Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WinOLS i mapy pamięci. Tuning.

shel82 20 Lis 2012 11:06 1052117 5257
  • #1711
    sbstg
    Poziom 11  
    dejwo napisał:
    koledzy pomóżcie. zakupiłem golfa IV tdi alh sterownik 038 906 012 m. problem leży w sofcie zamiast 2528 wgrali moda z wersja softu 2813. auto jezdzi normalnie ale mrugają świece żarowe. Czy posiadacie może oryginał do tego sterownia z wersja softu 2528? z góry dziekuje


    proszę
  • PCBwayPCBway
  • #1712
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #1713
    Lewy28
    Poziom 10  
    Witam! Sam amatorsko bawię się w flashowanie ECU czy Licznika i używam do tego chinoli i jak jeszcze nic złego się nie stało. Robię to na swoim aucie więc nawet jeśli coś bym posadził to będzie tylko to mój problem.
    Uważam że nawet interfejsy od chińczyków są równie dobre jak orginalne, zresztą odpowiedzcie sobie sami gdzie robione są teraz komputery, telewizory czy inny sprzęt elektroniczny.
    Właśnie zagłębiam się w zawartość map swojego ECU i jak na razie wyłączyłem EGR :)
    Pozdrawiam.
  • #1714
    AutoTuner
    Poziom 13  
    Lewy28 napisał:
    Witam! Sam amatorsko bawię się w flashowanie ECU czy Licznika i używam do tego chinoli i jak jeszcze nic złego się nie stało. Robię to na swoim aucie więc nawet jeśli coś bym posadził to będzie tylko to mój problem.
    Uważam że nawet interfejsy od chińczyków są równie dobre jak orginalne, zresztą odpowiedzcie sobie sami gdzie robione są teraz komputery, telewizory czy inny sprzęt elektroniczny.
    Właśnie zagłębiam się w zawartość map swojego ECU i jak na razie wyłączyłem EGR :)
    Pozdrawiam.


    ...a skąd wiesz że są równie dobre jak robisz na chinolach? :D
    ...telewizory np: LG i Samsung itp itd pod wrocławiem :D
    wyłączyłeś egr? Ciekawe w jakim celu? Wiesz od czego on jest?
    moim zdaniem zaśmiecasz temat
  • #1715
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #1716
    Lewy28
    Poziom 10  
    wyłączyłeś egr? Ciekawe w jakim celu? Wiesz od czego on jest?

    Proszę zajrzyj do kolektora ze sprawnym egr oraz do kolektora gdzie egr jest off wtedy odpowiedz sobie czy przynosi on więcej pożytku czy szkody dla silnika.

    .a skąd wiesz że są równie dobre jak robisz na chinolach? Very Happy

    Proszę czytaj ze zrozumieniem pisałem że bawię się na swoim autku a nie na innych
    Chiniole pod względem cenowym bardziej opłacają się dla amatorów majsterkowiczów niż orginalne interfejsy.

    .telewizory np: LG i Samsung itp itd pod wrocławiem

    Powiedz czy są robione od podstaw we Wrocławiu czy tylko składane, jeśli tak to powiedz z którego kraju przychodzą części tj: rezystory, tranzystory, układy scalone, itd.

    moim zdaniem zaśmiecasz temat

    w zasadzie to mogę powiedzieć o Tobie, Twój post oprócz krytyki kompletnie nic nie wnosi:)

    chinole za pare zloty nie moga byc dobre --- ostatnio dla przykladu rozebralem glowice od VAS5054a . Takiego armagedonu nigdy nie widzialem ! dziecko by lepiej to polutowalo jezeli np tak wyglada jakis mpps lub galletto za 75 zl to ja wole dalej zbierac na pozadnego galleciaka niz potem latac jak ze sraczka i naprawiac klientowi sterownik

    Masz racje do celów zarobkowych na pewno ten sprzęt się nie nadaje.
    Co do lutów zawsze sprawdzam i czasem poprawiam.
  • #1717
    AutoTuner
    Poziom 13  
    Lewy28 napisał:
    wyłączyłeś egr? Ciekawe w jakim celu? Wiesz od czego on jest?

    Proszę zajrzyj do kolektora ze sprawnym egr oraz do kolektora gdzie egr jest off wtedy odpowiedz sobie czy przynosi on więcej pożytku czy szkody dla silnika.

