Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WinOLS i mapy pamięci. Tuning.

shel82 23 Mar 2014 23:53 941537 4339
  • #2191 23 Mar 2014 23:53
    Bajda2
    Poziom 10  

    moze na jutro postaram Ci sie poprawic ten soft .Tak sie nie robi wsadów .Ten kto to robił nie wiedział bardzo co ma zrobic .Pozdrawiam

  • Relpol
  • #2192 24 Mar 2014 07:59
    banast2007
    Poziom 11  

    Witam dzięki za odpowiedź, w sofcie ruszone są też mapu n75 i n108 czy dobrze? Byłbym wdzięczyny gdyby ktoś podpowiedział jak poprawić tego softa?

  • #2193 24 Mar 2014 11:09
    siewcu
    Poziom 34  

    banast2007 lepiej podjedź do kogoś kto ogarnia temat, tutaj dziwne rzeczy można usłyszeć na ten temat - a pozwala to na lekkie zakwestionowanie kompetencji...

  • Relpol
  • #2195 28 Mar 2014 20:46
    siewcu
    Poziom 34  

    Galletto 12.60 ogarnie EDC16C39 CF5 w Delcie 08r? Diagnoza wiem, że idzie po linii K, ale czy sczytać program da się? Rozchodzi się o wycięcie DPFu w sofcie.

  • #2196 30 Mar 2014 16:40
    T.C.
    Poziom 15  

    nie odpowiem Ci czy akurat ten sprzęt to zrobi ale druga kwestia że żaden sprzęt nie zrobi pełnego odczytu sterownika przez obd a może być tak że akurat drugie kodowanie jest używane . jedynie CMD potrafi zrobić wirtualny odczyt jeśli jest w bazie oryginałów inaczej zawsze rozbieramy sterownik i robimy przez bdm .

  • #2197 30 Mar 2014 16:45
    siewcu
    Poziom 34  

    Właśnie tu chodzi o ten konkretny ster tylko, odczyt przez BDM to nie problem, bo sterownik jest osiągalny - tylko liczyłem na to, że da się to zrobić szybko i bez kombinacji :)

  • #2198 31 Mar 2014 11:05
    pnkra
    Poziom 12  

    Panowie, podpowiedzcie proszę jak zabezpieczacie przed wilgocią EDC16 po pierwszym otwarciu? Stosujecie jakiś uszczelniacz w miejscu łączenia, czy po prostu skręcacie śrubkami i jest OK?

  • #2199 01 Kwi 2014 14:10
    sbstg
    Poziom 11  

    pnkra napisał:
    Panowie, podpowiedzcie proszę jak zabezpieczacie przed wilgocią EDC16 po pierwszym otwarciu? Stosujecie jakiś uszczelniacz w miejscu łączenia, czy po prostu skręcacie śrubkami i jest OK?



    Już kilka razy miałem wątpliwą przyjemność wyciągania żle zabezpieczonego stera z podszybia z jakiegoś VW. Komuś się bardzo spieszyło. Po otwarciu brakowało tylko rybek.
    Przed skręceniem staram się oczyścić powierzchnie styku na obudowie, kładę cienką warstwę sylikonu do uszczenień i skręcam. Reklamacji nie ma.

  • #2200 04 Kwi 2014 15:48
    rh.rally
    Poziom 18  

    Boże widzisz a nie grzmisz, już dawno ten wątek powinien zostać zamknięty. Przerażają mnie wpisy, że zrobienie dobrego programu to wyciągnięcie map o xx% - tragedia.

    Druga rzecz to fakt, że chiptuning - to podciągnięcie mocy przez zmianę danych wielkości (mówiąc kolokwialnie) w elektronice. Tylko, że te zmiany mają wpływ na wielkości fizyczne, które realizują poszczególne elementy osprzętu silnika. To ma wpływ na temperaturę gazów oraz ciśnienia w komorze spalania (wykres indykatorowy).
    Znajomość termodynamiki, mechaniki oraz wiedza - jak działa silnik spalinowy - jest tu wręcz niezbędna!!

