Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

procesor z radiatorem, jak to połączyć?

02 Maj 2008 09:39 2048 6
  • Poziom 12  
    Witam
    kupiłem ostatnio procesor intel celeron prescott 2,68 ghz
    i teraz chciałem go wmontować do płyty głównej. Mam jakiś radiator(nie wiem czy to działa i czy dobre jest?) i teraz jak to połączyć? i czy potrzebny jest jeszcze jakiś wentylator żeby to działało wszystko.
    Widzę na radiatorze jakieś ślady pasty(kleji się jeszcze) czy to znaczy, że procesor montuje się jakąś pastą do radiatora? a gdzie wtedy umieszcza się wentylator?

I ile kosztuje złożenie tego, tak by ten procesor mógł normalnie pracować.
    ps. jestem początkujący, więc proszę o odrobinę wyrozumiałości.

NA dole zdjęcia:

i 2:
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 32  
    Nie zalecałbym montowania tego na klej. To co jest widoczne to pasta termoprzewodząca. Musiał być jakoś przymocowany do poprzedniej płyty, możliwe że za te boczne powierchnie.

Nie dostałeś jakiejś zapinki czy coś w tym stylu? Jakie ma wymiary ten radiator? Na płycie głównej masz pewnie koszyk? Jaka płyta?
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 12  
    płyta della, niestety modelu nie znam. Gniazdo procesora oznaczone: mPGA 478B
    W załączniku zdjęcie płyty (rzeczywiście jest tam jakieś mocowanie na radiator chyba)
    Narodziło mi się kilka pytań:
    -czy jeśli jest gniazdo na radiator to czy konieczna jest pasta termoprzewodząca czy poprostu radiator można "położyć" na procesor
    -ile kosztuje pasta termoprzewodząca
    -i czy mam rozumieć że radiator jest takim jakby zamiennikiem wentylatora? tzn. gdy jest radiator to nie jest potrzebny wentylator i odwrotnie?
    Podaje jeszcze wymiary radiatora:
    wysokość: 7cm
    szerokość: 9cm
    długość: 6,5 cm

zdjęcie:
  • Poziom 32