Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Egzamin zawodowy technik elektronik czerwiec 2008

artur55551 16 Cze 2008 14:57 237349 2493
  • #511
    PainKiller_2007
    Poziom 12  
    gonzu96 napisał:
    skojażyłem pytanie 44 z egzaminu SEP który niedawno zdałem i wydaje mi sie ze izolowanie cz czynnych


    dobrze ci się wydaje . :wink:
  • IGE-XAO
  • #512
    Przetwornik
    Poziom 26  
    jackpop napisał:
    Tak, izolowanie części czynnych. Kurs SEP się kłania. A w ogóle tam pisało w nawiasie (ochrona bezpośrednia) więc ci bez SEPów też mogli skojarzyć, że chodzi o unikanie położenia łapy na urządzeniu pod napięciem.


    Czyli chodzi tu o izolowaną obudowę.
  • #513
    elo elo
    Poziom 10  
    Jak znajdziecie gdzieś odpowiedzi to wklejcie linka jak możecie :)
  • #514
    Dziko007
    Poziom 10  
    hehe teraz już widze :) Dzięki

    Ps
    Co do środy ja asymblera obstawiam....
  • #515
    Przetwornik
    Poziom 26  
    piwko35 napisał:
    było tez zadanie gdzie był przebieg czasowy licznika i jaki to był licznik Modulo 4??


    Tak, mod 4 bo zliczał do czterech :D
  • IGE-XAO
  • #516
    gonzu96
    Poziom 13  
    sie kłania przede wszystkim czytanie ze zrozumieniem :p :)
  • #517
    dysk1
    Poziom 18  
    no @Pim_FM widać gdzie dobrze uczą, ZEG rządzi!!!
    bedę miał 88% i 95%
  • #518
    Przetwornik
    Poziom 26  
    Kamiloboy napisał:
    Czy wie ktoś kiedy CKE udostępni klucz odpowiedzi ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


    Podobno o 15.00 miał być czyli teraz, jak znajdziecie to dajcie linka
  • #519
    gonzu96
    Poziom 13  
    więcej znaków zapytania sie nie dało?...
  • #520
    Przetwornik
    Poziom 26  
    Koledzy postresowani bo pewnie na granicy zdania to walą znakami zapytania ile wlezie :D
  • #522
    hetman1988
    Poziom 11  
    Powinni zapodać jakąś amnestie bo znowu mało kto zda
  • #524
    honorowy
    Poziom 11  
    Przetwornik napisał:
    Koledzy postresowani bo pewnie na granicy zdania to walą znakami zapytania ile wlezie :D


    hehe. a kto nie jest postresowany
  • #525
    pafo
    Poziom 2  
    yogi455 napisał:
    Koledzy, mam pytanko! Ma ktoś może chociaż jedno próbne zadanko rozwiązane z etapu praktycznego, napewno robiliście w szkole sprawozdanie. Proszę o pomoc jesli ktos może udostępnic rozwiązanie takiego zadania! Jesli znajdzie się dobra dusza to podam e-maila na materiał! Z góry dzięki ;D


    Przykładowe rozwiązania uczniowskie zadań egzaminacyjnych dla techników

    racja, PP bylo banalne. w środe praktyka. ale tego to nie ogarniam x/
  • #526
    Przetwornik
    Poziom 26  
    hetman1988 napisał:
    Powinni zapodać jakąś amnestie bo znowu mało kto zda


    Akurat było ok. 20 pytań banalnych także myślę że teoretyczny powinna większość zdać.

    Dodano po 41 [sekundy]:

    honorowy napisał:
    Przetwornik napisał:
    Koledzy postresowani bo pewnie na granicy zdania to walą znakami zapytania ile wlezie :D


    hehe. a kto nie jest postresowany

    Ten kto egzamin pisał rok temu i ma dyplom w ręku ? :D
  • #527
    Kamiloboy
    Poziom 10  
    juz 8 min po 15.00 i nadal nie ma klucza, a absolwenci technikum rwą włosy z glowy :), czy byla gdzies oficjalna wiadomość o tym ze dzis o 15 mają ten klucz udostępnic ??
  • #529
    hetman1988
    Poziom 11  
    Ja o takiej wiadomości nie słyszałem ale powinno być podobnie jak w przypadku matur wyniki zawsze były o 15.
  • #530
    danloop
    Poziom 15  
    tez bym chciał ujrzeć klucz ale to chyba mało prwdopodobne a jak było pod inne lata ukazywały sie klucze? mi nic nie wiadomo :|
  • #531
    jackpop
    Poziom 15  
    Ja tu wróżę jedno wielkie G jeżeli chodzi o wyniki na CKE, egzamin to nie matury. Ale lookam tu na forum aż może ktoś coś znajdzie :-)
  • #532
    Azzx
    Poziom 16  
    danloop napisał:
    tez bym chciał ujrzeć klucz ale to chyba mało prwdopodobne a jak było pod inne lata ukazywały sie klucze? mi nic nie wiadomo :|


    Ukazywały się tego samego dnia sądząc po dacie ich dodania na stronie CKE między godziną 13 a 15 ;)
  • #533
    Przetwornik
    Poziom 26  
    Ale zawodowy to nie matury; odpowiadają za to inni ludzie i może wyników w ogóle nie być... :(
  • #538
    Przetwornik
    Poziom 26  
    Zad. 26 filtr górnoprzepustowy?
  • #539
    Mariusz Ch.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Przenoszę z "Początkujący Nauka". do scalenia z https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1015626.html

    scaliłem :wink:
    <skryn>
  • #540
    Azzx
    Poziom 16  
    Przetwornik napisał:
    Ale zawodowy to nie matury; odpowiadają za to inni ludzie i może wyników w ogóle nie być... :(


    http://www.cke.edu.pl/index.php?option=content&task=view&id=114&Itemid=102

    Klucze odpowiedzi do etapu pisemnego egzaminu zawodowego - 19 czerwca 2007 r.

    Cytat:
    19.06.2007, 13:20




    Klucze odpowiedzi do etapu pisemnego egzaminu zawodowego - 20 czerwca 2006r.

    Cytat:
    20.06.2006, 14:48


    Zostało nam czekać ;)