    Temat obserwuję od lat, ale zaglądam bardzo rzadko, jednak to co dzieje się tutaj teraz, zmusza do komentarza.

    Na forach można się dowiedzieć bardzo wiele, ale to nie zrobi z nas eksperta w tej dziedzinie - to jedynie pomaga. Aby coś osiągnąć trzeba modyfikować, sprawdzać, testować, i tak w kółko.

    Ktoś tam napisał o porównaniu map z 90KM TDI gr. VW i 110KM (czy 130 do 150) - kolego piszesz bzdury, bo te silniki mają inny osprzęt (wtryski, pompa, pompowtryski, turbo). Trzeba przeanalizować trochę programów i dowiedzieć się jakie wtryski (0,185, 0,205, 0,216?) i jaka pompa (9, 10, 11?) siedzą w silniku, by zrozumieć dlaczego są takie a nie inne np. napięcia nastawnika.

    Ten temat też jest jedną wielką krytyką dla osób, które wchodzą w temat. Nie łudźcie się - za darmo - tej wiedzy nikt wam nie sprzeda.
    Nawet jak już wszystko pojmiecie i uda się wam zrobić MEGA świetny program - nikt wam tego nie przyzna.
    Wiele razy była mowa o kosztach jakie ponoszą firmy, które profesjonalnie zajmują się tymi usługami. Napiszcie do EVC ile kosztują ich produkty, napiszcie do MAHA ile kosztują hamownie i zaczniecie inaczej patrzeć na temat.

    Jak jesteś kumaty, znasz zasady pracy silnika, jesteś wytrwały, to zrozumiesz jak to zrobić dobrze, ale trochę pokory Panowie - jedna jaskółka wiosny nie czyni!
    W tym fachu jeszcze wiele zaskoczy :)

    Jeśli ktoś z początkujących naprawdę jest zainteresowany tematem chiptuningu i nie chce tracić wiele czasu to zapraszam na PRIV.

  • #2201 07 Kwi 2014 22:19
    naprawa-pomp.com

    Poziom 15  

    Następny próbujący zniechęcić. Kolego tak jak pisałem wcześniej jak będę miał czas wrzucę dwa wsady, oryginał i zmodyfikowany przez tunera nie byle kogo, opisze gdzie, co i o ile zostało podniesione. Zanim sam nie spróbowałem i nie nauczyłem się też wierzyłem w indywidualność a teraz to żal mi takich ograniczonych ludzi którzy niczego nie potrafią. Oczywiście nie chcę cię obrażać. A jeszcze jedno odnośnie tego " ktoś tam ". Czytaj całość ze zrozumieniem, no chyba że masz z tym problemy. Ten ktoś porównywał wielkość dawki paliwa a nie osprzęt, pewnie ten ktoś wie że oprócz dawki i ciśnienia to występują różnice w osprzęcie ale ty to musiałeś światu powiedzieć jaki mądry jesteś. Jak czytam takich inwalidów to widzę to tak. Ja wiem że 2+2 = 4 ale inwalida umysłowy odpowiada : nie to nie jest takie proste 2 + 2 nie równa się 4 to, to jest magiczna liczba którą tylko ja i moja trzódka zna i nikt tego nie pojmie tylko my ajsztajny.

