Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Telewizor LCD Samsung 32A551 Full HD

Taurus3d 03 May 2008 22:49 13760 15
  • #1
    Taurus3d
    Level 10  
    Witam. Czy ktoś może mi doradzić w sprawie telewiaora LCD Samsung 32A551 Full HD ?. Zamierzam taki telewizor zakupić i zupełnie nie wiem czym sie kierować w wyborze takiego telewizora.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #3
    Bogdan58
    Level 32  
    Jak się wyda taką kasę, ja w rozpędzie też pewnie powiedziałbym extra, jeszcze przed wypakowaniem. :)
    Potwierdzam, że dobry sprzęt. Oglądałem i sprawdzałem (wypakowany). Wyjątkowo ładnie działa w HD, miernie, jak każdy LCD na zwykłej kablówce. HD sprawdzałem na "n".

    Pozdrowienia.
  • #4
    Rainbow55
    Level 11  
    Witam. Bogdan. Nie wczytałeś się za dobrze w to co napisałem. Nie rozpracowałem go jeszcze w sensie wszystkich jego opcji i ustawień, a nie w sensie opakowania ! :D Nie mam nawyku lizać cukierka przez papierek. :!: Co do kasy to nie jest tak źle w porównaniu z innymi markami z taką charakterystyką. Z resztą jak większość kupuje na raty. Pozdrawiam serdecznie :D
  • #5
    Bogdan58
    Level 32  
    Oczywiście z mojej strony, to tylko żart. :D Dodam jeszcze, że świetnie na tym TV wyglądają fotki z laptopa, przez gniazdo PC.

    Pozdrowienia.
  • #6
    Rainbow55
    Level 11  
    Test Drive Unlimited z PC. Teraz to jest jazda :!::D Pozdro.
  • #7
    Fl3eX
    Level 11  
    Witam. Mam wlasnie zamiar kupic ten telewizor, ale prosze o opinie ludzi, ktorzy go posiadaja lub mieli z nim doczynienia. Telewizor bedzie z reguly uzywany do Playstation3, ale czasem tez obejrze na nim kablowke (UPC). Z tego co widzialem to na kablowce nie wyglada to najlepiej. A wie ktos moze jak z grami z ps3/xbox360 oraz filammi na dvd?

    Prosze o ogolna ocene tego tv.
  • #8
    polkos
    Level 17  
    Fajny TV ale o wiele taniej można kupić R-kę, "starszy model" tylko tyle ,że nie full Hd a jakość obrazu i tak nie odbiega .
  • #9
    Fl3eX
    Level 11  
    Ten telewizor ma DVB-T (tuner cyfrowej telewizji naziemnej)?
  • #10
    Bogdan58
    Level 32  
    Ekran:

    . Przekątna: 32 cale
    . Format: 16:9
    . Kontrast: 15000:1
    . Rozdzielczość: 1920 x 1080
    . Jasność: 500 cd/m2
    . Czas reakcji: 5 ms
    . Kąt oglądania: 178 stopni

    Dźwięk:

    . Głośniki: 2 x 10 W
    . System dźwięku: Stero Nicam / A2

    Tuner:

    . Rodzaj tunera: analogowy
    . Obsługiwane standardy sygnału: PAL, SECAM
    . Telegazeta: tak
    . Funkcja PIP: tak

    Parametry techniczne:

    . Złącza: HDMI, komponentowe, S-Video, SCART, kompozytowe, PC, RS232c, USB
    . Ilość gniazd HDMI: 3

    Dane przepisałem z folderu.

    Pozdrowienia.
  • #11
    LUKS6
    Level 1  
    Witam ja posiadam Samsung 32A656 Full HD ale nie mogę dać sobie rady z podłączeniem go do PC 7900GS podpinam pod DVI przejściówkę i kablem VGA do lcd i nie wiem jak to wszystko skonfigurować na 1920x1080 przy tej roz. lcd wyświetla czarny obraz. Proszę o pomoc pozdrawiam
  • #12
    Rainbow55
    Level 11  
    LUKS6 wrote:
    Witam ja posiadam Samsung 32A656 Full HD ale nie mogę dać sobie rady z podłączeniem go do PC 7900GS podpinam pod DVI przejściówkę i kablem VGA do lcd i nie wiem jak to wszystko skonfigurować na 1920x1080 przy tej roz. lcd wyświetla czarny obraz. Proszę o pomoc pozdrawiam


    Spróbuj ustawić częstotliwość odświeżania na domyślną. U mnie zatrybiło.
    Galaxy 7600 GS Zalman.

    Telewizor LCD Samsung 32A551 Full HD
    Telewizor LCD Samsung 32A551 Full HD
    Telewizor LCD Samsung 32A551 Full HD

    pozdro
  • #13
    mirka.prv
    Level 2  
    Osobiście posiadam ten TV i musze przyznać że jest bardzo dobry :) Jestem z niego na prawde zadowolona. Polecam
  • #14
    davids80
    Level 10  
    mam dekoder telewizji "n" i chce kupić jakiś nowy telewizor do tego. Cały czas kusi mnie model z tego watku:
    - Samsung 32" LCD LE32A551 ale nie wiem, czy warto brać Full HD, skoro za 500 zł mniej mogę dostać:
    - Samsung 32" LCD LE32A430 (HD Ready).

    Czy będą zauważalne różnice w obrazie (przekaz telewizyjny za pomocą dekodera "n"). Warto dołożyć tą kwotę?

    Co radzicie???