Greg_B wrote: Witam
Zakładam, że wiesz że CC z gaźnikiem AISAN ma półautomatyczne ssanie i wiesz w jaki sposób uruchamiać zimny silnik. Jeśli zauważyłeś, że ubywa płyn w chłodnicy i jeśli nie ma widocznych przecieków to przyczyną jest uszczelka pod głowicę. Możesz jeszcze sprawdzić wygląd świec, przy uszkodzonej uszczelce któraś będzie wypłukana.
gb
W przypadku gdy wyprzedzenie kata zaplonu oraz mieszanka paliwowo-powietrzna sa dobrze wyregulowane to golym okiem raczej nie ma mowy stwierdzic czy swieca zaplonowa jest "wyplukana" gdyz swieca taka jest pozbawiona wiekszego "nagaru". Za to w sytuacji kiedy walnieta jest uszczelka pod glowica prawie zawsze wystepuje przeciek plynow miedzy ukladem smarowania a ukladem chlodzenia, zatem nalezaloby sprawdzic, czy w plynie chlodzacym plywaja tluste "oka" oraz czy olej silnikowy nie stracil swojej konsystencji (robi sie rzadki i zmienia kolor z ciemnobrazowego na na kawowy).
Natomiast jesli przyczyna lezy po stronie pompki paliwowej (ew. krzywki napedzajacej) to przed wlozeniem kasy w wymiane walka rozrzadu mozna sprobowac "napawac" element w pompce paliwa ktory jest odchylany przez krzywke z rozrzadu - w tym przypadku to tylko moje hipotetyczne zalozenie gdyz nigdy nie robilem tego w CC, za to w Polonezie taka operacja udala mi sie kiedy zamontowalem pompke paliwa od Łady.
Pozdrawiam.