  • #2202 07 Kwi 2014 22:44
    rh.rally
    Poziom 18  

    naprawa-pomp.com napisał:
    Następny próbujący zniechęcić. Kolego tak jak pisałem wcześniej jak będę miał czas wrzucę dwa wsady, oryginał i zmodyfikowany przez tunera nie byle kogo, opisze gdzie, co i o ile zostało podniesione. Zanim sam nie spróbowałem i nie nauczyłem się też wierzyłem w indywidualność a teraz to żal mi takich ograniczonych ludzi którzy niczego nie potrafią. Oczywiście nie chcę cię obrażać. A jeszcze jedno odnośnie tego " ktoś tam ". Czytaj całość ze zrozumieniem, no chyba że masz z tym problemy. Ten ktoś porównywał wielkość dawki paliwa a nie osprzęt, pewnie ten ktoś wie że oprócz dawki i ciśnienia to występują różnice w osprzęcie ale ty to musiałeś światu powiedzieć jaki mądry jesteś. Jak czytam takich inwalidów to widzę to tak. Ja wiem że 2+2 = 4 ale inwalida umysłowy odpowiada : nie to nie jest takie proste 2 + 2 nie równa się 4 to, to jest magiczna liczba którą tylko ja i moja trzódka zna i nikt tego nie pojmie tylko my ajsztajny.


    Mi jest Ciebie po prostu żal. Nie mam czasu na czytanie bzdur i wywodów ludzi, którym udało się zmodzić jeden soft i pozjadali wszystkie rozumy.

    Jak już nawołujesz do czytania ze zrozumieniem, to zacznij od siebie. Po czym wnioskujesz, że ja zniechęcam kogokolwiek? Wręcz przeciwnie. Zachęcam, a nawet oferuję pomoc!

    Przestrzegam jedynie przed samozachwytem i proponuję by mieć w sobie więcej pokory. Gorąco także zachęcam (a Ciebie proszę o zastanowienie się przed napisaniem bzdur), by zainteresować się zjawiskami jakie zachodzą podczas spalania paliwa w silniku oraz zasadą działania silnika. A NIE WMAWIAĆ, ŻE WYSTARCZY PODNIEŚĆ O ileś tam % MAPY W SOFCIE!!! Nie mając o niczym pojęcia, a już w ogóle o działaniu silników - idiotyzm, dla takiego stwierdzenia, to mało powiedziane.

    Wrzuć softy i je opisz. Chętnie się odniosę :) - i nie musisz się obawiać jeśli mapy będą poprawnie zmienione i będziesz mógł wytłumaczyć dlaczego zmieniłeś to i to i dlaczego właśnie o taką wartość to u mnie masz plusa :)

  • #2205 09 Kwi 2014 11:44
    sbstg
    Poziom 11  

    kamil45_16 napisał:
    Witam Znajomy zrobił mi mape z golfa V 1.9tdi(105km) jeśli mogli byscie zerknac okiem kto sie zna czy jest poprawnie zrobiona turbina był bym bardzo wdzieczny


    Radziłbym tego sobie nie wgrywać, znajomy bładzi.

  • #2206 09 Kwi 2014 14:39
    rh.rally
    Poziom 18  

    naprawa-pomp.com napisał:
    Napisałem że wrzucę mapę oryginalną i zmodyfikowaną przez tunera nie przeze mnie.


    I co to da?
    To, że ktoś się uważa za tunera to ma być autorytet?

    Teraz w co drugim warsztacie w Polsce zajmują się chip tuningiem, dlatego dzięki temu też biznes się kręci (mechanicy mają co robić). Wszystko ma swoje plusy.

    Wiele firm, które się tym zajmują idzie na łatwiznę, przez co, wspomniany przez Ciebie indywidualizm strojenia nie istnieje.

  • #2207 09 Kwi 2014 16:15
    T.C.
    Poziom 15  

    daj sobie spokój i tak nie dotrze , ludzie nie znają realiów tego biznesu , kosztów itp .
    to tak jak z naprawą pomp wtryskowych , jeden naprawi sterownik inny zrobi pełną regenerację bo wie że spalony sterownik to tylko skutek a nie przyczyna ;)

  • #2208 09 Kwi 2014 16:27
    naprawa-pomp.com

    Poziom 15  

    człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego :

    Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje tylko zaworem regulacji dawki paliwa, czyli cewką między przewodami wysokiego ciśnienia. Tłok - przestawiacz kąta wtrysku - czasu wtrysku, czy jak ktoś woli początku tłoczenia jest sterowany przez dolną cewkę - zawór, a ten zawór sterowany jest z kolei przez element siedmio nóżkowy bezpośrednio z ceramicznej płyty głównej sterownika a nie przez ten tranzystor. Tak więc od sterownika odchodzą dwie pary przewodów, para górna grubsza od regulacji dawki poprzez tranzystor i para dolna cieńsza od regulacji kąta wtrysku poprzez element jak pisałem wcześniej wielo nóżkowy, nie do wymiany. Zresztą ten element się nie psuje, bynajmniej ja się z tym nie spotkałem, dodatkowo powiem że zwarcie tej dolnej pary przewodów od zaworu tłoczka nie powoduje uszkodzenia sterownika. Po prostu prąd dochodzi do jakiejś wartości i następuje rozłączenie, prąd w tym obwodzie i tak nie popłynie nam duży gdyż element na płycie głównej ma połączenia grubości włosów na głowie. Dodatkowo te dolne przewody mogą być spękane, ale to tylko i wyłącznie ze starości. Nieuczciwi pompiarze oczywiście powiedzą że te przewody pękają przez zacierający się tłoczek ale jak mówię pękają tylko ze starości. Zresztą rezystancja zaworu wynosi około 10 ohm czyli z prawa ohma I = 12u/10r= 1,2 Ampera, chyba nikt nie uważa ze taki prąd może nagrzać przewody. Oczywiście jak nam te dolne cienkie przewody spękają lub sporadycznie będzie się nam robiło tam zwarcie to będzie problem z kątem wtrysku. A co do tranzystora. Nikt nie wie co tam oryginalnie było bo jest to tylko struktura krzemowa, jakby krzem wyjęty z obudowy tranzystora i napewno nie jest to jakiś irlr 2905 czy 3705 czy jaki kolwiek z allegro za 2,5 zł. Jak ktoś chce to proszę takiego irlr-a rozwalić i sprawdzić wielkość tej struktury krzemowej. Okaże się że oryginalna w sterowniku jest że 3 - 4 razy większa. Co do samych tranzystorów, to nie sugerujmy się samym prądem. Zawór dawki pobiera co najmniej 10 Amper, ale chyba nie myślicie że : dla przykładu tranzystor o prądzie maksymalnym 15A, powierzchni 1 cm kwadratowego, obciążeniu 10A, będzie się inaczej grzał od tranzystora o prądzie maksymalnym 100A, pow. 1 cm kwadratowego i takim samym obciążeniu czyli 10A. Te tranzystory będą się grzały tak samo. Tak więc najważniejszy jest tu odpowiedni montaż i chłodzenie. Ktoś kto ma stół probierczy i dostanie taką pompę do roboty w której w większości wypadków ulega uszkodzeniu tranzystor , to przecież nie powie klientowi, słuchaj miałeś szczęście tyko sterownik koszt 300 zł, tylko powie tak: zrobiłem pełną regenerację i kasuje 2,5 tyś. zł. Dostajemy gwarancję na rok i człowiek zadowolony. Także jeśli nagle nam zgaśnie samochód lub odpala lecz w ogóle nie reaguje na pedał gazu, bądź dojechaliśmy, zgasiliśmy samochód a po jakimś czasie już nie daje oznak życia to wina sterownika. Najłatwiej taki sterownik sprawdzić w warunkach domowych odcinając górną parę przewodów, tą grubszą i podłączając do niej bezpośrednio żarówkę 12v/55w. Żarówka musi świecić podczas kręcenia, jak nie to uwalony sterownik. Można też sprawdzić czy dochodzi nam zasilanie do sterownika, oczywiście też żarówką 12v/55w na włączonym zapłonie między pinami 6 i 7 w kostce od sterownika. Zdarza się przepalenie bezpiecznika, chyba jest to 15A. jak mechanik taki samochód dostanie to ładna przebitka za bezpiecznik 2,5 tyś zł. Tak bywa. Jeśli jakieś drobne pytania to mogę coś podpowiedzieć. Teraz jeszcze słówko, jeśli ktoś sam próbuje naprawić taki sterownik to wiadomo ,trzeba bardzo uważać, hybryda, połączenia jak włos, jeden fałszywy ruch i po Filipku, zamiast 250 zł, będzie 1000zł za nowy sterownik z programowaniem i kalibracją na stole probierczym , bo inaczej z nowym się nie da. No chyba ze kupimy sprawną używkę. Jeśli już mechanik nam pomaga to niech nie demontuje całej pomp tylko sam sterownik. Wiadomo mechanik od razu chce demontować całą pompę bo za demontaż i ponowny montaż kilka stów w kieszeni już jest.