    .a skąd wiesz że są równie dobre jak robisz na chinolach? Very Happy

    Proszę czytaj ze zrozumieniem pisałem że bawię się na swoim autku a nie na innych
    Chiniole pod względem cenowym bardziej opłacają się dla amatorów majsterkowiczów niż orginalne interfejsy.

    .telewizory np: LG i Samsung itp itd pod wrocławiem

    Powiedz czy są robione od podstaw we Wrocławiu czy tylko składane, jeśli tak to powiedz z którego kraju przychodzą części tj: rezystory, tranzystory, układy scalone, itd.

    ...z ja poni :D
    moim zdaniem zaśmiecasz temat

    w zasadzie to mogę powiedzieć o Tobie, Twój post oprócz krytyki kompletnie nic nie wnosi:)

    ...za to Twój to jak by do czego przykleić? Chciałeś się pochwalić czy jak?
    chinole za pare zloty nie moga byc dobre --- ostatnio dla przykladu rozebralem glowice od VAS5054a . Takiego armagedonu nigdy nie widzialem ! dziecko by lepiej to polutowalo jezeli np tak wyglada jakis mpps lub galletto za 75 zl to ja wole dalej zbierac na pozadnego galleciaka niz potem latac jak ze sraczka i naprawiac klientowi sterownik


    Widać nie masz pojęcia od czego jest egr ale się o tym przekonasz ja niebęde cię uczył jaka jest zasada działania tego urządzenia. Nie mówie że nie można go wyłączyć ale robi się to w autach po przeróbkach i instaluje urządzenia monitorujące prace motoru. Skoro masz tam syf to pomyśl dla czego :idea:

    Masz racje do celów zarobkowych na pewno ten sprzęt się nie nadaje.
    Co do lutów zawsze sprawdzam i czasem poprawiam.


    Telewizor też rozbierasz i poprawiasz luty?

    Dodano po 2 [godziny] 44 [minuty]:

    WITAM



    DO ZAOFEROWANIA MAM PAŃSTWU SWOJE WŁASNE AUTKO I MUSZĘ PRZYZNAĆ IŻ NIGDY MNIE NIE ZAWIODŁO .

    AUTO NABYŁEM OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA I JEST Z NASZEGO POLSKIEGO SALONU , SAMOCHÓD JEST NA BIEŻĄCO SERWISOWANY NA CZAS WYMIENIANE WSZYSTKIE FILTRY I OLEJE .

    POMIMO IŻ POD MASKĄ ZNAJDUJE SIĘ SILNIK 1,9 CZYLI JEDNA Z NAJSTARSZYCH I NAJMNIEJ ZAWODNYCH JEDNOSTEK ,AUTKO MA ORYGINALNIE WGRANY SOFT OD SILNIKA 2,5 DZIĘKI CZEMU GENERUJE MOC 170 KM, WSZYSTKO ZROBIONE W AUTORYZOWANYM SERWISIE SKODY W ŁODZI .

    AUTO MA ORYGINALNY PRZEBIEG 175300 , CO WIDAĆ PO STANIE SAMOCHODU , W AUTKU NIC NIE STUKA , NIC NIE PUKA , NIC NIE JEST DODATKOWO PICOWANE ANI SZYKOWANE POD SPRZEDAŻ .

    MOJA PIĘKNA JEST CODZIENNIE EKSPLOATOWANA I TRUDNO JEST MI SIĘ Z NIĄ ROZSTAĆ , GDYŻ JEST TO BEZAWARYJNA ,KOMFORTOWA LIMUZYNA KTÓRA OPRÓCZ SKÓRY MA PEŁNE WYPOSAŻENIE I NAPEWNO ZAKOCHASZ SIĘ W NIEJ DLATEGO ZAPRASZAM DO JAZDY PRÓBNEJ DO ŁODZI .

    ... :D :D
    to taka ciekawostka znalazłem na allegro skode superb do sprzedania z ciekawym opisem :D
  • PCBwayPCBway
  • #1718
    koniac
    Poziom 12  
    Jak widać chińczyki wcale nie są tak źle polutowane.
    WinOLS i mapy pamięci. Tuning.
    WinOLS i mapy pamięci. Tuning.
  • #1719
    Lewy28
    Poziom 10  
    WITAM



    DO ZAOFEROWANIA MAM PAŃSTWU SWOJE WŁASNE AUTKO I MUSZĘ PRZYZNAĆ IŻ NIGDY MNIE NIE ZAWIODŁO .

