Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Canon NP-155 czy warto?

annaanna 22 Sty 2004 19:10 1251 11
  • #1 22 Sty 2004 19:10
    annaanna
    Poziom 14  

Mam możliwość kupna za grosze do użytku domowego starą kopiarkę Canon NP-155. Jest sprawna, miała ostatnio wymieniany bęben światłoczuły. Jednak kopiuje z szarymi smugami wzdłuż kartki. Nie można tego zlikwidować suwakami, bo albo w jaśniejszych miejscach znika tekst, albo wszystko się robi szare. Właściciel mówi, że to kwestia regulacji i czyszczenia. Nie znam się na kopiarkach, nie chciałbym inwestować w ten sprzęt, moje potrzeby to kilka kartek tygodniowo, więc może ktoś z kolegów mogłby mi doradzić, czy tego typu objawy mogą grozić jakimiś kosztownymi naprawami, czy może to jakieś typowe i banalne sprawy. Czy można gdzieś poczytać na ten temat?
    Pozdrawiam

0 11
  • #2 22 Sty 2004 20:05
    BoBa
    Specjalista - kserokopiarki

odpuść sobie ten zabytek

0
  • #3 22 Sty 2004 21:14
    schakal
    Poziom 14  

Zabytek - nie dostaniesz juz do tego części.
    Wg opisu to może być drobiazg, ale nie zaryzykował bym kupna.
    Odpuść

0
  • #4 22 Sty 2004 23:27
    traktor32
    Poziom 12  

Po pierwsze mam pytanie NP 155 czy NP 1550 ???

Poozdrawiam

0
  • #5 23 Sty 2004 08:15
    annaanna
    Poziom 14  

Dzięki za wszystkie porady. Chodzi dokładnie o NP-155, dziwny model z ruchomą, górną częścią (nie 1550)
    Pozdrawiam

0
  • #6 23 Sty 2004 08:42
    krystian k
    Specjalista - kserokopiarki

robiłem kilka takich , częste awarie

0
  • #7 23 Sty 2004 09:02
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 23 Sty 2004 18:55
    LEM
    Poziom 33  

Wojtek Płonka napisał:
    Jeżeli chodzi o drukarkę firmy "Canon" to nie polecam żadnej z nich. Są bardzo awaryjne i w dodatku dosyć drogie w eksploatacji.