    Moderowany przez gulson:

    3.1.9. Zabronione jest rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.

  • #2209 09 Kwi 2014 19:03
    rh.rally
    Poziom 18  

    Fajnie by było jakbyśmy się nie wyzywali jak gówniarze, tylko byli zdolni do kulturalnej dyskusji. Myślę, że więcej osiągniemy tym sposobem.

    Nie chcę wchodzić w zbyt ostrą polemikę, bo na pompach znam się bardziej "marketingowo" niż czystko praktycznie. Nie rozbierałem nigdy żadnej pompy na części pierwsze. Znam ich budowę z teorii. Raz zdarzyło mi się w VP37 wymienić czujnik temp. paliwa :)

    Znam jednak podstawy elektrotechniki i wiem, że natężeni o wartości 1,2A - to naprawdę duże natężenie i będę się kłócił, że może bez problemu nagrzać przewody (zależy od ich rezystancji, a ta najczęściej od grubości i długości przewodu - jak w życiu, chociaż może i nie :D).
    Dla porównania próg zabójczego natężenia dla człowieka zaczyna się od 30mA, czyli 0,3A. Sądzę więc, że cienkie jak włos druciki zniknęłyby, gdyby miały odebrać taki prąd.


    kamil45_16 napisał:
    Witam Znajomy zrobił mi mape z golfa V 1.9tdi(105km) jeśli mogli byscie zerknac okiem kto sie zna czy jest poprawnie zrobiona turbina był bym bardzo wdzieczny


    Nie radziłbym tego wgrywać, bo będzie niespodzianka :) oczywiście, do uratowania, ale po co sobie zawracać niepotrzebnie głowę - osoby, które siedzą w temacie wiedzą o co chodzi.

    Pytasz o turbo, więc ja nakieruję pytaniem. Czy uważasz, że blisko pół bara więcej dla tej dmuchawki, to dobry kierunek? :)
    Podpowiem - skorzystaj z wykresu dla tej turbosprężarki :)

    Na koniec jeszcze ważna rzecz :)
    Znając czegoś teorię, dużo łatwiej jest zrozumieć to w praktyce...

  • #2210 09 Kwi 2014 20:05
    naprawa-pomp.com

    Poziom 15  

    kolego 30mA to 0,03A nie 0,3A. jak dla ciebie 1,2 A to duży prąd to lepiej sprawdź instalacje w domu czy ci się kable pod tynkami nie grzeją. Jakby 1,2 A miało grzać przewody o średnicy 0,75 mm to pomyśl co by było z cienkimi przewodami w sterowniku. Pewnie są rozgrzane do czerwoności. Co do vp37 to rzeczywiście poza czujnikiem nic tam nie ma w przeciwieństwie do psg5 czyli komputera z pamięcią ram i rom.

  • #2211 09 Kwi 2014 21:26
    T.C.
    Poziom 15  

    Poprostu szkoda mi czasu na zbedna polemike z Toba . :) mam zajecie od 8 do 20 .
    Ty twierdzisz tak ja inaczej ...
    Mi nikt nie pomagal jak ktos jest kumaty I chce sie uczyc to wie gdzie szukac podstaw reszta to praktyka I setki , tysiace modyfikacji ... jedni sie nadaja I maja predyspozycje inne niestety nie . Jednych od drugich mozna latwo rozpoznac przez zadawane pytania ...

