Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nietypowy kształt skrzynki do auta... proszę o opinie

przemo.t 08 Maj 2008 09:35 1089 9
  • #1 08 Maj 2008 09:35
    przemo.t
    Poziom 27  

Witam
    W dziedzinie audio czy carAudio jestem zupelnie zielony wiec prosze zorientowanych w temacie o opienie skrzynki przedstawionej ponizej.

Chodzi o zabudowe do auta typu Cabrio, konkretnie Audi B4 Cabrio. Jak sie dowiedzialem od ludzi montujacych skrzynki w bagazniku jest on b.dobrze wytlumiony i prawie nic nie przechodzi do kabiny. Sciana od kabiny do bagaznika ma jakies 40cm :D W związku z tym wymyslilem sobie skrzynkę której częsc miescilaby sie w bagażniku a część (tunel BR) wychodziła przez schowek na narty do kabiny auta. Sam głośnik ze względu na to iż tunel na narty ma jakies 18 cm szerokosci (mozna by tam wstawic jedynie jakis 165mm skierowany membrana do kabiny) zostalby umieszczony w troche wiekszej skrzynce w kufrze, mysle tu o glosniku basowym 200-250mm w cenie do 100-150zł jakis alphard na przyklad.

Ponizej szkic przedstawiający ogólną konstrukcje. Podane wymiary muszą być zachowane ze wzgledu na wymiary tunelu na narty. Co do reszty czekam na Wasze pomysly

Pozdrawiam

0 9
  • #2 08 Maj 2008 10:59
    twister4
    Poziom 13  

ja mam podobny problem z tym ze zrobie skrzynie closed z glosnikiem w kanapie lub bandpass .... w twoim przypadku wez pod uwage to iz twoja skrzynka gra glosnikiem i br, wiec nie wiem jaki bedzie efekt grajacej samej br w kabinie ... jak juz to spobuj zrobic bandpass :)

0
  • #3 08 Maj 2008 11:33
    przemo.t
    Poziom 27  

twister4 napisał:
    ja mam podobny problem z tym ze zrobie skrzynie closed z glosnikiem w kanapie lub bandpass .... w twoim przypadku wez pod uwage to iz twoja skrzynka gra glosnikiem i br, wiec nie wiem jaki bedzie efekt grajacej samej br w kabinie ... jak juz to spobuj zrobic bandpass :)