Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

WinOLS i mapy pamięci. Tuning.

shel82 23 Jun 2009 09:55 1171958 5390
SterControl
  • #211
    szawal
    Level 10  
    Jeszcze jedno pytanie co sądzicie ogolnie o galletto??
  • SterControl
  • #214
    szawal
    Level 10  
    a jeśli chodzi o mapy to przeglądając je w winolsie widze różnice ale nic mi to nie mówi jeśli ktoś ma chęć na korepetycje chętnie skorzystam oczywiście odpłatnie... kontakt na szawal(malpa)op.pl
  • SterControl
  • #215
    Marek 12
    Level 13  
    Witam wszystkich mam pytanko czy ktoś posiada mapę orginalną do mercedesaW202 c220 CDI numer sterownika 0 281 010 223 lub A 000 153 14 79 z góry dziękuje za pomoc
  • #216
    FOX ELECTRONIC
    Level 10  
    Witam !!!
    Żeby nie wyszło ze cos wiem ale nie powiem . Jestem początkujacy w dziedzinie tuningu . Poniewaz zajmuje sie elektroniką samochodowa ( navi , diagnostyka , kodowania itp ) pojawiło sie zapotrzebowanie na usługi poprawy softu , przeprogramowania , tuningu szukam kogos kto ODPŁATNIE udzieli korepetycji , udzieli porad jaki sprzęt i oprogamowanie należy sie zaopatrzyc . Propozycje na priv . Sprawe potraktujcie poważnie !!!!
    Pozdrawiam
    Mariusz :D
  • #217
    marecki_xx
    Level 10  
    Witam.Czy ktoś się orientuje jak się oblicza sumy kontrolne i gdzie one są zapisane w pliku.Chodzi mi o stary sterownik do golfa g60 pojemność epromu 32k
  • #218
    toffic-k
    Level 16  
    marecki_xx wrote:
    Witam.Czy ktoś się orientuje jak się oblicza sumy kontrolne i gdzie one są zapisane w pliku.Chodzi mi o stary sterownik do golfa g60 pojemność epromu 32k

    Zgłoś się na PW
  • #219
    leo...

    Level 16  
    marecki_xx wrote:
    Witam.Czy ktoś się orientuje jak się oblicza sumy kontrolne i gdzie one są zapisane w pliku.Chodzi mi o stary sterownik do golfa g60 pojemność epromu 32k

    stare G60 nie ma sum kontrolnych - możesz je kręcić w lewo i prawo az silnik wybuchnie :D
  • #220
    marecki_xx
    Level 10  
    Leo dzięki za odpowiedz,...i kto by pomyślał ;))
  • #221
    m.ost
    Level 11  
    Witam wszystkich

    Mam nadzieje ze mi ktos z was koledzy tu pomoze.

    Ale od poczatku..Podjechal do mnie kolega Audi A4 TDi 130 PD, ktory to wgral gdzies sobie softa..podlaczylem to auto pod Vaga i zrobilem testy dynamiczne i wyszlo mu przekladowanie prawie w calym zakresie obrotów poza tym dawki paliwa były maxymalne w calym zakresie obrotów..Taki normalny lipny program

    Postanowilem mu to zmienic( amatorsko na wlasne poztreby zajmuje sie vagowaniem i zaczynam sie interesowac chiptuningiem) i wrzucilem mu mapy ze swojego auta zmodyfikowanego o znanego polskiego tunera(nie bede tu wymienial zeby reklamy nie robic)..

    Po tym zabiegu autko jest jak tako, paliwo ok, turbo tez wmiare w logach, nie pzreladowuje..

    Zostal mi jeden nurtujacy problem..Soft jest na doladowanie ok 2490 przy max obciazeniu, jednakze na vagu soft ma jedynie 2390..W poprzednim sofcie ten magik co mu robil dal 2800(miazga)

    Co zrobic zeby bylo 2490?? Dodam ze uzywam ECM2001 i nie mam pojecia gdzie tego szukac??

    Pomozcie please, niech sie chlopak cieszy w miare sprawnym autem

    bede wdzieczny za pomoc i pozdrawiam
  • #222
    pivvo
    Level 22  
    Na PD się nie znam, ale jak byś wrzucił ori lub podał numer Boscha to może ktoś by pomógł, bo tak to jest rozmowa ze ślepym o kolorach.
  • #224
    leo...

    Level 16  
    m.ost wrote:
    Co zrobic zeby bylo 2490??


    zrób logi dynamiczne - poza tym jak ustawione są ograniczniki ciśnienia doładowania ??

    co od strony przepływomierza -jakie dawki maxymalne pokazuje ??
  • #225
    m.ost
    Level 11  
    leo... wrote:
    m.ost wrote:
    Co zrobic zeby bylo 2490??


    zrób logi dynamiczne - poza tym jak ustawione są ograniczniki ciśnienia doładowania ??

    co od strony przepływomierza -jakie dawki maxymalne pokazuje ??


