Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm samochodowy inferno - jak podłączyć różowy kabelek?

drpiorko 09 Maj 2008 22:56 5393 7
  • #1 09 Maj 2008 22:56
    drpiorko
    Poziom 2  

    Podłączyłem alarm według schematu i instrukcji montażu ale wystąpił problem... Gdy przekręcam stacyjkę w pozycję zapłon po 16 sekundach słyszę 3 piknięcia syrenki, alarm przechodzi chyba w tryb serwisowy albo awaryjny, dioda stale się pali, pilot działa tylko kiedy stacyjka jest wyłączona, a gdy jeszcze raz przekręcę to po 16 sekundach przechodzi na normalny tryb i alarm sprawuje dobrze, a gdy odłączę różowy kabelek od alarmu to wszystko ok, a pisze ze trzeba podłączyć do 12V zapłon i rozruch.

    Oto podłączenia jakie zrobiłem według schematu u instrukcji, gdzie tu błąd bo nie widzę:

    Zasilanie +12V do grubego kabla idącego od akumulatora do bezpieczników,
    +12V po włączeniu zapłonu: Różowy (+12V zapłon i rozruch) do czarnego w czerwonym 10 - o polowym złączu konektorowym...
    Kierunkowskazy: Przy skrzyńce bezpieczników 2 zielone do zielono/czarnego i czarno/białego,
    Wyłączniki drzwiowe: Żółto/biały do brązowo/białego linia wyłączników oryginalnych,
    Klapa bagażnika: Brązowo/czerwony oświetlenie bagażnika do żółto/białego,
    Czarny do masy,
    Szary pozostał WOLNY,
    Niebieski do czerwonego z syrenki.

    Kable od alarmu:
    2 x zielony (kierunki)
    Czerwony (12V)
    Czarny (masa)
    Niebieski (syrena)
    Szary (dodatkowy kanał lub blokada)
    Żółto/biały (wyzwolenie)
    Różowy (12V zapłon i rozruch).

    Macie jakieś pomysły lub propozycję? Z góry dziękuję za pomoc.

    0 7
  • Pomocny post
    #2 10 Maj 2008 10:40
    Dyzio 1
    Poziom 17  

    Nie podałeś modelu samochodu,ale wnioskuję po kolorach że to Golf III.Plus po stacyjce ma być niegasnący przy rozruchu.
    Tak jak napisałeś ,w alarmie jest włączony tryb serwisowy i w pamięci alarmu pozostaje nawet po odłączeniu zasilania.Musisz wyłączyć tryb serwisowy (według instrukcji),sprawdź również czy przycisk autoryzacji nie jest zwarty.

    0
  • #3 10 Maj 2008 12:47
    drpiorko
    Poziom 2  

    Dokładnie GOLF III z 92 roku.

    No i sprawdziłem każdy z kabli żadnego zwarcia nie widać, kable całe nic nie poucinane, nie pourywane, nie podarte. Wystarczy, że na różowym kabelku ze stacyjki pojawi się 12v wtedy alarm zwariuje jakby ktoś naciskał przycisk autoryzacji, albo jakby stacyjka odgrywała taką rolę autoryzacji :/

    0
  • Pomocny post
    #4 10 Maj 2008 13:02
    Dyzio 1
    Poziom 17  

    Jeśli jest tak jak piszesz to podłączenie jest prawidłowe.Przeczytaj jeszcze raz mój post wyżej,potem jeszcze raz instrukcję i wyłącz tryb serwisowy zgodnie z podaną tam procedurą.

    0
  • #5 10 Maj 2008 15:14
    drpiorko
    Poziom 2  

    Aha a czy po rozruchu 12v na rozowym powinno zniknąć?

    Dodano po 2 [godziny] 3 [minuty]:

    Jeszcze w instrukcji nie widac zeby pisało wyjsce z trybu serwisowego

    0
  • #6 10 Maj 2008 18:24
    Dyzio 1
    Poziom 17  

    Na różowym plus niegasnący przy rozruchu
    Wyłączenie trybu serwisowego:
    -przekręcić stacyjkę w pozycję zapłon
    -nacisnąć i przytrzymać przycisk autoryzacji na czas 16 sekund,po tym czasie syrena piknie kilka razy(ilość piknięć oznacza ilość wprogramowanych pilotów)
    -dioda led gaśnie
    -puścić przycisk autoryzacji
    -tryb serwisowy wyłączony

    0
  • #7 11 Maj 2008 11:19
    drpiorko
    Poziom 2  

    Dyzio 1 napisał:
    Na różowym plus niegasnący przy rozruchu
    Wyłączenie trybu serwisowego:
    -przekręcić stacyjkę w pozycję zapłon
    -nacisnąć i przytrzymać przycisk autoryzacji na czas 16 sekund,po tym czasie syrena piknie kilka razy(ilość piknięć oznacza ilość wprogramowanych pilotów)
    -dioda led gaśnie
    -puścić przycisk autoryzacji
    -tryb serwisowy wyłączony
    Zrobiłęm tak... i po ponownym przekręceniu znowu sam przechodzi w tryb serwisowy :/

    0
  • #8 11 Maj 2008 12:36
    252257
    Użytkownik usunął konto