    AUTO NABYŁEM OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA I JEST Z NASZEGO POLSKIEGO SALONU , SAMOCHÓD JEST NA BIEŻĄCO SERWISOWANY NA CZAS WYMIENIANE WSZYSTKIE FILTRY I OLEJE .

    POMIMO IŻ POD MASKĄ ZNAJDUJE SIĘ SILNIK 1,9 CZYLI JEDNA Z NAJSTARSZYCH I NAJMNIEJ ZAWODNYCH JEDNOSTEK ,AUTKO MA ORYGINALNIE WGRANY SOFT OD SILNIKA 2,5 DZIĘKI CZEMU GENERUJE MOC 170 KM, WSZYSTKO ZROBIONE W AUTORYZOWANYM SERWISIE SKODY W ŁODZI .

    AUTO MA ORYGINALNY PRZEBIEG 175300 , CO WIDAĆ PO STANIE SAMOCHODU , W AUTKU NIC NIE STUKA , NIC NIE PUKA , NIC NIE JEST DODATKOWO PICOWANE ANI SZYKOWANE POD SPRZEDAŻ .

    MOJA PIĘKNA JEST CODZIENNIE EKSPLOATOWANA I TRUDNO JEST MI SIĘ Z NIĄ ROZSTAĆ , GDYŻ JEST TO BEZAWARYJNA ,KOMFORTOWA LIMUZYNA KTÓRA OPRÓCZ SKÓRY MA PEŁNE WYPOSAŻENIE I NAPEWNO ZAKOCHASZ SIĘ W NIEJ DLATEGO ZAPRASZAM DO JAZDY PRÓBNEJ DO ŁODZI .

    ... Very Happy Very Happy
    to taka ciekawostka znalazłem na allegro skode superb do sprzedania z ciekawym opisem Very Happy

    Czyżby ten dział zmienił się w Allegro lub portal ogłoszeniowy?
    Wiem że nie działa poprawnie GG lecz proszę nie używać tego forum zamiast niego !

    Telewizor też rozbierasz i poprawiasz luty?

    Oczywiście że nie, ale poprawienie lutów na interfejsie który zamieścił kolega Koniac zajmie naprawdę niewiele czasu (telewizor ma trochę większe płytki :)

    Widać nie masz pojęcia od czego jest egr ale się o tym przekonasz ja niebęde cię uczył jaka jest zasada działania tego urządzenia. Nie mówie że nie można go wyłączyć ale robi się to w autach po przeróbkach i instaluje urządzenia monitorujące prace motoru. Skoro masz tam syf to pomyśl dla czego Idea

    Gwarantuje że 1,9tdi pd z zaślepionym czy wyłączonym programowo nawet od nowości EGR zrobi lekko 500 000Km i nic mu nie będzie.
    Nie poleci żadna uszczelka pod głowicą, nie spłyną miską tłoki, itd.
    Tak oczywiście można monitorować temperaturę gazów na wylocie czy kontrolować skład nich sondą szerokopasmową, możemy też wrzucić jeszcze wiele gadżetów :)

    ...za to Twój to jak by do czego przykleić? Chciałeś się pochwalić czy jak?

    Temat brzmi WinOLS i mapy więc....odpowiedz sobie sam.
    Chciałem także sprowokować kogoś takiego jak TY który zajmuje się tuningiem za pieniądze i zobaczyć czy nadal krytykujecie wszystkich i wszystko związane z amatorskim chipowaniem.
    Smutna prawda że ideeą tego forum była pomoc i wymiana doświadczeń na dany temat a nie wzajemne oskarżanie i usilne udowadnianie..ja jestem najlepszy...ja wiem wszystko najlepiej.
    Dodam tylko że nie zatrzymacie Nas amatorów. Nie róbmy z ECU czarnej skrzynki którą jak dotkniesz to się zepsuje. To jest tylko sterownik jak każdy inny i zrobi to co mu wgramy a jak ktoś przesadzi to wykończy sobie swój silnik na własne życzenie.
    Pozdrawiam.
  • #1720
    koniac
    Poziom 12  
    AutoTuner napisał:
    Cytat:
    "Widać nie masz pojęcia od czego jest egr ale się o tym przekonasz ja niebęde cię uczył jaka jest zasada działania tego urządzenia. Nie mówie że nie można go wyłączyć ale robi się to w autach po przeróbkach i instaluje urządzenia monitorujące prace motoru. Skoro masz tam syf to pomyśl dla czego".

