Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP LaserJet 1000 Prawie Martwa

07 Maj 2008 13:55 2007 7
  • Poziom 10  
    Witam mam problem z drukarką po włączeniu wszystko jest ok instaluje sie z palca mozna puscic wydruk wychodzą poziome kreski od góry do dołu a po zainstalowaniu drukarki na kompie i puszczeniu wydruku pochodzi chwile tak jak normalnie przyjmuje prace pomrygają diody i koniec nic nie drukuje przechodzi w stan gotowości a na kompie pokazane jest ze wydrukowano. podmieniłem w niej płyte główną, formater, laser, oraz grzałkę czyli chyba wszystko co możliwe i nic. Czy mozliwe jest ze to przewód jest walnięty bo chyba tylko to zostaje.
  • Poziom 19  
    Jak kabel nie pomoże to sparwdź jeszcze kompa - może on wydruk w kosmos wypuszcza a nie do drukarki.
  • Poziom 16  
    zmień sterownik, miałem podobny przypadek i pomogło
    Pozdr
  • Poziom 10  
    nie dodałem ze zmienialiśmy juz sterownik z kumplem na 2 kompach przeinstalowaliśmy juz ja ją z 10 razy ale zawsze to samo sprawdze ten kabelek . przypomniało mi sie ze zanim to wszystko sie działo to przy puszczeniu druku np: 2,3 kartek drukowała tylko pierwszą a potem siadła całkowicie

  • Poziom 31  
    Miałem podobny problem, uszkodzony był kabel drukarka-komp, rozebrałem na części, zakup kabla nie opłacalny.
  • Poziom 10  
    zdobyłem 2 taka drukarke podmieniłem kabel i to samo ale podłaczyłem tą drugą drukareczke i też to samo wiec to komp ale przeinstalowałem ten sterownik i na swoim i na kumpla kompie wiec stawiam system i sie odezwe mam nadzieje ze to pomoże
  • Poziom 16  
    kombinuj z tym sterownikiem, wyrzuć cały stary sterownik ściągnij nowy i zainstaluj, nawet starszą wersje lub z płyty jak masz
  • Poziom 10  
    witam, postawiłem system w kompie drukarka ruszyła wydrukowałem kilka stron ale po jakimś czasie znowu to samo wiec stawiałem od początku ale znowu to samo jedynie wiem ze to nie wina drukarki tylko kompa nic z tego nie kapuje sterownik biore ze strony HP płytki nie mam moze ktoś z was wie co tak krzaczy

    Dodano po 2 [godziny] 39 [minuty]:

    Już zrobione udało mi się znaleźć płytkę ze starszymi sterownikami po zainstalowaniu całego oprogramowania jest ok ruszyła i drukuje.
    Temat uważam za zamknięty dzięki wszystkim za pomoc