Witam, mam problem z przetwornicą jak w temacie. Podłączam ją do zapalniczki i gdy silnik nie pracuje, to wszystko jest dobrze. Jak tylko uruchomię silnik, co zwiększa w układzie elektrycznym napięcie z 12 do 14V - przetwornica grzeje się niesamowicie! Co ciekawe, przy większym odbiorniku prądu (90W) nie obserwuję tego zjawiska. Jak podłączam np tylko ładowarkę od telefonu to po kilku minutach z przetwornicy idzie wręcz dym a do obudowy dotknąć się nie można...
Czy to normalne, że 2V więcej powodują taką sytuację? Jak używać jej w podróży, kiedy trzeba podładować telefon a nie można przerwać jazdy? Są jakieś dławiki napięcia z 14 do 12V? Dziękuję z góry za odpowiedź.
Czy to normalne, że 2V więcej powodują taką sytuację? Jak używać jej w podróży, kiedy trzeba podładować telefon a nie można przerwać jazdy? Są jakieś dławiki napięcia z 14 do 12V? Dziękuję z góry za odpowiedź.