  • #2212 09 Kwi 2014 22:52
    kajt55
    Poziom 14  

    Panowie prośba do dobrych tunerów, otóż od niedawna posiadam Lagunę II 2003 niby 120km, w dowodzie 88kW 1.9dci, w aucie robiłem już kapitalny remont silnika bo poprzednik przegrzał uszczelkę, gdyż jeździł bez płynu :) i zregenerowałem turbinkę. Z tego co się dowiedziałem, to że komputer miał zmieniany wsad ecu. I tu prośba, czy ten wsad jest odpowiednio zrobiony dla tego auta? Na różnych forach czytałem różne opinie, jedni wgrywają co popadnie, inni wgrywają odpowiedni do silnika i stanu technicznego. A nie wiem jaki mam, a wolałbym wiedzieć. Pomoże ktoś z mądrzejszych i sprawdzi?

  • #2213 10 Kwi 2014 18:56
    rh.rally
    Poziom 18  

    naprawa-pomp.com napisał:
    kolego 30mA to 0,03A nie 0,3A. jak dla ciebie 1,2 A to duży prąd to lepiej sprawdź instalacje w domu czy ci się kable pod tynkami nie grzeją. Jakby 1,2 A miało grzać przewody o średnicy 0,75 mm to pomyśl co by było z cienkimi przewodami w sterowniku. Pewnie są rozgrzane do czerwoności. Co do vp37 to rzeczywiście poza czujnikiem nic tam nie ma w przeciwieństwie do psg5 czyli komputera z pamięcią ram i rom.


    Przepraszam, oczywiście 30mA to 0,03A.
    Dam Ci małą radę. Nie podważam tego, że jesteś złym fachowcem, ale brakuje Ci podstaw. Wróć do nich.
    Ok, weszliśmy teraz na grunt prądu zmiennego, w motoryzacji najczęściej jest stały - jednak są to podstawy elektryki i elektrotechniki.

    NATĘŻENIE PRĄDU zależy od odbiornika!!! W przydomowej sieci napięcie to 230V. To czy przewody będą się grzać zależy od tego co podłączysz i zaczniesz użytkować, bo od tego zależy natężenie, czyli prąd! (wzór na moc).

    naprawa-pomp.com napisał:
    ..prąd w tym obwodzie i tak nie popłynie nam duży gdyż element na płycie głównej ma połączenia grubości włosów na głowie.


    Więc niby gdzie te 1,2A? Na przewodach o grubości włosa na głowie? Bo teraz piszesz o przewodzie 0,75 (ale chyba nie chodzi Ci o przewód w domowej sieci?)... i nie pisz, że czegoś nie zrozumiałem, bo jeśli chcesz, aby to było zrozumiałe, to napisz mniej chaotycznie.

    T.C. napisał:
    Mi nikt nie pomagal jak ktos jest kumaty I chce sie uczyc to wie gdzie szukac podstaw reszta to praktyka I setki , tysiace modyfikacji ... jedni sie nadaja I maja predyspozycje inne niestety nie . Jednych od drugich mozna latwo rozpoznac przez zadawane pytania ...


    Święta prawda :)

  • #2214 16 Kwi 2014 22:46
    dejwo
    Poziom 10  

    Witam Kolegów z forum. Zakupiłem auto Leon 1.9 TDi 105 bkc, ktoś jakąś modyfikację robił.
    Chciałbym się dowiedzieć czy ten mod zrobiony jest w miarę z głową. Proszę Was o analizę moda . Z Góry Dziękuje

