożeniu jakiś czas działa prawidłowo.
    Nie jestem elektronikiem tylko amatorem i po przeczytaniu postów na elektrodzie nasunęła mi się taka właśnie diagnoza.
    Dzięki za pomoc.
  • Level 25  
    Oho - chyba za duży problem rzuciłem.
    Poszperałem trochę i chyba nie podejdzie ta głowica - ale proszę o potwierdzenie moich przypuszczeń.
  • Helpful post
    Level 33  
    Ta głowica Ci nie podejdzie. Nasuwa się pytanie czy masz ją uszkodzoną. Możesz mieć uszkodzenie w Arcz i będzie tak samo się zachowywać. Proponuję na początek wymienić T10 w programatorze, jak nie pomoże to następnym krokiem będzie wymiana filterka który stoi przy TDA8305-ten od ARCZ. Sprawdź jeszcze stabilność napięcia warikapowego-UL1550. Dopiero po tych czynnościach można się zabrać za wymianę głowicy, osobiście stawiam na uszkodzenie w obwodach ARCZ.
    Pozdrawiam.
  • Helpful post
    Level 37  
    Bez przesady. Może Koledzy nie pamiętają już Westy, której egzemplarz - nawiasem mówiąc - od kilku lat stoi w gablocie w Muzeum Techniki.