Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PLC Fatek
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WinOLS i mapy pamięci. Tuning.

shel82 24 Lip 2012 18:08 878075 3937
  • #1471 24 Lip 2012 18:08
    PainKiller83
    Poziom 10  

    serwer20082009 napisał:
    PainKiller83 napisał:
    serwer20082009 napisał:
    Proszę:

    Dziękuję, ale mógłbyś podesłać ten wsad w jakiejś innej formie pliku bo tego archiwum .zip nie mogę/potrafię otworzyć :( najlepiej jako pliki .bin nie skompresowane :)


    Dzięki serdeczne ta wersja już działa :D

  • ambtechnic
  • #1472 24 Lip 2012 23:26
    metronomus
    Poziom 9  

    a ma ktos jakis ciekawy wsad do Passata B6 1.9 TDI 105 PS??

  • #1473 24 Lip 2012 23:38
    serwer20082009
    Poziom 14  

    metronomus napisał:
    a ma ktos jakis ciekawy wsad do Passata B6 1.9 TDI 105 PS??


    Ciekawy wsad? Za dobry plik trzeba zapłacić. Chyba że za free wygrzebiesz coś z kosza (neta).

  • #1474 24 Lip 2012 23:49
    metronomus
    Poziom 9  

    koledzy jeśli ktoś ma to oczywiście zaplacę!!

  • #1475 26 Lip 2012 13:33
    gregorianin
    Poziom 27  

    zrób logi to się zrobi program pod tego konkretnie paska, najpierw jednak udowodnij że się auto do tego nadaje.

  • #1476 28 Lip 2012 18:06
    Welonik2
    Poziom 9  

    Witam,
    Potrzebuję mapy do carismy z silnikiem 1.9 DID 115km, z tempomatem i klimatyzacją automatyczną. Sterownik EDC15C3. Bez żadnych modyfikacji. Chciałbym porównać ją z moją.

    Czy mogę poprosić kogoś o udostępnienie wsadu z kompa? Lub podać kontakt do osoby/firmy, która mogłaby mieć?

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • #1478 30 Lip 2012 19:36
    Welonik2
    Poziom 9  

    Cześć,
    Dzięki za odpowiedź.

    No i tutaj może być problem. Mam wrażenie, że ktoś tutaj przed moim zakupem coś może grzebał/zmieniał. Fakt, auto ma kopykto i to sporawe. Ale wg mojego skromnego zdania za duże, a turbinka to chyba chce wylecieć.

    Lubię to autko i w sumie nie chcę żeby zmarło przedwcześnie :).

    Niestety gdy miałem okazję to nie zobaczyłem jaki mój komputer ma dokładnie numer wg notacji mitsubishi.

    Jedno co mogę podpowiedzieć to flash jest do następującej HW wersji:
    1037362478

    A wg vinu to coś kojarzę, że w ASO mieli problem ze stwierdzeniem, który dokładnie to jest "bo wyszło kilka wersji z jakimiś tam poprawkami".

    Z góry dziękuję, pozdrawiam

  • #1479 03 Sie 2012 10:14
    banast2007
    Poziom 10  

    Witam jestem nowy na forum.
    Mam winolsa 1.226 ściągniętego z elektrody zainsalowałem go wszystko gra tylko niemoge zapisć projektu, ikony seve są nieaktywne.
    Moż ktoś pomoże, z góry dziękuje i pozdrawiam.

  • ambtechnic
  • #1481 06 Sie 2012 10:31
    banast2007
    Poziom 10  

    posiadam jeszcze winolsa 1.500 ale tu mam problem z wpianiem klucza, do katalogu gdzie zainstalowałem program kopiuje pliki: loader ols. loader reg. i reg exe. odpalam go z loader ols exe. wpisuje klucz i niepasuje. Na forum jest instrukcja jak to zrobić natomiast nierozumiem tego: "Kolega co ma problem z serialem w WinOLS-znajduje sie on w pliku readme.exe, nie nalezy wpisywac tych samych xxxxx." co znaczą te xxxxx ? z góry dziękuje za pomoc.

