Witam!
Znajomy ma "maly" problem z immobilizerem w van-ie Peugeot Boxer, rocznik 2001. Immo prawdopodobnie fabryczny (raczkuje szczerze mowiac w elektronice samochodowej...), model jak na zdjeciu. Po przekreceniu kluczyka w stacyjce objawy sa prawidlowe, czyli zapala sie na moment na desce symbol kluczyka z napisem "code", po chwili gasnie, silnik odpala i wszystko dziala jak powinno. Ale - po kilkuminutowej pracy silnika i jego zgaszeniu - kontrolka "code" zapala sie na stale i nie gasnie, niemozliwe jest tez ponowne odpalenie silnika. Sytuacja wraca do normy po kilkunastu (kilkudziesieciu czasem) minutach. Przelutowalem polaczania laczowek centralki z gniazdkiem itp.. Czytalem kilka postow na ten temat i dosc czesto powtarza sie sytuacja z kiepskim zestykiem przy samym elektrozaworze przed pompa paliwa - "na oko" znalazlem laczowke przypominajaca ta z opisow (a nawet dwie, kazda po 3 przewody), przewody wygladaja ok, obsikalem contact-sprayem i w sumie bez zmian. W zalaczniku fotki centralki przy stacyjce i sytuacji pod maska. Moze ktos z Was podpowiedzialby mi czego sie tam doczepic? W jaki sposob w ostatecznosci obejsc immo? Co gdzie i jak? Kolory przewodow, schemat? Dzieki z gory!
Znajomy ma "maly" problem z immobilizerem w van-ie Peugeot Boxer, rocznik 2001. Immo prawdopodobnie fabryczny (raczkuje szczerze mowiac w elektronice samochodowej...), model jak na zdjeciu. Po przekreceniu kluczyka w stacyjce objawy sa prawidlowe, czyli zapala sie na moment na desce symbol kluczyka z napisem "code", po chwili gasnie, silnik odpala i wszystko dziala jak powinno. Ale - po kilkuminutowej pracy silnika i jego zgaszeniu - kontrolka "code" zapala sie na stale i nie gasnie, niemozliwe jest tez ponowne odpalenie silnika. Sytuacja wraca do normy po kilkunastu (kilkudziesieciu czasem) minutach. Przelutowalem polaczania laczowek centralki z gniazdkiem itp.. Czytalem kilka postow na ten temat i dosc czesto powtarza sie sytuacja z kiepskim zestykiem przy samym elektrozaworze przed pompa paliwa - "na oko" znalazlem laczowke przypominajaca ta z opisow (a nawet dwie, kazda po 3 przewody), przewody wygladaja ok, obsikalem contact-sprayem i w sumie bez zmian. W zalaczniku fotki centralki przy stacyjce i sytuacji pod maska. Moze ktos z Was podpowiedzialby mi czego sie tam doczepic? W jaki sposob w ostatecznosci obejsc immo? Co gdzie i jak? Kolory przewodow, schemat? Dzieki z gory!