Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek - ZAMSTER - problem z działaniem

29 Kwi 2008 12:46 5748 17
  • #1 29 Kwi 2008 12:46
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #2 29 Kwi 2008 19:23
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    brązowy i biały - wydaje mi się że mogą to być przewody które powodują że po otwarciu drzwi auto się nie zamknie, tzn. zamykasz, później otwierasz z pilota i jak nie otworzysz drzwi to po 30 sek. zamek zamknie się jeszcze raz a jak otworzysz drzwi to juz nie zamknie
    poszukaj czym jest sterowany twój centralny bo nie musi być wcale minusem i skąd wiesz że jest to sterowanie dwu przewodowe a nie jedno przewodowe

    0
  • #3 29 Kwi 2008 19:34
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #4 29 Kwi 2008 22:40
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    też to znalazłem
    jezeli twoja mazda jest z 98 to powinno pasować
    centralny sterowany masą, 2 przewodami
    podłącz pod szaro czerwony zamykanie a pod biało czarny otwieranie z centralki - przewodów szukaj przy sprzęgle

    Dodano po 6 [minuty]:

    tak jak wcześniej napisałeś fioletowe do masy
    niebieski do szaro czerwonego a zielony do biało czarnego - jeżeli będzie zamykał kiedy powinien otworzyć to zamienisz niebieski z zielonym

    0
  • #5 30 Kwi 2008 07:03
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 30 Kwi 2008 23:41
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 01 Maj 2008 07:27
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.
  • #9 01 Maj 2008 22:27
    stomat
    Specjalista elektryk

    Brązowy i biały służą do tego zeby otwierajac lub zamykając drzwi kierowcy kluczykiem otworzył lub zamknął wszystkie drzwi a nie do zadnego samozamykania.

    0
  • #10 02 Maj 2008 15:58
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 03 Maj 2008 18:02
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Powinieneś zamienić niebieski z zielonym i powinno być ok
    Co rozumiesz przez funkcje domykania? Czy chodzi ci tu o samo zamknięcie po 30 sekundach?

    Dodano po 12 [minuty]:

    to co napisał STOMAT to prawda - te przewody służą do sterowania centralką gdy otwierasz lub zamykasz z kluczyka ale tylko wtedy gdy podłączasz jeszcze siłowniki - czyli wtedy gdy nie ma seryjnego centralnego zamka
    W twoim przypadku powinieneś podpiąć tylko przewody: czarny do masy, czerwony do +12V , dwa fioletowe do masy, niebieski i zielony do sterowania centralnego w samochodzie, różowy do stacyjki i 2 przewody od kierunkowskazów
    Przekręcenie stacyjki powoduje wyłączenie samo zamknięcia po 30 sekundach
    jezeli podczas zamykania z pilota drzwi się otwierają ta zamieniasz przewód zielony z niebieskim i wszystko powinno grać
    Wydaje mi się że nie działa u ciebie poprawnie bo podpiąłeś jeszcze biały i brązowy

    0
  • #12 03 Maj 2008 21:19
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 04 Maj 2008 15:11
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Nie podpinaj brązowego i białego
    One służą do sterowania centralki ZAMSTER
    Do wyłączania zamykania jest stacyjka a nie wyłączniki drzwiowe
    Jak podasz masę na brązowy lub biały to centralka otworzy lub zamknie - przewody te są do jej sterowania przez siłownik master gdy zamykasz lub otwierasz z kluczyka
    Jeżeli chcesz by po otwarciu drzwi auto już się nie zamknęło to różowy przewód podłącz do +12V przez przekaźnik a sterowanie przekaźnika zrób przez włączniki drzwiowe

    0
  • #14 04 Maj 2008 15:33
    triomax
    Poziom 14  

    koledzy nie rozumiem nadczym tak debatujecie macie gotowy schemat tylko podpiąć i nic tam nietrzeba zmieniać

    0
  • #15 04 Maj 2008 19:23
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #16 04 Maj 2008 19:35
    stomat
    Specjalista elektryk

    Kolego Invert masz rację. Brązowy i biały z OSOBNA służą do otwierania i zamykania za pomocą kluczyka, gdybyś zamontował siłownik MASTER. Połączone RAZEM służą do tego żeby sterownik "wiedział" czy otwarto drzwi auta.
    A co w twoim aucie te wyłączniki drzwiowe podają masę czy plusa ? A może trzeba je odseparować diodami ?

    0
  • #17 05 Maj 2008 13:11
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #18 05 Maj 2008 20:30
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Invert napisał:
    grala1 napisał:
    Nie podpinaj brązowego i białego
    One służą do sterowania centralki ZAMSTER
    Do wyłączania zamykania jest stacyjka a nie wyłączniki drzwiowe
    Jak podasz masę na brązowy lub biały to centralka otworzy lub zamknie - przewody te są do jej sterowania przez siłownik master gdy zamykasz lub otwierasz z kluczyka
    Jeżeli chcesz by po otwarciu drzwi auto już się nie zamknęło to różowy przewód podłącz do +12V przez przekaźnik a sterowanie przekaźnika zrób przez włączniki drzwiowe


    Niepoto kupilem centralke zeby cos w niej zmieniac, no bez jaj.
    Piszesz ze do wyłaczania zamykania jest stacyjka a nie wyłaczniki drzwiowe. Niebardzo rozumiem kiedy? Niby jak zrobie w ten sposob ze szybko zamkne auto i pozniej go otworze i włączy sie fukncja zamykania to mam przekrecic kluczyk zeby to wyłaczyc ;) bez jaj... w inst. jest troche to inaczej opisane.
    Rozowy przewod z tego co sie zdazylem zorjentowac sluzy do zamkniecia auta po przekreceniu kluczyka a pozniej do otwarcia drzwi po wyjeciu kluczyka i tyle.

    Według ciebie mam zrobic tak, odłaczyc kabelki biały i brazowy i podłaczyc różowy. W tym momencie fukncja domykania powinna dzialac prawidlowo?
    To powiedz mi dlaczego ona działa odwrotnie po zamianie kabla niebieskiego i zielonego?

    nie mam instrukcji do tego więc się tylko domyślam
    niektóre alarmy wyłączają zamykanie dopiero po przekręceniu stacyjki a niektóre po otwarciu drzwi więc proponowałem zmianę która pozwoliłaby na wyłączenie tej funkcji po otwarciu drzwi
    brązowy i biały sa do sterowania centralki z mastera

    0