Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak podłączyć centralny zamek do alarmu silicon?

piotr0071 11 Maj 2008 15:35 6046 11
  • #1 11 Maj 2008 15:35
    piotr0071
    Poziom 9  

Witam,
    mam centralny zamek i alarm z możliwością podłączenia centralnego, tak żeby z pilota można było otwierać/zamykać zamki. Jak to połączyć, żeby działało?

Proszę po kolei wszystko jasno wytłumaczyć - jestem baaardzo początkujący :D

0 11
  • #2 11 Maj 2008 18:52
    CameR

Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

Centrala alarmu Silicon - wtyczka z 6-pinami, kabel żółto czarny-zamykanie impulsem masy, zielono czarny-otwieranie impulsem masy.
    Niestety nie mam schematu modułu centralnego zamka, ale przy pomocy miernika znajdziesz w niej przewody odpowiedzialne za sterowanie otwieraniem/zamykaniem.

0
  • #4 11 Maj 2008 19:57
    Zmacio
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne

CameR prawie by Ci się udało. Niestety jest to prawdopodobnie Silicon Esprit lub Prelude. Wyjście na zamek w tych alarmach jest na czteropinowej kostce, która na zdjęciu powyżej jest przechylona na prawą stronę, nigdzie nie podłączona. Problem polega na tym, że nie wychodzą tu impulsy masy do sterowania modułem zewnętrznym. Alarm ten ma moduł w środku i podłącza się do niego bezpośrednio siłowniki, łącznie z masterem. Są tam 2 grubsze przewody, gdzie podłącza się silniki siłowników i 2 cieńsze, które są sterowaniami z masterów (masą).