Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz Blaupunkt GTA480 i badziewie FIRST - jak podłączy

koggi 12 Maj 2008 15:17 1029 2
  • #1 12 Maj 2008 15:17
    koggi
    Poziom 9  

Witam Wszystkich!
    Na wstępie pragnę zaznaczyć, że jestem 100% laikiem w dziedzinie CAR AUDIO i elektroniki/elektryki w ogólnosci, dlatego przepraszam za (pewnie) trywialne pytanie.
    Kupiłem samochód od jakiegos maniaka, który powycinał w tylnej półce otwory pod 8 głosników (są to jakies produkty firmy Pioneer) i wrzucił suba do bagażnika (mac audio 2 x 12"). Wszystko jest podłączone pod przewody głosnikowe bezposrednio do radia i gra ledwo słyszalnie:D.
    Kolega dał mi wzmacniacze takie jak w temacie. W radiu mam tylko jedno wyjscie na kable sygnałowe. Stąd moje pytanie - jak podłączyć 2 wzmacniacze pod jeden kabel? Czy użyć jakiegos rozdzielacza? First ma jedną parę wejsć RCA, a blupunkt 2, więc musiałbym rozdzielać 2 razy - raz przy radiu (kabel na FIRSTA i GTA480) i drugi przy wzmacniaczu GTA 480 - czy można tak robić?
    Skrzynkę zamierzam podpiąć pod GTA480, a resztę pod Firsta i normalne kable od radia. Zdaję sobie sprawę, że będzie to g...no, a nie instalacja car audio, ale mnie nie zależy ani na dudnieniu, ani na super jakosci. Jesli poprzedni własciciel zrobił ser szwajcarski z tylnego podszybia, to chcę tylko, aby to wszystko słyszalnie grało - nic więcej.
    Z góry dziękuję za pomoc!

0 2
  • #2 10 Sie 2008 18:42
    ebooxTG
    Poziom 10  

Są do tego jak to nazywasz rozdzielacze.Proponowałbym doprowadzic najpjerw kabel RCA do bagażnika i dopiero tam zastosowac rozgałęźniki(pomiędzy 2 wzmakami w bagażniku będzie mnjejsza odległośc niż wzmak radio=można zaoszczędzic kupując jeden dłuższy kabel RCA i 2 krótkie RCA)

0
  • #3 10 Sie 2008 19:06
    koggi
    Poziom 9