    Co do EGR to nie ma tam żadnej nowej techniki, trochę spalin jest doprowadzanych do dolotu w odpowiednich warunkach pracy silnika (zwykle małe obciążenie i rpm.) i ot cała filozofia, a to głównie z powodów ekologicznych, bo osiągów silnika na pewno nie poprawia. A modyfikacja na początek tej mapy jest właśnie "wskazana" dla początkujących.
  • #1721
    AutoTuner
    Poziom 13  
    Koniac i Lewy28 wy naprawde nie macie pojęcia z tym Egr :D :D :D ale ok likwidować likwidować te egr-y najlepiej klijentom waszym... pozdrawiam

    Co do kolegi Lewy28 i przeczytanego przez niego ogłoszenia zamieszczonego w moim poście widać że nic nie kumasz tak jak ten chłop który zamieścił je na allegro to z resztą tak jak z tym egr co gorsze nie czytasz ze zrozumieniem i to jest dramat a co do pomocy na tym forum to jak Ci pomóc jak ty wiesz lepiej.

    Dodano po 30 [minuty]:

    Tak oczywiście można monitorować temperaturę gazów na wylocie czy kontrolować skład nich sondą szerokopasmową, możemy też wrzucić jeszcze wiele gadżetów

    ...a tu przeszedłeś samego siebie i udowodniłeś że jesteś laikiem w dosłownym tego słowa znaczeniu... To jak poczas tuningu benzyny wolnossącej lub doładowanej sprawdzisz czy stosunek powietrza i paliwa jest ok(AFR)? W jaki sposób w silniku z zapłonem iskrowym lub samoczynnym sprawdzisz temperature spalin(EGT) zwłaszcza w dieslu żeby nie ugotować turbiny jak wyłączyłeś już programowo jej chłodzenie(EGR) jeszcze lepiej aby tłoki nie znalazły się w misce olejowej? I nie odpowiadaj mi już na tym forum na te pytania tylko poczytaj i odpowiedz sobie sam.

    Dodano po 13 [minuty]:

    Dodam tylko że nie zatrzymacie Nas amatorów. Nie róbmy z ECU czarnej skrzynki którą jak dotkniesz to się zepsuje. To jest tylko sterownik jak każdy inny i zrobi to co mu wgramy a jak ktoś przesadzi to wykończy sobie swój silnik na własne życzenie.
    Pozdrawiam.
    ...ja się ciesze że są też tacy jak Ty bo robie dużo mechaniki. Nie słyszałeś też widać o zablokowanych sterownikach. Lubie też amatorów którzy słuchają i się uczą a nie mądrzą. Pozatym przynajmniej ja nie boje się konkurencji wręcz ją pochwalam.
  • #1722
    Bastl
    Poziom 12  
    Autotuner napisał:
    żeby nie ugotować turbiny jak wyłączyłeś już programowo jej chłodzenie(EGR)


    a czym jest ona chlodzona przy pelnym obciazeniu powyzej np. 3500 obr i dawce 60mg kiedy egr jest juz zamkniety?
  • #1723
    AutoTuner
    Poziom 13  
    Bastl napisał:
    Autotuner napisał:
    żeby nie ugotować turbiny jak wyłączyłeś już programowo jej chłodzenie(EGR)


    a czym jest ona chlodzona przy pelnym obciazeniu powyzej np. 3500 obr i dawce 60mg kiedy egr jest juz zamkniety?



