Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fonica PW 9014

22 Sty 2004 21:23 2673 20
  • Poziom 12  
    mam problem prawy kanal gra ciszej, wymieniłem tranzystory bc177,bc238,bc308,bd911 i bd912 i nie ma poprawy.
  • Poziom 25  
    Pomierz napięcia porównując z dobrym kanałem.
    Jeśli są w porządku to wymień małe elektrolity.
  • Poziom 12  
    Dzięki.

PS sorry za laicki opis problemu, ale jestem początkującym hobbystą. :oops:
  • Poziom 20  
    Stawiam na potencjometr od glosnosci, a pozniej od balansu. Z elektrolitow przyjzalbym sie najpierw temu od sprzezenia zwrotnego, a pozniej tym sprzegajacym poszczegolne stopnie. Pozdrawiam!
  • Poziom 12  
    potencjometry najpierw zmierzylem, pozniej wymienilem, jutro... znaczy rano jade do sklepu po elektrolity i zobaczymy
  • Poziom 12  
    po wymianie elektrolitow nic sie nie zmienilo oprocz tego, ze lkoncowki od lewego kanalu strasznie sie grzeja
  • Poziom 20  
    A czy gra ten kanal? sprawdz czy nie ruszyles niechacy tranzystora od stabilizacji termicznej... musiales cos po drodze zmajstrowac, od wymiany pojemnosci tranzystory sie nie grzeja... pozdrawiam!
  • Poziom 12  
    oba kanaly graja tylko lewy glosniej ( tak jak wczesniej) sprawdzalem nie ma zadnego zwarcia czy ten taranzystor musi miec jakies specjalne polozenie jest w tym samym miejscu przy wymianie wyjalem go z radiatora ale wlorzylem na to samo miejsce

mas moze jakies inne pomysly?

pozd
  • Poziom 20  
    A prad spoczynkowy? Moze dlatego sie grzeja... oba potencjometry wymienione? Sprawdz czy nie ma na oko jakis uszkodzonych rezystorow.
  • Poziom 12  
    nie ma uszkodzonych rezystorow
    jestem laikiem jak ( w ktorym miejscu) mierzy sie prad spoczynkowy i ile powinien wynosic ( bd911 i bd912)
  • Poziom 20