    Witaj kolego

    Wlasnie nie wiem jak sa ustawione, bo ja tylko staram sie mu to poprawic zeby nadawlao sie do jazdy..Nie mam wlasnie pojecia gdzie w ECM2001 zmienic ogranicznik doladowania..?

    Ogolnie co do ECu
    Bosch
    Diesel
    0281012187
    1037372301

    Co do logow dynamicznych robilismy je i wlasnie max doladowanie jest 2390 a wg mapy powinno byc 2490 a jak juz pisalem wczesniej ten koles co mu robil ustawil max na 2880 a ogolnie na tamtym sofie auto mialo non stop przeladowanie mimo ze ograniczenie bylo i tak na te 2390

    Logi z 8 kanału wygladaly praktycznie 70 70 70 pzrez caly zakres obrotów, na chwile obecna srodkowy spadl juz przy 4 tys do 56 ale z MAF sa ciagle 70, nie wiem tylko czy o to aby ci chodzilo na pewno

    BTW
    Moze wiesz kolego jak sie wpiac w paska 2004r b5fl??Nie mam pojecia ktory bezpiecznik trzeba mu wyjac zeby odlaczyc licznik, braciak ma takiego i chcielismy wziac z niego seryjna mape na porownanie z ta Audicą
  • #226
    leo...

    Level 16  
    ori program ... sprawdź VAG'iem wartości na oryginale - czy nikt nie próbował fizycznie obniżyć ciśnienia doładowania - regulując sztangę ??
    jak wygląda 01->08->003 (przepływomierz)

    czym go czytasz KWP/Galletto/programator ??:|
    Attachments: To view the material on this forum you must be logged in.
  • #227
    Marek 12
    Level 13  
    Czy naprawde nie posiada nikt mapy orginalnej do c klasy 220 cdi?
  • #228
    michnik77
    Level 12  
    Marek 12 wrote:
    Czy naprawde nie posiada nikt mapy orginalnej do c klasy 220 cdi?


    szukales na chiptuners.org ?
  • #229
    marecki_xx
    Level 10  
    Jaki jest nr sterownika tego mercedesa?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Mój bład nie doczytałem
  • #230
    Marek 12
    Level 13  
    15 postów wyżej podałem numer sterownika ale mam pod rękął
    A000 153 14 79 lub 0 281 010 223
  • #231
    m.ost
    Level 11  
    leo... wrote:
    ori program ... sprawdź VAG'iem wartości na oryginale - czy nikt nie próbował fizycznie obniżyć ciśnienia doładowania - regulując sztangę ??

    jak wygląda 01->08->003 (przepływomierz)

    czym go czytasz KWP/Galletto/programator ??:|



    Witam dziekiz a ori wsad, nietsety tylko nie mam tego auta na codzien pod reka, ale jak tylko go wrzuce to dam znac.

    czy sztanga nic nie bylo majstrowane tego nie wiem, obecny wlasciciel nic takie na pewno nie robil..

    Co do logow przeplywki nie mam, mam na pewno 008 i 011 dynamiczne

    A paska probuje pzrez KWP, u mnie w octavce wyciagam bezpiecznik i problem z glowy, w audi nic nie musze, a passat sie opiera a nie mam pojecia jak bez fizycznego wypiecia licznika sie do niego dobrac

    pozdrawiam
  • #232
    Marek 12
    Level 13  
    A tak na marginesie czy nie lepiej podjechać na AUDI i zrobić flesza kosztuje to 100 zł a potem pobawić się tą mapą
  • #233
    szawal
    Level 10  
    Witam, metodą porównań zmodyfikowałem swój pierwszy wsad do vw passata 100cv, przepisałem na piechotę 21 map prosiłbym o opinie na temat tej modyfikacji z góry dziękuję
    Attachments: To view the material on this forum you must be logged in.
  • #234
    Dariusz23a
    Level 12  
    Dlaczego we wsadach np. do vw jest kilka takich samych map doładowania np. ??? Po co kilka ?
  • #236
    wjaga
    Level 2  
    Ja mam trochę inne pytanie, czy mając dwa BIN-y jeden z samochodu po modyfikacji a drugi z innego samochodu bez modyfikacji, można skopiować mapy z jednego do drugiego? Oczywiście zakładając, że oba samochody są takie same, silniki takie same, sterowniki takie same.
  • #237
    toffic-k
    Level 16  
    map się nie kopiuje najwyżej ich zawartości ale po co to robić skoro masz gotowy pomodzony soft??
  • #239
    toffic-k
    Level 16  
    no to skopiować cały soft a nie dziadować