  • #1482 06 Sie 2012 20:40
    mota88gb
    Poziom 19  

    banast2007 napisał:
    posiadam jeszcze winolsa 1.500 ale tu mam problem z wpianiem klucza, do katalogu gdzie zainstalowałem program kopiuje pliki: loader ols. loader reg. i reg exe. odpalam go z loader ols exe. wpisuje klucz i niepasuje. Na forum jest instrukcja jak to zrobić natomiast nierozumiem tego: "Kolega co ma problem z serialem w WinOLS-znajduje sie on w pliku readme.exe, nie nalezy wpisywac tych samych xxxxx." co znaczą te xxxxx ? z góry dziękuje za pomoc.


    Kolego tu nie pytaj o takie rzeczy!...

  • #1483 07 Sie 2012 13:10
    banast2007
    Poziom 10  

    nie pytają? Kolego przejdź do strony 11 tego forum to zobaczyszy czy nie pytają !
    Gdyby na forum nikt nieporuszył tego tematu to bym nie pytał!
    Tytuł tego forum to "WINOLS I MAPY" niechcesz pomóc to trudno. :cry:

  • #1484 08 Sie 2012 12:02
    coralgol1976
    Poziom 16  

    Kto za opłatą dobrze przerobi mapy ciężarówek ? Proszę na priv.

  • #1485 08 Sie 2012 15:02
    rotyzak
    Poziom 11  

    Espace 1.9 dci 2005, silnik mechanicznie sprawny - również panewki, soft nie był grzebany, wtryski sprawne, egr obrócony. Nie chcę 150 koników, czy ktoś z Wrocławia zrobi co trzeba kompleksowo... prw

  • #1486 09 Sie 2012 12:49
    miki2461109
    Poziom 2  

    Witam wszystkich. mam maly problem, potrzebuje wsad do forda c-max pod BDM. sterownik to EDC16C34 Bosch 0281012487 soft 1037399616. prosze o pomoc.

  • #1487 09 Sie 2012 20:41
    siewcu
    Poziom 33  

    coralgol1976, z tym bym uderzył do Masters Tuning z Piaseczna...

  • #1488 09 Sie 2012 20:47
    erju
    Poziom 10  

    ECU-Chiptuning napisał:
    erju napisał:
    Witam, widzę ze tu jest bardzo dużo osób które znają się na modyfikacji map, chciałem zapytać co można zrobić w przypadku Opla Omegi 2.5TD tzw 2.5TDS?
    Chodzi mi o dodanie z dolnych obrotów trochę mocy i w ogóle ożywić trochę to auto, bo wiadomo że ma zaniżoną moc o 13koni o TDSa, czytałem tu i tam i problemem jest automatyczna skrzynia podobno że soft trzeba jej zmienić, Moje auto to Omega 2.5TD 2000rok automat 96kW, dodam że nie chodzi mi o podniesienie mocy do kosmicznej wartości ale wiem że ten silnik jest przystosowany do większej mocy. pozdrawiam


    Witaj , zrobiłem kilkasetek tych oploskich 2,5TD , nie TDS bo one się troche różnią od TDSa . Moc wyjściowa zależna jest od stanu i rodzynki wychodziły na 180-190KM nawet na utomacie i jest totalną bzdurą że trzeba zmieniać soft w skrzyni.
    A o mocnym dole mozesz zapomnieć bo jak sypniesz mocno paliwem z dołu to będzie taki bąk że nie będzie z tyłu nic widać , wszystko można zrobić ale z umiarkowaniem do akceptowalnego kopcenia.


    a da radę go zrobić na ok 150koni (180-190 mnie nie intresuje) i jest szansa na zmniejszenie apetytu na paliwo?