  • #2215 16 Kwi 2014 23:43
    spanky
    Poziom 16  

    dejwo napisał:
    Witam Kolegów z forum. Zakupiłem auto Leon 1.9 TDi 105 bkc, ktoś jakąś modyfikację robił.
    Chciałbym się dowiedzieć czy ten mod zrobiony jest w miarę z głową. Proszę Was o analizę moda . Z Góry Dziękuje


    wgraj serie i oddaj auto do kogos kto ma pojecie co zmienia , bo ktos kto to robil nie dosc ze nie wie co robil -czyt. zrobil to zle , to jeszcze nie byl wstanie znalezsc podstawowych map do zmiany [a patrzac co zrobil z tymi co znalazl to jednak może i dobrze ze część pominął :D ] ....

    p.s wiem , że pewnie chciales przeczytać co innego ale przykro mi ... mod jest fatalny

  • #2217 25 Kwi 2014 22:13
    adamzryczy
    Poziom 9  

    Witam wszystkich czy ta mapa do seata leona 1.9tdi jest dobrze zrobiona??
    Proszę o opinię. Zapłaciłem za przeróbkę i chcę wiedzieć czy nadaje się do jazdy.

  • #2218 25 Kwi 2014 22:40
    spanky
    Poziom 16  

    adamzryczy napisał:
    Witam wszystkich czy ta mapa do seata leona 1.9tdi jest dobrze zrobiona??
    Proszę o opinię. Zapłaciłem za przeróbkę i chcę wiedzieć czy nadaje się do jazdy.


    co post to lepsze mody ... :D

    moment +45% :D
    nastawnik +10%
    turbo po calosci +10%
    dym +4%

    reszty pisac juz nie bede

    maja ludzie ułanska fantazje :D

  • #2219 26 Kwi 2014 07:59
    adamzryczy
    Poziom 9  

    spanky napisał:
    adamzryczy napisał:
    Witam wszystkich czy ta mapa do seata leona 1.9tdi jest dobrze zrobiona??
    Proszę o opinię. Zapłaciłem za przeróbkę i chcę wiedzieć czy nadaje się do jazdy.


    co post to lepsze mody ... :D

    moment +45% :D
    nastawnik +10%
    turbo po calosci +10%
    dym +4%

    reszty pisac juz nie bede

    maja ludzie ułanska fantazje :D



    To znaczy że na tym modzie nie powinno się jeździć tak? tylko ja nie wiem jak gość ma firmę tuningową to on po prostu nie wie co robi? a ile kosztuje modyfikacja w waszej firmie??

  • #2220 26 Kwi 2014 12:38
    rh.rally
    Poziom 18  

    Dajcie spokój!
    Ja już nawet nie przeglądam tych modów, bo szkoda czasu...


    adamzryczy napisał:
    spanky napisał:
    adamzryczy napisał:
    Witam wszystkich czy ta mapa do seata leona 1.9tdi jest dobrze zrobiona??
    Proszę o opinię. Zapłaciłem za przeróbkę i chcę wiedzieć czy nadaje się do jazdy.


    co post to lepsze mody ... :D

    moment +45% :D
    nastawnik +10%
    turbo po calosci +10%
    dym +4%

    reszty pisac juz nie bede

    maja ludzie ułanska fantazje :D



    To znaczy że na tym modzie nie powinno się jeździć tak? tylko ja nie wiem jak gość ma firmę tuningową to on po prostu nie wie co robi? a ile kosztuje modyfikacja w waszej firmie??



    To znaczy, że program jest zrobiony w taki sposób, jakby ktoś nie miał w ogóle pojęcie co robi!!!

    Już wcześniej pisałem, że teraz co drugi warsztat w Polsce jest firmą tuningową.

    Ja nie rozumiem tylko jednego - skoro ktoś zaczyna się czymś zajmować, to dlaczego nawet chwili nie poświęci, żeby choć trochę poznać temat. Każdy tylko na łatwiznę (kopiuj, zmałpuj byle dziadostwo z neta, byle odczuć jakąkolwiek różnicę). Napisz jawnie od kogo masz taki syf! Zrób reklamę - śmiało.

    Nienawidzę takich rzeczy! - zagotowałem się - jak można żądać jakichkolwiek pieniędzy za takie coś - to jawne oszustwo.