    Zawór EGR działa zawsze w średnim zakresie obrotów i masz tu troche racji ale dobrze wiemy że nie wskazana jest dłuższa jazda dieslem na pełnym obciążeniu tak większość zajeżdza diesle a póżniej gasząc je nagle demoluje swoje suszarki. Egr zamykany jest po to aby dostarczyć świeżego powietrza dla większej mocy itp a otwiera między innymi po to aby obniżyć temperature spalin, przecięż nie jeżdzisz z pedałem życzenia kierowcy wciśniętym cały czas w podłoge? Prawda? Pozatym same usunięcie go programowo nie załatwia całej sprawy. Jest też druga strona medalu tych EGR, DPF i FAP oraz katalizatorów ale to już raczej nie temat na te forum. Pozdrawiam
  • #1724
    Bastl
    Poziom 12  
    Lewy28 napisał:
    Witam! Sam amatorsko bawię się w flashowanie ECU czy Licznika i używam do tego chinoli i jak jeszcze nic złego się nie stało. Robię to na swoim aucie więc nawet jeśli coś bym posadził to będzie tylko to mój problem.
    Uważam że nawet interfejsy od chińczyków są równie dobre jak orginalne, zresztą odpowiedzcie sobie sami gdzie robione są teraz komputery, telewizory czy inny sprzęt elektroniczny.
    Właśnie zagłębiam się w zawartość map swojego ECU i jak na razie wyłączyłem EGR :)
    Pozdrawiam.


    Poki bawisz sie na swoim jednym samochodzie ktory akurat dobrze poszedl lub 5 ciu innych przy ktorych miales sczescie ze nic sie nie stalo, nie mozesz zlego slowa na chinola ktory cie kosztowal grosze powiedziec.
    Jezeli bys tym chonolem uwalil strownik za 4tys do tego dostal rachunek za samochod z wypozyczalni ktorym klijent poruszal sie w czasie gdy ty zajmowales sie jego samochodem, nie wspomne o rachunku za ciezarowke ktora miala wyjechac w trase a twoj chinol ja przytrzymal na tydzien, wtedy przeliczysz sobie to troszke inaczej.

    Wiekszosc osob na tym forum zaczynala na clonach i wiedza co pisza.
  • #1725
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #1727
    Zibi112
    Poziom 11  
    witam. potrzebuje ori wsad do fiata stilo 1,9 jtd. HW 0281011553, SW 1037371889. Z góry dziękuję
  • #1728
    Lewy28
    Poziom 10  
    Witam!
    Pierwsze kilka słów do kolegi Auto Tuner nie mam zamiaru się kłócić lecz jeśli ktoś krytykuje całą wypowiedz w takiej formie:

    ..a skąd wiesz że są równie dobre jak robisz na chinolach? Very Happy
    ...telewizory np: LG i Samsung itp itd pod wrocławiem Very Happy
    wyłączyłeś egr? Ciekawe w jakim celu? Wiesz od czego on jest?
    moim zdaniem zaśmiecasz temat

    Rzeczą normalną jest obrona. To był mój pierwszy post w tym temacie i nie powinienem być od razu publicznie linczowany za każde słowo.
    Obserwuję wiele forów, wiele dyskusji tak właśnie wygląda i to dla tego jest ciężko wyłowić wartościowe informacje.
    Powiedz też proszę czy zabawę z tuningiem lepiej jest zaczynać od modyfikacji od razu map paliwa i turbo czy lepiej ruszyć EGR i driver wish?
    Hmmmnnn EGR może nie jest to najlepszy pomysł wyłączyć go całkowicie lecz dystanse jakie pokonuje teraz moje auto to około 15km dziennie nie na pełnym gazie więc o Exhaust Gas Temperature jestem spokojny i wiem że nie zagrzeję jej nawet do 800C.
    Chcę dokładnie poznać zasady funkcjonowania i zależności w ECU. Nie chcę wgrywać gotowców.
    W moim AVB niestety mapa ograniczenia dymienia nie wygląda tak samo jak przykłady w tym wątku więc mam kłopot z jej zlokalizowaniem.
    Proszę jeśli jest to możliwe o przykład lub jakąś podpowiedz jak jej szukać.
    Mogę zamieścić swój orginalny wsad ze sterownika jeśli to pomoże.


    Poki bawisz sie na swoim jednym samochodzie ktory akurat dobrze poszedl lub 5 ciu innych przy ktorych miales sczescie ze nic sie nie stalo, nie mozesz zlego slowa na chinola ktory cie kosztowal grosze powiedziec.
    Jezeli bys tym chonolem uwalil strownik za 4tys do tego dostal rachunek za samochod z wypozyczalni ktorym klijent poruszal sie w czasie gdy ty zajmowales sie jego samochodem, nie wspomne o rachunku za ciezarowke ktora miala wyjechac w trase a twoj chinol ja przytrzymal na tydzien, wtedy przeliczysz sobie to troszke inaczej.

    Wiekszosc osob na tym forum zaczynala na clonach i wiedza co pisza.

