logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie parametry zasilacza do zabawki na 3 baterie R20?

marekpoz 04 Maj 2008 21:50 13663 17
  • #1 5106020
    marekpoz
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Witam
    Zabawka mojej córeczki zasilana jest trzema bateriami R20 - chcę zastąpić baterie zasilaczem.
    Nie znam się na tym dlatego pytam jakie parametry powinien posiadać taki zasilacz ?
    Próbowałem wykorzystać zasilacz od telefonu komórkowego, który na wyjściu ma 4,5V - zabawka działa jednak dźwięki są zniekształcone - "rozciągnięte jak na magnetofonie ze słabymi bateriami". Domyślam się że zasilacz ma mało mA, więc ile powinien mieć ?

z góry dziękuję za odpowiedzi.
  • #2 5106039
    mietekn
    Poziom 35  
    Ocena: 161
    Wróżek szukaj w dziale Forum elektroda.pl Strona Główna -> Wróżki i wróżenie z fusów
    ...a tak poważnie to skąd mamy wiedzieć jaką masz zabawkę i jakie ma wymagania prądowe? Baterie R20 umożliwiają uzyskanie nawet kilku Amper. Nie wiemy nawet ile ma ten Twój od telefonu bo zapomniałeś podać. W takich przypadkach to trzeba popróbować doświadczalnie, podłączyć większy i większy aż się wyrobi. Myślę że zasilacz jakieś 1-2A powinien wystarczyć.
  • #3 5106102
    Jacek79
    Poziom 37  
    Ocena: 1132
    Wydaje mi się ( o ile bilans ekonomiczny to przesądza), że korzystniejszym będzie zakup akumulatorków NiMh.
  • #7 5107257
    Jacek79
    Poziom 37  
    Bo to Chińczycy robili i ma byc tanie, Ruskie by zamontowali isilitielnoje ustrojstwo.
  • #8 5108819
    marekpoz
    Poziom 11  
    Jacek79 napisał:
    jakiś silniczek, jakaś pozytywka, w sumie maxymalnie 200mA.
    http://www.tatarek.com.pl/index.php?produkt=T320XX&kat=z&podkat=z2
    powinien sobie poradzić.
    Albo ten:
    http://www.tatarek.com.pl/index.php?produkt=T14XX&kat=z&podkat=z3
    zawsze jakiś zapas :)