Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro 92r.Pompa nie podaje paliwa po wymianie.Pomocy.

Tedi30 12 Maj 2008 11:29 5441 16
  • #1 12 Maj 2008 11:29
    Tedi30
    Poziom 21  

    Zaiteresowanych prosze o pomoc.Polonez Caro 92r.gaznik.Objaw jest nastepujacy.Jak postoi dłuzej pompa paliwa nie moze zacigmąc paliwa długo trzeba kręcic i nie chce zaskoczyc. Pompka paliwa ma 3 wyjscia.Dopiero wlanie do gaznika paliwa uruchamia i mozna cały dzien jezdzic.Wersja z gaznikiem.Wymiana nowej pompy i popychacza nic nie dala.Czy to wina przewodu paliwowego co mozna ztym zrobic żeby palil jak kiedyś.

    0 16
  • Pomocny post
    #2 12 Maj 2008 11:32
    jarecki04
    Poziom 25  

    Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.

    0
  • #3 12 Maj 2008 11:44
    Tedi30
    Poziom 21  

    Przewod przedmuchiwałe sam dmuchając ..Jak spuscic paliwo ze zbiornika ostatnio dotankowalem.Dzieki za podpowiedz.Pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #4 12 Maj 2008 15:14
    krzysztof07.02.87
    Poziom 12  

    Nie jestem pewien ale pompka jest napędzana z wałka rozrządu chyba a krzywka napędzająca pompkę mogła się przytrzeć . sprawdź kręcąc silnikiem jaki skok ma popychacz .

    0
  • Pomocny post
    #5 12 Maj 2008 15:17
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Może sitko, może nieszczelność na przewodach i zasysa powietrze, posprawdzaj, a może masz problem z odpowietrzeniem zbiornika? zobacz czy bez korka będzie dobrze?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Może także być wina już wytartej krzywki zmierz skok popychacza!

    0
  • #6 12 Maj 2008 20:03
    Tedi30
    Poziom 21  

    Czy do siatki i czujnika mozna dostac sie bez kanału ,czy muszę zdiąc zbiornik.Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam .Czekam na dalsze uwagi i pomoc. Przyznam sie nie jestem mechanikiem a chciałbym jezdzic,Kooszt pewno naprawy przekroczy wartosc samochodu w warsztacie.

    Dodano po 2 [minuty]:

    krzysztof07.02.87 napisał:
    Nie jestem pewien ale pompka jest napędzana z wałka rozrządu chyba a krzywka napędzająca pompkę mogła się przytrzeć . sprawdź kręcąc silnikiem jaki skok ma popychacz .
    A ile mm powinien wynosic ten skok

    0
  • Pomocny post
    #7 12 Maj 2008 23:35
    adam7009
    Poziom 38  

    Moim zdaniem to się zapowietrza masz nie szczelne przewody od zbiornika ,są metalowe i czasami lubią przerdzewiec ,możnna wymienic na igielitowe koszt nie wielki .

    0
  • Pomocny post
    #8 14 Maj 2008 20:54
    630176
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #9 14 Maj 2008 21:20
    andrzej0769
    Poziom 19  

    Moim zdaniem wina leży między pompką a gaźnikiem,ponieważ paliwo już będące w komorze gaźnika nie powinno się cofnąć przy nowej pompce paliwowej .

    0
  • Pomocny post
    #10 14 Maj 2008 23:39
    kwok
    Poziom 39  

    zwłaszcza nowe pompki mają nieszczelne zaworki (jak się "doklepią" jest dobrze) i paliwo zwyczajnie opada ale moim zdaniem nie tu leży problem
    1 pomiar skoku popychacza pompki
    2 luz jałowy popychacza tzn ile faktycznie wciska wciska język pompki (czy ruch przepony nie jest za mały) - bywa że popychacze się zcierają
    3 sitko w gaźniku
    4 z jakiegoś powodu paliwo znika z gaźnika - przypostoju dłuższym niż kilka dni można powiedzieć że normalka bo wyparuje
    5 nie wiem jaki gaźnik (czy powrót na pompce czy przy gaźniku) ale zdarzyło mi się że były zamienione węzyki na gaźniku i objaw podobny - powrót ma mniejszą dziurkę w gaźniku -łatwo się domyśleć o co chodzi

    0
  • Pomocny post
    #11 15 Maj 2008 15:12
    630176
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 15 Maj 2008 17:12
    Tedi30
    Poziom 21  

    JERZYKOWSKI napisał:
    Jest jeszcze pytanie jak długo musi stać samochód żeby nie chciał odpalić.Bo jest jeszcze możliwość że gażnik ma jakąś nieszczelność i paliwo po prostu wycieka,może jest pęknięta obudowa.Bo nawet przy nieszczelnych zaworkach nie ma możliwości żeby paliwo z komory pływakowej mogło uciec.
    Umnie po 5 ieci dniach juz nie chce zapalic.gaznik regenerowany załozyłem ale na orginalnym było to samo zjawisko i nie potrzebnie wymieniałem gaznik bo jak widac z podpowiedzi przyczyna tkwi w zbiorniku może podpadały kawałki rdzy muszę to sprawdzic.Czy do siatki też sie dostane.Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam.

    0
  • Pomocny post
    #13 15 Maj 2008 18:05
    kwok
    Poziom 39  

    do czujnika paliwa dostaniesz się bez wyciągania zbiornika (klapka pod kołem zapasowym )
    jeśli w pompce nie ma paliwa to warto się skupić na szczelności przewodów zasilających zbiornik-pompka jak i na samym ssaku (czujniku) bo czasami rurka lubi przerdzewieć
    raczej nie jest zapchane sitko na ssaku bo z pedałem wciśniętym do deski byś daleko nie zajechał (zabrakłoby paliwa w gaźniku)
    sprawdzić zaworki w pompce może nie trzymają i pompka zassie dopiero na wyższych obrotach niż obroty jakie daje rozrusznik
    jakie masz węzyki? jeśli igelitowe to czasami lubią się podwinąć pod opaską i może być nieszczelność - najlepiej od razu wymieenić na gumowe koszt niewielki a zyskujesz pewność
    no i jeszcze skok popychacza pompki też może być przyczyna jak i sama jego długość bo to że dotyka języka w pompce nie świadczy o tym że powoduje ruch membrany - weź pompkę i naciskaj język palcem myślę że zrozumiesz co mam na myśli
    maksymalnie schowany popychacz powinien wystawać 1-1.5 mm ponad uszczelkę niestety nie mogę nigdzie znaleźć jaki powinien być skok popychacza ale myślę że ok 2 mm

    0
  • #14 15 Maj 2008 18:34
    Tedi30
    Poziom 21  

    A może jak wymieniałem pompę i przewody bo było czuc paliwo i nie zwróciłem uwagi i zle podłaczyłem zasilanie paliwa ze zbiornika bo wyjołem i natepnego dnia zakładałem.Pompka ma 3 wyjscia i od zbiornika idą dwa przewody jeden jest niżej drugi wyżej i róznia sie gruboscią.Jak podłaczyc prawidłowo do do pompy.Pozdrawiam !!!!!!!

    0
  • Pomocny post
    #15 15 Maj 2008 21:01
    630176
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #16 15 Maj 2008 23:23
    triple333
    Poziom 11  

    CARO 92 BYŁO NA GAZNIKU???

    0
  • #17 16 Maj 2008 08:14
    Tedi30
    Poziom 21  

    triple333 napisał:
    CARO 92 BYŁO NA GAZNIKU???
    .Tak to wersja przejsciowa już przygotowany silnik do wtrysku i silnik1500 cm.Pozdrawiam.Zamykam temat

    0