  • #1489 10 Sie 2012 08:32
    serwer20082009
    Poziom 14  

    erju napisał:
    ECU-Chiptuning napisał:
    erju napisał:
    Witam, widzę ze tu jest bardzo dużo osób które znają się na modyfikacji map, chciałem zapytać co można zrobić w przypadku Opla Omegi 2.5TD tzw 2.5TDS?
    Chodzi mi o dodanie z dolnych obrotów trochę mocy i w ogóle ożywić trochę to auto, bo wiadomo że ma zaniżoną moc o 13koni o TDSa, czytałem tu i tam i problemem jest automatyczna skrzynia podobno że soft trzeba jej zmienić, Moje auto to Omega 2.5TD 2000rok automat 96kW, dodam że nie chodzi mi o podniesienie mocy do kosmicznej wartości ale wiem że ten silnik jest przystosowany do większej mocy. pozdrawiam


    Witaj , zrobiłem kilkasetek tych oploskich 2,5TD , nie TDS bo one się troche różnią od TDSa . Moc wyjściowa zależna jest od stanu i rodzynki wychodziły na 180-190KM nawet na utomacie i jest totalną bzdurą że trzeba zmieniać soft w skrzyni.
    A o mocnym dole mozesz zapomnieć bo jak sypniesz mocno paliwem z dołu to będzie taki bąk że nie będzie z tyłu nic widać , wszystko można zrobić ale z umiarkowaniem do akceptowalnego kopcenia.


    a da radę go zrobić na ok 150koni (180-190 mnie nie intresuje) i jest szansa na zmniejszenie apetytu na paliwo?



    Ja mam BMW e39 2,5TDS(143km) zrobione na 170km. Tylko silnik jak zegarek bo wsadziłem z Włoch po przebiegu 180tys :). Cyka super, a brzmi lepiej jak te na CR:P

    O mocnym dole zapomnij, turbo późno wstaje. U mnie od 1900obr, ale za to potem rakieta. Jak dosypełem koksu z dołu to nic nie dało, jedynie CZARNY nie bąk tylko CHMURA dymu.

  • #1490 14 Sie 2012 19:53
    AutoTuner
    Poziom 13  

    Witam kolegów i chętnie dołącze się do tematu :D
    Z tego co rozumiem kolega chce chyba ecotuning, bo jaki sens robić z 143km na 150KM? Zrobiłem taką pare dni temu, ale jej nie mierzyłem, bo uważam, że nie ma sensu skoro właściciel jest zadowolony :D . Dobra uwaga kolegów z branży dołu nie będzie, a i oszczędność paliwa w tym aucie to już koncert życzeń. Chyba największy problem to pompa-nastawnik itp. itd. Pozdrawiam

    Dodano po 4 [minuty]:

    ...oczywiście mowa jest o e39 2.5tds

  • #1491 17 Sie 2012 06:28
    kabe1313
    Poziom 9  

    Witam! Auto octavia 1 FL 1.8t 150ps automat, wyrzucilem EVAP z auta wstawilem rezystor 10w330ohm wyrzuca mi co chwila błąd evap incorect flow, czy można to usunąć ze sterownika silnika? siedzi tam bosch me 7.5

  • #1492 17 Sie 2012 08:44
    AutoTuner
    Poziom 13  

    kabe1313 napisał:
    Witam! Auto octavia 1 FL 1.8t 150ps automat, wyrzucilem EVAP z auta wstawilem rezystor 10w300ohm wyrzuca mi co chwila błąd evap incorect flow, czy można to usunąć ze sterownika silnika? siedzi tam bosch me 7.5




    ,a co gaz zakładasz :D ? Według mnie omy się nie zgadzają.