    Zgadzam się w 100% i nigdy nie powiem ze chinole nadają się do zarabiania. Sam posiadam tylko 2 a reszta to sklep Telewis.

    Pozdrawiam.
  • #1729
    AutoTuner
    Poziom 13  
    A kto Cię linczuje nie pisz bzdur tylko lepiej zapytaj to się coś wtedy przynajmniej dowiesz a mi chodziło tylko o prawie tak dobre chinole jak oryginały więc pytałem skąd wiesz jak oryginału nie posiadasz i tyle w tej kwestji. Widzisz jak masz oryginał winols+damosy to już wiesz co i gdzie przynajmniej mniej więcej ale to spory koszt.

    Dodano po 9 [minuty]:

    Dawka paliwa jest ustalana najmniejszą wartością jednej z trzech map ogr dymie ogr momen życz kierowc. Logi i szukanie.
  • #1730
    Zibi112
    Poziom 11  
    witam ponownie. Ponownie pytam o oryginalną mapę do stilo 1,9jtd 115 KM. I jeszcze inne pytanie. Jakie powinno być ciśnienie doładowania przy ok 3500-4000 obr/min? Bo w FES ciśnienie oczekiwane to 1,1 bara a rzeczywiste spada od ok 3500 obr do 0,75
  • #1731
    serwer20082009
    Poziom 14  
    Zibi112 napisał:
    witam ponownie. Ponownie pytam o oryginalną mapę do stilo 1,9jtd 115 KM. I jeszcze inne pytanie. Jakie powinno być ciśnienie doładowania przy ok 3500-4000 obr/min? Bo w FES ciśnienie oczekiwane to 1,1 bara a rzeczywiste spada od ok 3500 obr do 0,75
  • #1732
    metric
    Poziom 8  
    Witam. Znalazłem mape zapłonu tak jak poniżej, lecz osie są nieprawidłowe. Może ktoś powiedzieć jak to przeskalować?
    Silnik: c20let

    [url="http://imageshack.us/photo/my-images/29/mapa1y.png/"]WinOLS i mapy pamięci. Tuning.[/url]
  • #1733
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #1734
    toffic-k
    Poziom 16  
    metric napisał:
    Witam. Znalazłem mape zapłonu tak jak poniżej, lecz osie są nieprawidłowe. Może ktoś powiedzieć jak to przeskalować?
    Silnik: c20let

    Zgłoś się na PW
  • #1736
    push
    Poziom 10  
    Dulan napisał:
    038 906 018
    Zerknie ktoś czy jest ok?


    podstawowy błąd ..nie ruszone ciśnienie doładowania o reszcie już nie wspomnę jest zrobione fatalnie ..także soft nie jest zrobiony ok.
  • #1738
    slavek_
    Poziom 12  
    Panie i Panowie jakbym wrzucił oryginalny wsad z mojej laguny 1.9 dCi to ktoś odszyfrowałby mi która mapa jest od czego? Od tygodnia siedze i znaleźć nie mogę, mylą mnie chyba zle opisane osie, wartości które nijak się mają do rzeczywistości.

    Jesli nikt z dobrej woli (czyt. za darmo) to czy byłby ktoś kto by to zrobił za $?
  • #1739
    Werewolf
    Poziom 25  
    slavek_ napisał:
    Panie i Panowie jakbym wrzucił oryginalny wsad z mojej laguny 1.9 dCi to ktoś odszyfrowałby mi która mapa jest od czego? Od tygodnia siedze i znaleźć nie mogę, mylą mnie chyba zle opisane osie, wartości które nijak się mają do rzeczywistości.

    Jesli nikt z dobrej woli (czyt. za darmo) to czy byłby ktoś kto by to zrobił za $?


    Wrzucaj.
  • #1740
    cliomaniak
    Poziom 10  
    Witam.
    Mógłby ktoś mi pomóc w znalezieniu jednej mapy w moim pliku? Jest to Renault Clio 1,5dCi 65KM '03, sterownik Delphi, plik 40kB. Rozpoznałem chyba już większość map (w niektórych jeszcze nie dopracowane osie) ale nie mogę znaleźć drugiego limitera dawki (10x1). Dodaje oryginalny plik (tylko EGR wyłączony) oraz wykonaną przeze mnie paczkę map. Wymagany Winols 1,7 lub nowszy (demo najnowszego na stronce producenta).