  • #1493 17 Sie 2012 20:59
    kabe1313
    Poziom 9  

    mam gaz i delikatnie mowiac denerwujace sa ciagłe check'i wywalilem pompe powietrza, combi zawor egr, n112, n249, i evapa, skonczylo sie falowanie obrotow i spadlo troszke spalanie, problem jest tylko z tym evapem, n112 i n249 chodza na tych samych opornikach i nie ma problemu - doradzicie cos? najchetniej bym ten caly bałagan usunął gdzieś w sterowniku, ale nie wiem gdzie to jest, puki co mam lekko przyspieszony zaplon i ok 170PS....

  • #1494 17 Sie 2012 21:20
    ECU-Chiptuning
    Poziom 14  

    kabe1313 napisał:
    mam gaz i delikatnie mowiac denerwujace sa ciagłe check'i wywalilem pompe powietrza, combi zawor egr, n112, n249, i evapa, skonczylo sie falowanie obrotow i spadlo troszke spalanie, problem jest tylko z tym evapem, n112 i n249 chodza na tych samych opornikach i nie ma problemu - doradzicie cos? najchetniej bym ten caly bałagan usunął gdzieś w sterowniku, ale nie wiem gdzie to jest, puki co mam lekko przyspieszony zaplon i ok 170PS....


    Można usunąć całą tablice DTC i żaden błąd już się nie pojawi ,można też bardziej dokładnie odszukać DTC który nas interesuje i go usunąć , koszt i możliwosci na pr.

  • #1495 28 Sie 2012 22:17
    AutoTuner
    Poziom 13  

    Widze, że temat obumiera więc postanowiłem napisać w formie ciekawostki moje spostrzeżenie na temat niektórych mechaników z wrocka (montujących alarmy samochodowe,a uważających się za mistrzów tuningu i diagnostyki): auto a3 2.0tdi 16v BKD suszarka BMN 201.3KM 421.3 NM
    taki oto mistrz widzi start A3-ki na dwóch pierwszych biegach troche dymu przy odrywaniu się butów oczywiście z wydechu :D i słysze po czasie tam nie ma 200koni i kopci jak ikarus także po co mi dynomet wystarczy taki jegomość :D :D :D zaznacze tylko 3-y pierwsze biegi cały czas załączona trakcja...

  • #1496 29 Sie 2012 22:28
    siewcu
    Poziom 33  

    Kto składał auto i kto oceniał? Może być na PW.

  • #1497 31 Sie 2012 15:15
    stdi
    Poziom 8  

    Witam.Potrzebuje ori wsad do golfa IV 1.9 tdi 1999r 110KM
    nr ecu 038906012L
    0281010112
    352566

  • #1498 31 Sie 2012 15:31
    gre11
    Poziom 10  

    Witam
    Ma ktoś może a2l do 10178523AA SID 206. Przez sid206 łącze się na stole z tego co pamiętam to na obudowie był inny napis sid. Ford mondeo 2008 2,0 tdci 140hp. Mam kłopot z filtrem i przybywaniem oleju.
    Z góry dzięki.

  • #1500 01 Wrz 2012 13:28
    ECU-Chiptuning
    Poziom 14  

    AutoTuner napisał:
    Widze, że temat obumiera więc postanowiłem napisać w formie ciekawostki moje spostrzeżenie na temat niektórych mechaników z wrocka (montujących alarmy samochodowe,a uważających się za mistrzów tuningu i diagnostyki): auto a3 2.0tdi 16v BKD suszarka BMN 201.3KM 421.3 NM
    taki oto mistrz widzi start A3-ki na dwóch pierwszych biegach troche dymu przy odrywaniu się butów oczywiście z wydechu :D i słysze po czasie tam nie ma 200koni i kopci jak ikarus także po co mi dynomet wystarczy taki jegomość :D :D :D zaznacze tylko 3-y pierwsze biegi cały czas załączona trakcja...


    Bo to są tacy mechanicy co znają się na wszystkim i zawsze mają racje i potrafią lekarzowi wmówić że nic im nie dolega , bo nie studiowali medycyny ale znają sie lepiej.